Connect with us

Eveniment

Raport Ericsson ConsumerLab: Obiceiurile online, adoptate în ultima perioadă, se vor menține și după pandemie

Publicat

pe

  • Ericsson lansează cel mai mare studiu realizat până în prezent în rândul utilizatorilor de tehnologie, reprezentativ pentru opiniile a 2,3 miliarde de consumatori din 31 de țări
  • Consumatorii de tehnologie vor utiliza, în medie, 2,5 servicii online noi în plus, până în anul 2025
  • Până în 2025, timpul petrecut online de către utilizatorii de tehnologie va crește, în medie, cu zece ore pe săptămână

Un nou raport Ericsson (NASDAQ: ERIC) realizat în rândul consumatorilor de tehnologie anticipează că tendința de translatare în mediul online a unei părți importante a activităților cotidiene, determinată de pandemia globală Covid-19, se va menține la nivel global chiar și după încheierea pandemiei.

Denumit The Future Urban Reality, acest raport al Ericsson ConsumerLab este cel mai mare studiu realizat până în prezent de companie în rândul utilizatorilor de tehnologie și relevă date importante despre cum văd consumatorii realitatea cotidiană după pandemie, până în anul 2025.

Reprezentativ pentru opiniile a 2,3 miliarde de consumatori din 31 de țări de pe întreg mapamondul, raportul estimează că activitățile de rutină – precum munca, școala, sănătatea și cumpărăturile – vor continua să fie gestionate online și că utilizatorii de tehnologie vor accesa, în medie, 2,5 servicii noi în plus. În schimb, consumatorii de tehnologie vor pune mai mult accent pe timpul lor liber pentru a călători mai mult, pentru a acorda o atenție mai mare aspectelor importante din viețile lor și pentru a petrece mai mult timp cu prietenii și familia.

Smart city and dot point connect Modern Telecom System ,Boundless connection technology concept.Blue tone

Mai mult, se estimează că vom petrece, în medie, zece ore pe săptămână în plus online, ca urmare a creșterii ponderii activităților digitale, anticipându-se că această schimbare va reduce diferența dintre utilizatorii online ocazionali și cei avansați (având în vedere faptul că din ce în ce mai multe servicii online au devenit parte din viața de zi cu zi a fiecăruia dintre noi, în timpul pandemiei).

Zeynep Ahmet, Senior Researcher, ConsumerLab, în cadrul Ericsson Research, spune: „În pandemie, instrumentele TIC (Tehnologia Informației și Comunicațiilor) au devenit mijloacele cheie prin intermediul cărora am gestionat multe aspecte din viețile noastre cotidiene, iar ultimele descoperiri Ericsson sugerează faptul că acest lucru va continua și va deveni o regulă. Această tendință poate ajuta consumatorii de tehnologie să se concentreze asupra lucrurilor importante din viețile lor, indiferent că asta înseamnă să petreacă mai mult timp cu cei dragi sau să ducă un stil de viață mai sănătos. Ținând cont de faptul că, la Ericsson, ne numărăm printre cei care facilitează apariția noilor obiceiuri online, putem spune că este clar că atât rețelele mobile, cât și eforturile de incluziune digitală vor juca un rol crucial în construirea societăților reziliente și incluzive de mâine”.

Principalele constatări ale raportului:

