Connect with us

Cultură

Gherzan Cătălin, PER: „Educaţia online nu va fi niciodată nici măcar 30% din modul în care trebuie făcută educaţia”

Publicat

pe

Gherzan Cătălin, candidatul PER la primăria municipiului Piteşti şi patron al unei grădiniţe private în Piteşti, a acordat un interviu în care a abordat subiectul educaţiei în vreme de pandemie şi cum ar trebui să se adapteze atât sistemul şcolar cât şi elevii şi dascălii la aceste schimbări pe care coronavirusul le produce în sistemul de învăţământ.

Intrebare: Cum vedeți dvs. această stare de alertă din România?

Raspuns: Este o situație care, din punct de vedere guvernamental și legal, trebuie respectată, dar din punct de vedere economic și popular este o stare care distruge atât economia, cât și psihicul și sănătatea populației.

Intrebare: Cum vedeți, în aceste condiții, situația învățământului, având în vedere că aveți o școală privată foarte cunoscută în Argeș – Lexford Castel?

Raspuns: Educația se face acum online și părinții, cel puțin cei care au copii în clasele I-VIII, se străduiesc din greu să-i țină sub control, având în vedere că cei din clasele mici sunt destul de agitați și năzbâtioși. Ca să vă răspund la întrebare, educația online nu va fi niciodată nici măcar 30% din modul în care trebuie făcută educația.

Intrebare: Ce ne puteți spune despre data alegerilor locale?

Raspuns: Din declarațiile premierului, acestea vor fi la sfârșitul lunii septembrie. Însă din scandalurile care se iscă la nivel înalt și interesele partidului majoritar parlamentar, adică PSD-ul, cred că data alegerilor va fi decalată.

Intrebare: Este posibil să ajungem cu aceste alegeri anul viitor?

Raspuns: Anul acesta cu siguranță vor avea loc alegeri locale.

Intrebare: În ceea ce privește candidatura dvs. la Primăria Pitești, vă întreb dacă ați finalizat lista cu consilierii.

Raspuns: Într-o mare măsură o avem completată, dar încă mai așteptăm câteva forțe noi din partea tinerilor.

Intrebare: Când considerați că va începe efectiv campania pentru Primăria Pitești?

Raspuns: Pot să vă spun că precampania poate să înceapă oricând. Iar campania, știm foarte bine, este doar în luna premergătoare alegerilor. Nu pot să vă spun decât că noi apreciem interesul pe care populația îl acordă ecologismului și multe persoane se implică din ce în ce mai activ, chiar dacă nu au nicio legătură cu partidul. Oamenii se implică activ în a căuta răspunsuri despre modul în care trebuie administrat Piteștiul, de exemplu, din punct de vedere ecologic.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cultură

Favbet aduce în fața suporterilor români 3 nume sonore ale fotbalului internațional: Adrian Mutu, Alexandr Hleb și Ivan Rakitic

Publicat

pe

Indiferent de ce echipă voi alege, din țară sau din străinătate, vreau sa fac performanță” – a declarat Adian Mutu în  cadrul unei conferințe de presă organizate de Compania de pariuri Favbet, care l-a ales ca brand ambasador oficial pentru România.

În cadrul evenimentului, găzduit de un hotel din București pe 26 mai 2021, Favbet și-a anunțat rebrandingul, dar și planurile pentru următorii ani, aducând în fața jurnaliștilor, prin video-call, pe alți doi mondiali, Ivan Rakitic (ambasador de imagine în Croația) și Alexandr Hleb (ambasador de imagine în Ucraina). Spre deliciul jurnaliștilor, cei doi au transmis suporterilor români mesaje de mulțumire și de încurajare în limba rusă și în croată.

Moderat de Andrei Nourescu si prezidat de Sergiu Burbulea, CEO Favbet România, evenimentul a  anunțat numeroase bonusuri și promoții care îi așteaptă pe pariorii din România, precum și două concursuri pentru iubitorii fotbalului:

Publicul nostru principal îl reprezintă tinerii cu vârsta cuprinsă între 22 și 35 de ani. În specificul industriei noastre este important nu numai să atragi un jucător, ci și ce fel de produs îi oferi acelui jucător. Lucrăm continuu pentru a le oferi acestora o gamă cât mai variată de bonusuri și promoții. Spre exemplu, pentru această perioadă am creat două concursuri: European Cups Quiz și Euro Predictions. Prin rebrandingul de astăzi, ne dorim să vorbim aceeași limbă cu publicul nostru. Întețelegem nevoile publicului nostru și știm că fiecare joc al său pe platforma noastră este în primul rând unul al emoțiilor umane. Filozofia companiei noastre este orientată întotdeauna spre creativitate pentru că știm cât de importantă este aceasta pentru publicul nostru”, a declarat CEO FAVBET ROMÂNIA, Sergiu Burbulea.

