Connect with us

Uncategorized

IKEA România înalță steagul curcubeu și pledează pentru o mai bună incluziune a persoanelor LGBT+

Publicat

pe

IKEA (1)

Prin campania de responsabilitate socială „Acceptarea începe acasă”, lansată cu prilejul Zilei Internaționale împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei, IKEA România aduce în prim plan faptul că toți oamenii au dreptul să se bucure de un cămin în care să se simtă bineveniți și acceptați.

IKEA 2023 IDAHOT KVs 680x275px v1.0 - Stolac

IKEA România sărbătorește pe 17 mai, pentru al treilea an consecutiv, Ziua Internațională împotriva Homofobiei, Transfobiei și Bifobiei (IDAHOT). Conform tradiției, IKEA înalță în această zi un steag în culorile curcubeului în fața magazinelor IKEA din București. De asemenea, anul acesta a lansat campania „Acceptarea începe acasă”, prin intermediul căreia IKEA dorește să încurajeze cât mai mulți oameni să construiască cămine și comunități definite de compasiune și incluziune, oferind șansa la o viață mai bună membrilor comunității LGBT+.

IKEA (2)

Campania de responsabilitate socială a pornit de la un sondaj pe care compania l-a efectuat în rândul tinerilor LGBT+ din București, dar și din alte capitale din Europa de Sud-Est (Zagreb, Belgrad, Ljubljana). Sondajul a arătat că aproximativ 90% dintre tinerii membri ai comunității LGBT+ din București nu se simt pe deplin acceptați în casele lor după ce își anunță orientarea sexuală sau identitatea de gen și până la 24% sunt forțați să-și părăsească propria casă. Astfel, prin această campanie, IKEA atrage atenția asupra problemelor cu care se confruntă persoanele LGBT+.

IKEA

„Sărbătorind IDAHOT, pledăm pentru o lume definită de corectitudine și egalitate, în care toți oamenii să se simtă bineveniți, respectați și apreciați așa cum sunt. Dorim să ne implicăm atât în calitate de angajator, cât și prin sprijinirea comunității în care ne desfășurăm activitatea. În plus, ne străduim întotdeauna să creăm un mediu de lucru incluziv în care toți colegii noștri să se simtă liberi să fie cine sunt și, de asemenea, oferim o educație continuă în rândul colegilor despre diferitele identități și provocări cu care se confruntă membrii grupurilor minoritare. Încercăm să discutăm deschis despre aceste probleme în spațiul public, sperând ca în acest mod să îi putem inspira și pe alții. Iar anul acesta punem accent deosebit pe conceptul de acceptare acasă.”, a declarat Violeta Neniță, Market Manager, IKEA România.

IKEA (3)

Înălțarea steagului și campania de responsabilitate socială vin în completarea activităților multianuale întreprinse de IKEA în vederea promovării egalității persoanelor din comunitatea LGBT+.

În cadrul campaniei de anul acesta, IKEA organizează un atelier de „biblioteci vii” pentru colegi, cu scopul de a crește nivelul de înțelegere și de acceptare a persoanelor cu identități diferite.

În ultimii trei ani, IKEA România a sprijinit activitatea asociațiilor care pledează pentru egalitatea LGBT+.

Mai multe informații despre campanie și activitățile desfășurate de IKEA sunt disponibile pe website.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

Publicat

pe

De

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a echilibrului, UP Generation anunță lansarea programului „Life Skills Pro”, un program de mentorat pentru adolescenții și tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 25 de ani. Având o abordare inovatoare, acest program oferă oportunități practice de învățare și aplicare a abilităților de viață esențiale.

Ultimul deceniu a fost marcat de schimbări rapide și provocări complexe la nivel global, iar noua generație de tineri se confruntă cu un mediu extrem de dinamic și imprevizibil. Anxietatea și incertitudinea au devenit aspecte cotidiene ale vieții lor, pe măsură ce se adaptează la transformări socio-economice, tehnologice și culturale fără precedent.