  • Până în 2025, toate activitățile de rutină se vor desfășura în mediul online:1din 2 consumatori de tehnologie speră să utilizeze mijloace de învățare online pentru a se perfecționa; mai mult de jumătate dintre utilizatorii din întreaga lume cred că toate activitățile lor recreative vor avea loc în mediul online; mai bine de o treime dintre aceștia vor face cumpărăturile uzuale utilizând canalele online.
  • 64% dintre consumatori se așteaptă la creșterea nivelului de stres, în societate: peste 3 din 5 utilizatori de tehnologie consideră că va fi necesar să jongleze cu mai multe locuri de muncă pentru a avea venituri decente; în același timp,7 din 10 se așteaptă să ducă o viață mai sănătoasă. 
  • Va trebui să alegem între confort și confidențialitate:în timp ce 75% dintre consumatori prognozează că ușurința în utilizare va fi un factor esențial în deciziile de zi cu zi în 2025, 7 din 10 se așteaptă să acorde mai multă atenție aspectelor care țin de securitatea și confidențialitatea în mediul online. 
  • Produsele locale vor fi pe primul loc: fiind preocupați și de aspectele legate de mediul înconjurător, jumătate dintre consumatorii de tehnologie din întreaga lume anticipează că vor cumpăra mai multe produse locale în viitor.
  • Jumătate dintre consumatori își exprimă îngrijorarea față de schimbările climatice, totuși 67% speră să călătorească mai mult în viitor:deși majoritatea celor intervievați consideră că opțiunile/ mijloacele de călătorie sustenabile ar trebui să fie mai accesibile, doar 1 din 3 este dispus să renunțe la zborul cu avionul pentru a pleca în vacanțe.
  • Timpul petrecut online va crește, în medie, cu 10 ore pe săptămână până în 2025:se anticipează că utilizarea platformelor online va continua și după pandemie, utilizatorii de tehnologie estimând că vor folosi, în medie, cu 2,5 mai multe servicii online, zilnic, până în 2025; acest lucru reiterează importanța incluziunii digitale în scopul conturării unei “noi normalități” incluzive și reziliente.

LINKURI ASOCIATE

Ericsson Consumerlab: The future urban reality report
Ericsson ConsumerLab: keeping consumers connected during the COVID-19 world
Ericsson ConsumerLab: the voice of the consumer
Ericsson IndustryLab: the voice of business, industry and society

NOTE PENTRU EDITORI:

URMĂRIȚI-NE:

Abonați-vă la comunicatele de presă Ericsson aici

Abonați-vă la postările de pe blogul Ericsson aici

www.twitter.com/ericsson
www.facebook.com/ericsson
www.linkedin.com/company/ericsson

MAI MULTE INFORMAȚII LA:

Despre Ericsson:
Ericsson le oferă furnizorilor de servicii de comunicații soluții complete pentru îmbunătățirea conectivității si a serviciilor. Portofoliul companiei acoperă domenii precum Rețele (Networks), Soluții pentru Servicii Digitale (Digital Services), Servicii de Externalizare (Managed Services) și Business-uri Emergente (Emerging Business) și este menit să sprijine clienții companiilor în procesul de digitalizare, să  sporească eficiența companiilor și să identifice noi surse de venit. Inovațiile Ericsson au pus beneficiile telefoniei și ale conexiunii mobile la dispoziția a miliarde de oameni, de la nivel global. Compania este listată la bursa din New York (NASDAQ) , precum și la filiala acesteia – NASDAQ Stockholm. www.ericsson.com

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Playrix lansează aplicația Manor Matters în AppGallery ca urmare a colaborării strânse de până acum

Publicat

pe

Mult așteptatul joc Manor Matters este disponibil acum pentru toți utilizatorii AppGallery și vine cu oferte exclusive și numeroase surprize

 

București, 17 iunie 2021 – În urma succesului de care s-au bucurat jocurile Gardenscapes și Homescapes, parte din AppGallery, Playrix revine cu un nou joc atractiv pentru utilizatorii Huawei. Începând cu 15 iunie, Manor Matters, un alt joc popular de la Playrix, este disponibil pentru toți utilizatorii AppGallery.

Odată cu lansarea în AppGallery, Manor Matters pune la dispoziția utilizatorilor beneficii exclusive, astfel jucătorii pot câștiga pachete cadou care conțin 500 de monede și 50 de unități pentru energie în joc. Cupoanele care oferă o reducere de 70% la pachetul de bază Playrix sunt, de asemenea, disponibile odată cu momentul lansării.