Cu o experiență de peste 20 de ani în rândul pariurilor sportive din lumea întreagă, Favbet a lansat platforma online și în România, anul trecut, odată cu semnarea contractului de imagine cu Adrian Mutu.

Mă bucur să fac parte din acest proiect. Îmi place să văd că o companie de pariuri apasă pedala de adrenalină și nebunie și pune accent pe distracția jucătorului din online. E important ca jucătorul care intră pe platforma Favbet să și rămână și să devină fidel. Partenerii mei de la Favbet pun mare accent pe jucătorul de astăzi și îi creează acestuia un mediu propice de petrecere a timpului liber”, a povestit Adrian Mutu.

Intră în joc”. Este atât de simplu! Nu e asta ceea ce ne dorim cu toții? Să simțim adrenalina? Să trăim intensitatea jocului? Să experimentăm emoția câștigului. Nu mai căuta! Noul slogan Favbet și lansarea noii identității vizuale te aduce în mijlocul acțiunii, când deodată totul devine realitate. E o  experiență unică, simte acum esența pariului!”, ne-a provocat la joc și Ivan Rakitici.

În următoarea perioadă, Favbet își propune să întinerească marca, să o facă mai modernă, mai interesantă și mai diversificată.  Rebrandingul anunțat în cadrul evenimentului de presă își propune să aducă Favbet mai aproape de realitățile pieței, poziționarea noului brand făcându-se la nivel global, în toate țările unde compania activează pe piața de gambling.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Cultură

Elemente de protecție pentru chelneri, bucătari și nu numai

Publicat

pe

Principiile și cerințele de sănătate și securitate a muncii din industria de catering, pot fi acum considerate cu succes unele dintre cele mai stricte reglementări de igienă din întreaga industrie. În gastronomie, nerespectarea regulilor aparent mai puțin importante, poate duce la consecințe grave și amenințări atât pentru angajați, cât și pentru consumatori. Printre cele mai importante cerințe de sănătate și siguranță pentru gastronomie, este desigur, necesitatea de a folosi șorțuri bucătari, barman, barista etc.

Cele mai importante elemente de îmbrăcăminte de protecție pentru un lucrător în bucătărie sau pentru o altă persoană care operează în industria de catering, includ diverse tipuri de șorțuri, încălțăminte adecvată cu tălpi antiderapante, mănuși de unică folosință și elemente suplimentare de protecție împotriva riscurilor de igienă alimentară. În cazul șorțurilor și jachetelor de bucătar, merită luată în considerare nu numai problema rezistenței la pete, ci și rezistența la apă, ulei sau lichide fierbinți. Doar un șorț de bucătărie din piele  bine montat va putea asigura protecția în astfel de condiții.

Șorțuri pentru fabrici de procesare alimente

De asemenea, îmbrăcămintea dedicată muncii în fabricile de procesare a alimentelor va arăta complet diferită de cea destinată bucătăriilor sau chelnerilor care lucrează în condiții complet diferite și care au adesea contact direct cu clientul. Șorțurile sunt folosite în gastronomie atât de bucătari, cât și de ospătari, așa că nu este dificil de observat varietatea mare de modele de șorțuri disponibile pe piață. Cele dedicate chelnerilor sunt de obicei rezistente la pete, echipate cu un buzunar la îndemână și concepute pentru a arăta reprezentativ, chiar și într-un restaurant de lux. Șorțurile dedicate în mod obișnuit bucătăriilor și diferitelor fabrici de prelucrare, sunt cel mai ades din piele, impermeabile, pentru a proteja împotriva stropilor sau arsurilor în contact cu elementele fierbinți din bucătărie.

Șorțuri chelneri

Un șorț pentru chelneri realizat din piele naturală este o propunere interesantă pentru unitățile gastronomice. Șorțurile bucătari, barista, barberi, sunt șorțuri personalizate, cusute din piele de cea mai bună calitate și oferă oportunitatea de a ștanța sigla restaurantului sau a firmei de catering. Sunt realizate cu buzunare, bretele ajustabile, cordon de prindere în talie. Un șorț pentru chelneri este o parte esențială a ținutei generale. Protejează ținuta de sub șorț, deoarece contactul constant cu mâncarea poate provoca pete și murdărie. În plus, are și o funcție reprezentativă, oferind personalului restaurantului un aspect mai profesional.