Un studiu realizat de Insights PulseZ arată că 7 din 10 tineri au nevoie urgentă de îndrumare pentru dezvoltarea abilităților de viață esențiale pentru a-și construi o fundație solidă atât la nivel personal, cât și profesional. În acest context, a prins contur Life Skills Pro, primul program de mentorat din România care vine în întâmpinarea nevoilor tinerilor cu o soluție inovatoare și profund transformatoare.

Creat și gândit de Monica Florea, antreprenor cu o vastă experiență în conducerea de business-uri antreprenoriale românești, Life Skills Pro se distinge ca fiind singurul program de mentorat din România care, în doar 6 luni, îi echipează pe tineri cu abilitățile vitale pentru viață.

„În experiența mea profesională de 25 de ani, am trăit și am văzut nevoia acută a tinerilor de a înțelege direcția lor, de a se integra în mediile profesionale și sociale, de a fi acceptați așa cum sunt și de a găsi un teren fertil pentru viitorul lor. Am simțit dorința lor de a învăța și de a se dezvolta, dar și fricile și nesiguranțele pe care le au. Din toate acestea s-a așezat misiunea mea pentru tineri – care azi se numește UP Generation si care are rolul de a contribui la cresterea unor generatii responsabile, echilibrate, pregatite pentru viață și aliniate cu propriile aspirații”, a declarat Monica Florea, Fondator UP Generation.

Life Skills Pro este un program complet de dezvoltare și antrenament al abilităților de viață, conceput special pentru tinerii cu vârste între 16 și 25 de ani. Fundamentat pe un model de învățare experiențială, interactivă și direct aplicabilă, programul propune o abordare practică, oferind participanților exerciții, exemple și scenarii din viața reală, ajustate la nevoile specifice ale acestora.

Programul a fost testat într-o formă pilot, unde au participat 14 tineri cu vârste între 16 și 24 de ani cu scopul de a adapta sesiunile cât mai aproape de nevoile reale ale tinerilor. Feedback-ul participantilor a fost remarcabil, ilustrând impactul profund al programului asupra dezvoltării personale și profesionale.

„Cu ocazia participării la acest program, am învățat să îmi recunosc emoțiile și sa ma confrunt cu gândurile iraționale. Am învățat sa comunic mai structurat și eficient cu oamenii de langa mine, dar și sa ascult, sa îmi concentrez atenția asupra vorbitorului și sa ma implic în conversație pe tot parcursul ei. Mi-a folosit foarte mult când am învățat să dau feedback, cum sa fie sincer, cum sa spun ce ma deranjează într-un mod elegant, fără sa ma cert. In concluzie, am învățat la 16 ani ce alți oameni învață poate într-o viață, acumulând informații și educație pentru provocarile care vor urma”, a declarat Flaviana Sandu,16 ani, elevă liceu.

Life Skills Pro se desfășoară în două etape principale: o fază inițială de învățare în sala de experiențe, urmată de o etapă de antrenament individual cu mentorii. Această structură permite o experiență de învățare completă și o adaptare la nevoile specifice ale fiecărui tânăr.

Echipa de traineri este alcătuită din profesioniști recunoscuți în diverse domenii, toți uniți de misiunea de a ghida și susține tinerii în călătoria lor de autodezvoltare:  Monica Florea, Owner & Trainer de business, Johanna Croci, Designer Educational & Trainer, Aida Ivan, Psihoterapeut & Coordonator program vocațional, Andreea Ravas, Designer Educational & Trainer și Traian Moldoveanu, Trainer educational. Acestora li se alatura mentorii care vin din zona de business, antreprenori si profesionisti in domeniile lor.

Pe 30 martie, va avea loc la București o sesiune demonstrativă a programului, oferind o oportunitate unică tinerilor interesați să descopere din interior dinamica și beneficiile acestui parcurs transformativ. De asemenea, părinții sunt bineveniți să participe, având posibilitatea să înțeleagă mai bine modul în care se desfășoară programul, să cunoască echipa și să adreseze întrebări. Înscrierile se pot face completând formularul disponibil pe acest link.

Pentru mai multe informații despre Life Skills Pro și platforma educatională UP Generation, vizitați www.upgeneration.ro.