Manor Matters invită jucătorii să exploreze vechiul și abandonatul Castlewood, inspectând și renovând camerele pentru a descoperi secretele din obiecte ascunse. Pe lângă testarea abilităților de detectiv ale utilizatorului, jocul propune și o poveste intrigantă, Manor Matters fiind creat pentru a inspira creativitate într-un stil de joc captivant.

Noii gameri pot avea parte de o experiență cu adevărat captivantă marca Playrix și se pot bucura de numeroase oferte, folosind monede pentru înainta în joc și unități de energie pentru a continua jocul, fără a fi nevoie să aștepte pentru reîncarcarea acestora. Ambele oferte sunt simplu de descărcat și disponibile direct pe pagina Manor Matters din cadrul AppGallery. Pentru o experiență și mai bogată în cadrul Playrix, jucătorii din Europa pot solicita tichete de aur suplimentare la începutul fiecărei provocări tematice de sezon. Tichetele de aur nu sunt disponibile numai pentru Manor Matters, ci și pentru Gardenscapes și Homescapes. Prin AppGalery, utilizatorii care au atins nivelul 30 sau mai mare pot achiziționa Biletul de Aur la 4,50€, redus de la prețul obișnuit de 5,49€.

Manor Matters

„Suntem încântați să avem șansa de a oferi jocul nostru, Manor Matters, mai multor jucători din întreaga lume prin parteneriatul nostru cu AppGallery. După ce am văzut succesul lansărilor anterioare, atât pentru Gardenscapes, cât și pentru Homescapes, ne bucură să vedem cum jucătorii Huawei răspund la noile opțiuni de joc și așteptăm cu nerăbdare să auzim mai multe despre experiența lor cu acest joc”, a declarat Maxim Kirilenko, Şeful Dezvoltării Afacerilor la Playrix.

În urma lansării de succes a aplicațiilor Playrix de până în prezent, Gardenscapes și Homescapes, și a beneficiilor aduse de audiența în continuă creștere de care se bucură AppGallery, fanii bine cunoscutelor provocări, care au la bază conceptul de restaurare, se pot aștepta la numeroase surprize în viitorul apropiat.

Huawei oferă suport tehnologic partenerilor

Fiind una dintre piețele mondiale de aplicații cu cea mai rapidă creștere, parteneriatul Huawei cu Playrix a oferit un sprijin operațional puternic necesar fiecărei lansări – Gardenscapes și Homescapes fiind lansate într-un timp foarte scurt, doar câteva luni. Manor Matters este un alt exemplu de calitate a modului în care un joc poate utiliza HMS Core Huawei, integrându-se cu kitul IAP pentru a asigura o experiență de plată fără probleme atât pentru utilizatori, cât și pentru dezvoltatori.

„Sprijinul și îndrumarea din partea Huawei pe tot parcursul procesului de lansare și nu numai, au fost excepționale. Datorită acestui lucru, suntem încântați să putem lansa încă un joc popular de-al nostru pe AppGallery.”, a declarat Maxim Kirilenko, responsabil cu dezvoltarea afacerilor la Playrix.

Manor Matters este disponibil începând cu această săptămână în AppGallery.

Despre AppGallery – Una dintre primele 3 piețe de aplicații la nivel global

AppGallery este un ecosistem inteligent și inovator, care permite dezvoltatorilor să creeze experiențe unice pentru consumatori. Unicul HMS Core permite integrarea aplicațiilor pe diferite dispozitive, oferind mai mult confort și o experiență mai lină, făcând parte din strategia largă „1+8+N” la Huawei.