Șorț chelner reglabil

Șorțul din piele pentru chelneri este creat  având în vedere atât sexul masculin, cât și sexul feminin. Croiala universală și capacitatea de a regla dimensiunea, le permit să se potrivească oricărei siluete. De asemenea, este posibil să se realizeze șorțuri din piele la comandă. Croit perfect, se potrivește bine și aderă la îmbrăcămintea de sub șorț. În același timp, șorțul chelnerului nu restricționează în niciun fel mișcările angajatului, și datorită acestui lucru, munca zilnică se desfășoară în deplină libertate. Are un buzunar frontal în care pot fi depozitate un notebook și un pix – articole necesare pentru a primi comenzi de la clienți. Șorțul chelnerilor este utilizat în multe locuri în care chelnerul are un contact constant cu clientul. Ca unul dintre elementele ținutei, șorțul poate fi utilizat de personalul din hoteluri, restaurante, pizzerii, baruri sau alte tipuri de unități de luat masa.

Șorțuri chelneri – Calitate înaltă și eleganță

Șorțul din piele pentru chelneri este cusut în ateliere de croitorie profesională. Este fabricat din materiale și țesături de cea mai înaltă calitate, și datorită acestui lucru, este rezistent la condițiile speciale care prevalează în unitățile de gastronomie. Contactul constant cu alimentele, poate provoca multe pete și murdărie, ceea ce este asociat în consecință cu spălarea frecventă. De aceea este atât de important ca șorțul chelnerului să nu-și piardă forma în timpul acestei spălări. Pe lângă motivele de protecție evidente – și prin urmare, un șorț de bună calitate – aspectul său este, de asemenea, foarte important. O croială elegantă și clasică va completa întreaga ținută a chelnerilor și a chelnerițelor.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Cultură

Varietate de geluri: care este cel mai bun?

Publicat

pe

De

Multe fete se întreabă care gel este cel mai bine de ales pentru construcție. În primul rând, ar trebui să știi ce tipuri de geluri există și pe care le poți găsi pe site-ul www.nailsup.ro. Gelurile sunt monofazate, bifazate și trifazate. Procedura de extensie în sine constă în mai mulți pași. În prima etapă, placa unghiei este acoperită cu un mijloc care asigură aderența gelului la unghie. A doua etapă este, de fapt, modelarea cu gel a unghiei. A treia etapă este acoperirea cu un strat de fixare pentru finisare. Gelurile care combină toate cele trei etape într-o singură sticlă, se numesc monofazate. Sunt ușor de utilizat și recomandate pentru începători. Opțiunile bifazate și trifazate necesită mai multe instrumente separate pentru fiecare pas. Acestea sunt utilizate mai des în saloane, deoarece procedura este mai complicată și necesită abilități profesionale.

Modul de solidificare

De asemenea, atunci când alegi un gel, trebuie să acorzi atenție modului în care se solidifică. Există produse fotosensibile care se usucă sub o lampă UV și există unele care se polimerizează folosind un catalizator. Prima opțiune este preferabilă, deoarece sunt ușor de supus procesării ulterioare și nu au mirosuri înțepătoare. A doua opțiune este mai dificilă de utilizat datorită vâscozității sale crescute. Vâscozitatea joacă, de asemenea, un rol important în modelare. Consistența prea lichidă va complica procesul, deoarece se va scurge până la marginile unghiei. În plus, există riscul de fisurare. De asemenea, este dificil să lucrezi cu texturi foarte groase. Trebuie să alegi un produs cu vâscozitate medie. Pe lângă luarea în considerare a recomandărilor generale, pentru a înțelege care gel este cel mai bun pentru construire, trebuie să determini în mod clar efectul dorit – cât de lungi vor fi unghiile, tipul de manichiură, de exemplu, vitralii, lac, manichiura franțuzească etc.

Gel acrilic

Gelul care nu se răspândește și acrilic, care nu emite un miros înțepător este o combinație incredibilă într-o singură sticlă. Manichiuriștii profesioniști au visat de mult timp la un material durabil, care să fie convenabil pentru extensia unghiilor. Și a apărut. Gelul acrilic care combină avantajele atât ale gelului, cât și ale acrilului. Aceasta este o nouă generație de materiale, câștigând cu încredere poziții de top.

Care sunt caracteristicile unui poligel?

Avantajul evident al gelului acrilic este rezistența și precizia ridicată în lucru. Este mult mai ușor să obții linia perfectă cu materialul acrilic decât cu gel. Gelul se răspândește adesea atunci când este așezat. Dar aceasta este o pierdere suplimentară de material și o pierdere de timp prețios. Toate aceste nuanțe au fost luate în considerare la crearea unei noi generații de materiale. Este suficient să strângi puțin poligel pe unghie și apoi poți lucra cu o picătură de material răspândindu-l pe placa unghiei.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Brăila

Eveniment4 ore inainte

Playrix lansează aplicația Manor Matters în AppGallery ca urmare a colaborării strânse de până acum

Mult așteptatul joc Manor Matters este disponibil acum pentru toți utilizatorii AppGallery și vine cu oferte exclusive și numeroase surprize...