Despre Up Generation

UP Generation reprezintă o inițiativă educațională dedicată liceenilor, studenților și absolvenților universitari, având ca scop principal oferirea instrumentelor, resurselor și cunoștințelor necesare pentru construirea unui viitor prosper și a unei vieți împlinite. Înființat de Monica Florea, UP Generation își propune să contribuie la dezvoltarea noii generații, învățându-i să navigheze prin provocările vieții cu înțelepciune și curaj.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

Publicat

pe

De

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu și Alexandru Păunescu, într-o discuție moderată de Cornel Dinu. Cine are responsabilitatea creditelor care nu mai pot fi plătite? Cum pot fi rezolvate amiabil procesele consumatori-bănci? Cum s-a ajuns de la conflict, la negociere, între consumatori și bănci? Care sunt motivele pentru care Banca Națională a României ar putea prelua protecția consumatorilor de servicii și produse financiare?

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024 analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Efectele anilor de euforie 2006-2008 sunt resimțite și astăzi. Creditele care au fost acordate când economia duduia, și care au creat probleme ulterior, au avut două cauze principale: lipsa de experiență a populației cu produsele și serviciile bancare (diferită de educația financiară) și dorința băncilor de a se dezvolta și a câștiga o cotă de piață cât mai mare, proporțională cu apetitul de creditare de atunci. Acea perioadă a fost marcată de creditul cu buletinul, în care nu verifica nimeni dacă debitorul are măcar venituri cu care să ramburseze împrumutul. Totul a fost accentuat de lipsa de previziune a tuturor față de evoluția CHF sau felul în care cardurile de credit ajungeau în cutia poștală, după ce oamenii luau împrumuturile doar pe baza unui act de identitate. Este adevărat că băncile ar fi avut posibilitatea, cu informațiile pe care le aveau la dispoziție, să fie un pic mai diligente.

A urmat apoi criza financiară din 2009-2010 care a fost exploatată populist, iar vina exclusivă a problemelor cu care se confrunta populația a fost atribuită băncilor. De fapt, nu despre vină vorbim, ci despre o împărțire a responsabilității între consumatori și bănci.

Între 2015-2016 aveam, pe de o parte, zeci de mii de procese în instanță între consumatori și bănci, iar pe de altă parte Banca Națională a României se implica în înființarea CSALB și în promovarea unei viziuni diferite pentru statu-quo-ul de atunci: negocierea și compromisul într-o perioadă de conflict maxim, lucruri care păreau cel puțin exotice. În primii trei ani de la înființare, CSALB a trebuit să câștige atât încrederea consumatorilor care se considerau nedreptățiți de bănci, cât și a băncilor care erau sceptice că o nouă formă de mediere chiar va funcționa.

În timp ce în cadrul CSALB negocierile se purtau caz cu caz, instanțele erau asaltate de procese colective. Noi am spus acest lucru mereu: fiecare caz este unic și trebuie tratat ca atare, nu pot funcționa măsurile administrative pentru toți, în același fel. Avem împrumuturi cu condiții de rambursare diferite, viețile noastre sunt diferite și câștigăm diferit. De aceea, fiecare problemă trebuie discutată și negociată individual. CSALB propunea acest tip de dialog într-un moment încărcat de tensiune.

De aceea, la început consumatorii abordau concilierea cu o atitudine războinică și căutau pedepsirea băncilor pentru ce li se întâmpla. În momentul acesta vin să negocieze cu băncile ca să-și continue relația contractuală în condiții mai bune, adaptate situației lor. Principalul câștig este că o parte dintre instituțiile financiar-bancare au înțeles cum să reacționeze atunci când clienții lor au o nevoie. Băncile și-au personalizat relația cu consumatorii, iar abordarea de tip personal banking prinde tot mai mult.

După opt ani (n.n. în care au avut loc peste 4.200 de negocieri între consumatori și bănci, încheiate cu împăcarea părților în 90% dintre cazuri), rolul CSALB este determinant în rezolvarea conflictului dintre  cele două părți. Totodată, peste 500 de procese în instanță s-au rezolvat amiabil în cadrul Centrului.”