Viziunea AppGallery-ului este de a face o platformă deschisă, inovatoare de distribuție a aplicațiilor, accesibilă consumatorilor, în timp ce protejează strict confidențialitatea și securitatea lor, și le oferă o experiență unică și inteligentă. Fiind una dintre primele trei piețe de aplicații la nivel global, AppGallery oferă o mare varietate de aplicații globale și locale în 18 categorii, inclusiv navigare & transport, știri, social media, și multe altele. AppGallery este disponibil în peste 170 de țări și regiuni cu peste 540 de milioane de utilizatori activi lunar la nivel global. Huawei a colaborat cu 2,7 milioane de dezvoltatori din întreaga lume, descărcările totale ajungând la 384,4 miliarde în 2020. Până la sfârșitul lunii martie 2021, peste aplicațiile 134.000 sunt integrate în întreaga lume în HMS Core.

Despre Huawei Consumer Business Group

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania deține 14 centre R&D în țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una din cele 3 filiale ale companiei și include telefoane inteligente, computere și tablete, dispozitive purtabile și servicii cloud, etc. Cu peste 33 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare pentru consumatorii de pretutindeni.

Pentru mai multe informații, vizitați: http://consumer.huawei.com/ro

Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmăriți-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Huawei lansează competiția „AppsUP 2021”, destinată aplicațiilor inovatoare

Publicat

pe

Au început înscrierile pentru competiția Huawei din acest an destinată aplicațiilor inovatoare, cu premii totale excepționale, în valoare de 1 milion de dolari, disponibile la nivel global

  • Pentru primele 20 de aplicații din Europa sunt disponibile premii în valoare de 200.000 de dolari
  • Competiția din acest an include un nou premiu, Tech Women’s Award, care își propune să recunoască impactul dezvoltatoarelor cu o performanță remarcabilă
  • Înscrierile încep pe 10 iunie și se încheie pe 20 august 2021

 

București, 14 iunie 2021 – Huawei Consumer BG lansează competiția anuală destinată aplicațiilor inovatoare în cadrul Huawei Mobile Services (HMS) – AppsUP. Programul este menit să inspire dezvoltatori talentați din întreaga lume să creeze aplicații și experiențe digitale inovatoare pentru consumatori, iar această competiție le oferă o oportunitate unică de a explora și promova progresul digital.  

Participanții la competiția anuală AppsUP vor dezvolta aplicații inovatoare, localizate, folosind ecosistemul HMS care are scopul de a oferi experiențe inteligente îmbunătățite tuturor utilizatorilor de dispozitive Huawei. Competiția este valabilă în cinci regiuni: Europa, Asia Pacific, America Latină, Orientul Mijlociu și Africa, și China, iar tema acestui an este „HMS Inovație pentru toți”.

Competiția le oferă dezvoltatorilor talentați oportunitatea de a dobândi recunoaștere globală și posibilitatea de a câștiga premii în bani de până la 15.000 de dolari, cu un fond total de premii de 1 milion de dolari și asistență tehnică completă pentru a deschide noi uși în inovația de aplicații. Competiția este deschisă tuturor, de la studenți și dezvoltatori promițători, până la profesioniști consacrați.

Wang Wei, Country Manager Huawei Consumer Business Group România, a declarat: „La Huawei, ne-am angajat să oferim tehnologie pentru toți, pentru ca nimeni să nu fie lăsat în urmă în această eră digitală. Prin competiția AppsUP, sperăm să provocăm următoarea generație de dezvoltatori de aplicații să creeze experiențe impecabile pentru consumatori, în lumea digitală din ce în ce mai conectată în care trăim. Nucleul competiției este inovația și așteptăm cu nerăbdare să vedem soluțiile pe care dezvoltatorii din întreaga lume le vor crea folosind Huawei Mobile Services.”