Eveniment10 ore inainte

Huawei lansează competiția „AppsUP 2021”, destinată aplicațiilor inovatoare

Au început înscrierile pentru competiția Huawei din acest an destinată aplicațiilor inovatoare, cu premii totale excepționale, în valoare de 1 milion...

ExclusivO zi inainte

Cezar Dan Stoichiciu, calare pe un autoturism marca BMW, a descalecat in curtea Politiei Locale Ploiesti pentru a ameninta cu plangeri penale/Teapa/Legal poate fi reincadrat dupa 28.01.2023 – Ziarul Incisiv de Prahova

Potrivit ANI, acesta s-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 05 octombrie 2015 – 18 mai 2016, întrucât a...

EvenimentO zi inainte

Ne pregătim de lansarea HUAWEI WATCH 3

Noi beneficii atractive pentru utilizatorii care care se abonează la newsletter-ul magazinului online Huawei Store   Huawei Consumer BG se...

EvenimentO zi inainte

Ericsson Mobility Report: Până la finalul anului 2021, vor exista peste 500 de milioane de abonamente 5G

5G devine, conform așteptărilor, generația de tehnologie mobilă cu cel mai rapid ritm de adopție din istorie, înregistrând o rată...

EvenimentO zi inainte

Arată ca muzica. Sună ca arta. IKEA introduce noua ramă foto cu boxă WiFi SYMFONISK ca parte a colaborării de lungă durată cu Sonos.

IKEA și Sonos vor să democratizeze muzica și sunetul acasă și să aducă o experiență audio mai bună cât mai...

Eveniment2 zile inainte

Xiaomi Mi 11 Ultra, disponibil pe canalele de vânzare oficiale

Flagship-ul Xiaomi aduce cea mai revoluționară tehnologie la dispoziția utilizatorilor din România   București, România, 14 iunie 2021 – Mi...

Social3 zile inainte

Samsung pătrunde într-un nou teritoriu cu producția în masă a celui mai mic senzor de imagine mobil din industrie de 0,64 μm-pixel

Cel mai versatil senzor de imagine Samsung oferă opțiuni de 50Mp pentru ambele camere, față și spate Progresele tehnologiei pixelilor...

Eveniment3 zile inainte

Aduceți emoția de pe stadion în propria casă cu ajutorul lui The Premiere

  Vă puteți bcuura de o experiență imersivă a meciurilor, din confortul propriei case România, București – 11 iunie 2021 –...

Eveniment6 zile inainte

Huawei prezintă 10 lucruri mai puțin cunoscute despre utilizatorii de căști din România

București, 11 iunie 2021 – Huawei Consumer BG a aflat cum răspund căștile HUAWEI FreeBuds 4i nevoilor utilizatorilor, dar și...

Eveniment6 zile inainte

Samsung este partener de tehnologie la RADAR, primul muzeul temporar de New Media Art, ce poate fi vizitat până pe 13 iunie

București, România – 11 iunie 2021 – Expoziția temporară RADAR 2021 s-a deschis la ROMAERO și poate fi vizitată până duminică, 13 iunie....

ExclusivO săptămână inainte

Allview lansează Soul X8 PRO, noul flagship cu sistem AI Penta Camera

Soul X8 PRO – un nou device lansat sub conceptul Touchless, ce integrează un sistem care permite controlul telefonului fără...

EvenimentO săptămână inainte

Samsung SmartThings dezvăluie o nouă interfață gândită pentru a oferi o experiență conectată mai dinamică la domiciliu

Noua actualizare le oferă utilizatorilor experiențe mai simple și mai puternice pentru a-și controla locuințele conectate   București, România –...

EvenimentO săptămână inainte

Nokian Tyres oferă garanții speciale pe piețele din Europa Centrală la anvelopele sale premium

Nokian Tyres pune la dispoziția clienților de pe piețele europene o serie de garanții speciale la toate anvelopele comercializate, astfel...

EvenimentO săptămână inainte

Huawei s-a alăturat programului rabla pentru PC-uri și tablete: HUAWEI MateBook D15, cu Intel® Core™ i3, disponibil de la prețul de 1.999 lei în perioada programului

Cel mai performant laptop care poate fi achiziționat la mai puțin de 2.000 lei*   București, 10 iunie 2021 –...

EvenimentO săptămână inainte

În ultimul an, Banca Română de Credite și Investiții și-a dublat numărul angajaților, iar portofoliul de credite a crescut de peste 8 ori

Comunicat de presă, București, 9 iunie 2021 Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) și-a consolidat, în ultimul an, prezența...

Știrile Săptămânii