Doi parlamentari au depus un proiect de lege la Senat prin care Banca Națională a României ar trebui să preia atribuțiile de protecție a consumatorilor, devenind astfel autoritatea națională competentă cu protecția consumatorilor de produse și servicii financiar-bancare. De ce este important ca BNR să preia aceste responsabilități și ce justifică acest demers?”

E o chestiune care ține, în primul rând de o abordare la nivel european. Din 17 bănci centrale din UE care au în statut supravegherea prudențială, 10 au și protecția consumatorilor. După 2008-2009 a fost foarte clar că problemele legate de protecția consumatorului pot să afecteze stabilitatea financiară. Și atunci, această chestiune intră pe teritoriul băncilor centrale. Iar Banca Centrală Europeană a spus de fiecare dată când a emis un aviz, că este un avantaj, din perspectiva protecției consumatorului și asigurării stabilității financiare, ca o bancă centrală să aibă și  atribuții de supraveghere prudențială. Este important de menționat că niciodată BNR nu a avut atribuții de protecție a consumatorului. Circulau în spațiul public opinii că am avut aceste atribuții și le-am transferat către ANPC după 2008. Actualul statut al Băncii Centrale este din 2004 și nu prevede acest lucru. Au fost mereu consumatori care s-au adresat BNR să le rezolve diferite probleme, iar de la Banca Centrală au fost așteptări să se implice în protecția consumatorilor, fiind chiar blamată că nu o face. Motivul a fost că nu avem capacitatea legală să ne implicăm. Banca Națională a României e pregătită să preia atribuțiile privind protecția consumatorilor de produse financiar-bancare dacă Parlamentul va decide acest lucru și va legifera.”

Aș vrea să vorbim și despre cum se raportează consumatorii la bănci și la negocierea cu băncile, în cadrul CSALB.”

Cunoștințele financiare pe care le au consumatorii și informațiile la care au acces sunt încă foarte diferite. Modul în care își organizează situația financiară personală este extrem de divers, în continuare. Un motiv în plus ca abordarea pe care o avem să fie una personalizată. Cu toate acestea, multora încă le lipsește înțelegerea practică a dialogului cu banca. Au citit despre bănci, despre cazuri rezolvate în cadrul CSALB, au discutat cu alți consumatori, dar le lipsește interacțiunea cu banca.

Am observat o reducere a numărului solicitărilor pentru creditele în CHF. De-a lungul timpului consumatorii au văzut că inclusiv în instanță judecătorii au pronunțat soluții diverse, iar problema nu putea fi tranșată în alb sau negru.

La fel este situația multor oameni care, dacă ar da băncile în judecată nu ar avea câștig de cauză, deoarece contractele lor respectă legislația. De fapt, acești consumatori au nevoie de un sprijin din partea băncilor în ajustarea contractului de credit, nu de un proces costisitor, care să dureze câțiva ani. Iar acest sprijin l-au obținut de-a lungul anilor prin negociere, în cadrul CSALB. Din fericire, în multe cazuri băncile au fost deschise în a găsi soluții și au dorit rezolvarea problemelor apărute în derularea acestor credite.

Odată cu disponibilitatea unor bănci de a negocia, a crescut și exigența consumatorilor față de băncile care au rămas mai inflexibile. În ultima vreme am avut discuții cu consumatori care spuneau: dacă nu sunt ascultat de creditor, îmi refinanțez împrumutul și mă duc la altă bancă.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

Publicat

pe

De

  • formate de 2,5-inch & M.2 2280
  • Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare
  • Managementul ciclului de viață și asistență din partea echipei SSD

București, România  – 26 martie 2024 Kingston Digital Europe Co LLP, o companie din domeniul memoriilor flash afiliată la Kingston Technology Company, Inc., lider mondial în domeniul produselor de stocare și al soluțiilor tehnologice, a anunțat astăzi că a dezvoltat o gama nouă de SSD-uri pe bază de semiconductoare Industrial Temp special concepute pentru producătorii de sisteme care se confruntă cu necesitatea de a lucra în medii extreme. Aceste SSD-uri sunt proiectate pentru a satisface cerințele diverse ale dispozitivelor precum roboți, domeniile militare și agricole, chioșcurile de autoservire, semnalistică digitală etc.