Competiția s-a dovedit a fi extrem de populară anul trecut, astfel au fost peste 3.000 de echipe participante din peste 170 de țări. Mii de aplicații HSM inovatoare au fost trimise, acestea acoperind toate aspectele vieții de zi cu zi și oferind experiențe inteligente în sănătate și fitness, educație, agricultură, protecția mediului, transporturi și siguranță publică, printre multe altele. Printre câștigătorii de anul trecut s-au numărat Catrobat, un proiect nonprofit premiat cu „Cea mai bună aplicație” pentru Pocket Code, care și-a dezvoltat aplicația pentru a inspira adolescenții și adulții să învețe programarea, și Runbit din Suedia care îi provoacă pe utilizatori să meargă sau să alerge transformând această experiență într-un joc distractiv.

Concurenții AppsUP de anul acesta pot concura pentru multe premii, cum ar fi Tech Women’s Award (introdus pentru prima dată în acest an), Excellent Student Award și Best HMS Core Innovation Award. Pe lângă premiile în numerar, finaliștii vor beneficia și de promovarea aplicației pe AppGallery, pentru a fi accesibilă unui public global de 700 de milioane de utilizatori de dispozitive mobile Huawei. Câștigătorii vor beneficia și de recompense suplimentare, cum ar fi resursele promoționale AppGallery, resursele cloud Huawei și stimulente exclusive pentru capabilitățile HMS Core plătite, printre altele.

HMS este în prezent al treilea cel mai mare ecosistem de aplicații mobile din lume, ajungând la peste 700 de milioane de utilizatori globali de dispozitive, și le oferă dezvoltatorilor globali o sinergie hardware și software unică ce sprijină dezvoltarea și soluțiile eficiente pentru consumatori, în timp ce HMS Core, colecția de kituri și servicii Huawei Developer, garantează o experiență de utilizare excepțională oferită de dispozitivele Huawei.

Înscrierea la AppsUP

Pentru a se înscrie în competiție, participanții trebuie să se înregistreze și să trimită aplicațiile prin intermediul site-ului oficial, în perioada 10 iunie – 20 august 2021. Participanții se pot înscrie fie individual, fie ca o echipă de maximum trei membri.

Toate aplicațiile trebuie dezvoltate folosind capabilitățile HMS Core selectate și trimise spre evaluare prin intermediul paginii web a competiției, până pe 20 august 2021, ora 18:00 (GMT +2). Juriul format din experți în tehnologie, finanțe și gaming, și nume importante ale Huawei, vor nota apoi fiecare aplicație pe baza funcționalității, inovației, valorii sociale și experienței de utilizare.

Apoi, primele 20 de aplicații selectate din fiecare regiune vor fi votate de public pe pagina web a competiției și pe AppGallery. Selecțiile se vor baza pe numărul de voturi și descărcări pe care fiecare lucrare selectată le primește de la public.

În octombrie, finaliștii își vor prezenta aplicațiile la evenimentele regionale în fața juriului, care va clasa cele 20 de lucrări selectate conform unei proceduri de notare complexe, pentru a determina câștigătorii.

Pentru mai multe informații despre competiția AppsUP, vizitați website-ul Huawei AppsUP.

Date cheie despre competiție:

  • Perioada de înscriere: 10 iunie – 20 august 2021
  • Data limită pentru depunerea înscrierilor: 20 august 2021
  • Perioada de jurizare: 21 august – 9 septembrie 2021
  • Perioada dedicată votului publicului: 10 septembrie – 23 septembrie 2021
  • Finala competiției: octombrie 2021, date ce urmează a fi anunțate

Premiile europene:

  • Best App(x3 câștigători)
  • Best Game (x3 câștigători)
  • Best Social Impact(x3 câștigători)
  • Excellent Student Award(x3 câștigători)
  • Tech Women’s Award(x3 câștigători)
  • Best HMS Core Innovation Award(x3 câștigători)
  • All Scenario Coverage Award(x1 câștigător)
  • Honourable Mention (x5 câștigători)

Despre Huawei Consumer Business Group

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania deține 14 centre R&D în țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una din cele 3 filiale ale companiei și include telefoane inteligente, computere și tablete, dispozitive purtabile și servicii cloud, etc. Cu peste 33 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare pentru consumatorii de pretutindeni.

Pentru mai multe informații, vizitați: http://consumer.huawei.com/ro

Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmăriți-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero

Despre Huawei Mobile Services

Huawei Mobile Services face parte din Huawei Consumer Business Group, care își propune să ofere o experiență mobilă completă utilizatorilor de dispozitive Huawei și Honor. Serviciile includ Mobile Cloud, AppGallery, muzică, video, teme, asistență și multe altele. Huawei Mobile Services (HSM) acoperă 650 de milioane de utilizatori din peste 170 de țări, permițând o viață inteligentă pentru fiecare utilizator de dispozitiv Huawei.

Pentru mai multe informații, vizitați: https://developer.huawei.com/en

Pentru noutăți despre Huawei Mobile Services, urmăriți-ne pe:

Facebook: @Huaweidevs

Twitter: @Huawei_devs

YouTube: @Huawei Developers

LinkedIn: @Huawei Developers

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Ne pregătim de lansarea HUAWEI WATCH 3

Publicat

pe

Noi beneficii atractive pentru utilizatorii care care se abonează la newsletter-ul magazinului online Huawei Store

 

Huawei Consumer BG se pregătește de lansarea noului HUAWEI WATCH 3 și vine cu oferte avantajoase chiar înainte de lansare, despre care veți afla mai multe în curând. Astfel, până pe data de 22 iunie, cei care se abonează la newsletter-ul de pe www.huaweistore.ro, va primi un voucher în valoare de 50 de lei care poate fi folosit pentru achiziția noului smartwatch, la cel mai bun preț posibil. Voucherul va putea fi aplicat ofertei de lansare a produsului.

HUAWEI WATCH 3, noul smartwatch flagship de la Huawei, redefinește moda la încheietura mâinii. Ceasul dispune de un ecran de sticlă curbat și carcasă din oțel inoxidabil 316L. Acest smartwatch elegant vine cu o coroană nouă ce detectează diferite niveluri de presiune și oferă feedback tactil la atingerea utilizatorului, pentru mai mult confort și o utilizare mai ușoară. În plus, noua serie HUAWEI WATCH 3 permite efectuarea și primirea de apeluri, precum și ascultarea muzicii, partajând numărul de telefon și serviciile de date cu smartphone-ul.

În plus, noua serie HUAWEI WATCH 3 se bucură de o autonomie a bateriei foarte mare, care durează 5 zile în modul inteligent și 21 de zile în modul autonomie ultra-mare pentru HUAWEI WATCH 3 Pro, în timp ce HUAWEI WATCH 3 are o durată de viață a bateriei de 3 zile în modul inteligent și de 14 zile în modul autonomie ultra-mare.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Brăila

Eveniment4 ore inainte

Playrix lansează aplicația Manor Matters în AppGallery ca urmare a colaborării strânse de până acum

Mult așteptatul joc Manor Matters este disponibil acum pentru toți utilizatorii AppGallery și vine cu oferte exclusive și numeroase surprize...

Eveniment9 ore inainte

Huawei lansează competiția „AppsUP 2021”, destinată aplicațiilor inovatoare

Au început înscrierile pentru competiția Huawei din acest an destinată aplicațiilor inovatoare, cu premii totale excepționale, în valoare de 1 milion...

ExclusivO zi inainte

Cezar Dan Stoichiciu, calare pe un autoturism marca BMW, a descalecat in curtea Politiei Locale Ploiesti pentru a ameninta cu plangeri penale/Teapa/Legal poate fi reincadrat dupa 28.01.2023 – Ziarul Incisiv de Prahova

Potrivit ANI, acesta s-a aflat în stare de incompatibilitate în perioada 05 octombrie 2015 – 18 mai 2016, întrucât a...

EvenimentO zi inainte

Ne pregătim de lansarea HUAWEI WATCH 3

Noi beneficii atractive pentru utilizatorii care care se abonează la newsletter-ul magazinului online Huawei Store   Huawei Consumer BG se...

EvenimentO zi inainte

Ericsson Mobility Report: Până la finalul anului 2021, vor exista peste 500 de milioane de abonamente 5G

5G devine, conform așteptărilor, generația de tehnologie mobilă cu cel mai rapid ritm de adopție din istorie, înregistrând o rată...

EvenimentO zi inainte

Arată ca muzica. Sună ca arta. IKEA introduce noua ramă foto cu boxă WiFi SYMFONISK ca parte a colaborării de lungă durată cu Sonos.

IKEA și Sonos vor să democratizeze muzica și sunetul acasă și să aducă o experiență audio mai bună cât mai...

Eveniment2 zile inainte

Xiaomi Mi 11 Ultra, disponibil pe canalele de vânzare oficiale

Flagship-ul Xiaomi aduce cea mai revoluționară tehnologie la dispoziția utilizatorilor din România   București, România, 14 iunie 2021 – Mi...

Social3 zile inainte

Samsung pătrunde într-un nou teritoriu cu producția în masă a celui mai mic senzor de imagine mobil din industrie de 0,64 μm-pixel

Cel mai versatil senzor de imagine Samsung oferă opțiuni de 50Mp pentru ambele camere, față și spate Progresele tehnologiei pixelilor...

Eveniment3 zile inainte

Aduceți emoția de pe stadion în propria casă cu ajutorul lui The Premiere

  Vă puteți bcuura de o experiență imersivă a meciurilor, din confortul propriei case România, București – 11 iunie 2021 –...

Eveniment6 zile inainte

Huawei prezintă 10 lucruri mai puțin cunoscute despre utilizatorii de căști din România

București, 11 iunie 2021 – Huawei Consumer BG a aflat cum răspund căștile HUAWEI FreeBuds 4i nevoilor utilizatorilor, dar și...

Eveniment6 zile inainte

Samsung este partener de tehnologie la RADAR, primul muzeul temporar de New Media Art, ce poate fi vizitat până pe 13 iunie

București, România – 11 iunie 2021 – Expoziția temporară RADAR 2021 s-a deschis la ROMAERO și poate fi vizitată până duminică, 13 iunie....

ExclusivO săptămână inainte

Allview lansează Soul X8 PRO, noul flagship cu sistem AI Penta Camera

Soul X8 PRO – un nou device lansat sub conceptul Touchless, ce integrează un sistem care permite controlul telefonului fără...

EvenimentO săptămână inainte

Samsung SmartThings dezvăluie o nouă interfață gândită pentru a oferi o experiență conectată mai dinamică la domiciliu

Noua actualizare le oferă utilizatorilor experiențe mai simple și mai puternice pentru a-și controla locuințele conectate   București, România –...

EvenimentO săptămână inainte

Nokian Tyres oferă garanții speciale pe piețele din Europa Centrală la anvelopele sale premium

Nokian Tyres pune la dispoziția clienților de pe piețele europene o serie de garanții speciale la toate anvelopele comercializate, astfel...

EvenimentO săptămână inainte

Huawei s-a alăturat programului rabla pentru PC-uri și tablete: HUAWEI MateBook D15, cu Intel® Core™ i3, disponibil de la prețul de 1.999 lei în perioada programului

Cel mai performant laptop care poate fi achiziționat la mai puțin de 2.000 lei*   București, 10 iunie 2021 –...

EvenimentO săptămână inainte

În ultimul an, Banca Română de Credite și Investiții și-a dublat numărul angajaților, iar portofoliul de credite a crescut de peste 8 ori

Comunicat de presă, București, 9 iunie 2021 Banca Română de Credite și Investiții (BRCI) și-a consolidat, în ultimul an, prezența...

Știrile Săptămânii