Oferind compatibilitate cu interfața SATA, aceste SSD-uri industriale au capacități cuprinse între 128GB și 1TB, iar regimul termic de funcționare este industrial, fiind cuprins între -40°C și + 85°C,  pentru a se adresa mediilor cu și fără control climatic. SSD-urile Kingston i-Temp SATA includ formate de 2,5 inchi și M.2 2280, oferind controlere avansate SATA 3 de 6Gbps, care realizează în mod automat uniformizarea uzurii, gestionarea deșeurilor de fișiere și alte funcții vitale pentru o memorie NAND Flash. În plus, acestea încorporează memorie flash 3D NAND de ultimă generație și se pot implementa direct ca înlocuitori ai HDD-urilor, oferind o fiabilitate mai mare și o performanță de până la 20 de ori mai mare.

Toate componentele NAND și controlerul de calitate industrială sunt verificate și testate cu atenție pentru a certifica buna funcționare. Proiectat cu un firmware specializat pentru a asigura gestionarea termică (chiar și oprirea unității în cazuri de urgență pentru a contribui la protejarea datelor), integratorii de sisteme și clienții lor finali se pot simți protejați prin gestionarea ciclului de viață.  În plus, dacă este necesar, se oferă asistență și utilizatorii vor primi notificări despre modificările asupra SSD-ului informații despre ciclul de viață, precum și resurse de inginerie și de analiză a defecțiunilor.

„Când lucrați cu Kingston, beneficiați de produse de calitate și de acces la echipa noastră dedicată de experți pentru asistență tehnică”, a declarat Tony Hollingsbee, SSD Business Manager, Kingston EMEA. „La Kingston, avem convingerea că suntem mai mult decât un simplu furnizor: suntem un partener – iar acest lucru rămâne valabil și după cumpărare, pentru a construi o relație de durată pe bază de încredere și de asigura succesul pe termen lung pentru ambele părți”

Pentru mai multe informații vizitați kingston.com.

Urmăriți Kingston și pe:

YouTube Instagram

Facebook    LinkedIn

Twitter     Kingston Is With You

 

Despre Kingston Digital Europe Co LLP

Kingston Digital Europe Co LLP și Kingston Technology Company, Inc. fac parte din același grup corporativ („Kingston”). Kingston este cel mai mare producător independent de produse de memorie din lume. De la big data, laptopuri și PC-uri la dispozitive bazate pe internetul obiectelor, cum ar fi tehnologia inteligentă și cea purtabilă, și la procesele de proiectare și producție pe bază de contract, Kingston contribuie la furnizarea de soluții utilizate pentru viață, muncă și distracție. Cei mai mari producători de PC-uri și cele mai mari companii de cloud-hosting din lume se bazează pe Kingston pentru nevoile lor de producție, iar pasiunea noastră alimentează tehnologia folosită de întreaga lume zi de zi. Ne străduim să privim dincolo de produsele noastre pentru a vedea imaginea de ansamblu, a satisface nevoile clienților noștri și a oferi soluții care fac diferența. Pentru a afla mai multe despre modul în care Kingston îți este alături, accesează Kingston.com.

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Brăila

Exclusiv6 ore inainte

Dosarul „Tetra” fabricat de procurorul, pe atunci, Negulescu Mircea, zis „Portocală, zis „Zdreanță” și autointitulat „distrugătorul de destine” – Ziarul Incisiv de Prahova

Unul dintre oamenii luați la țintă de gruparea din jurul fostului procuror Portocală a fost Cezar Stoichiciu, fost sef al...

Uncategorized18 ore inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

Uncategorized22 de ore inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

Eveniment24 de ore inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Exclusiv2 zile inainte

 INTOARCEREA “RABINULUI” – Ziarul Incisiv de Prahova

                                         ...

Uncategorized2 zile inainte

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

formate de 2,5-inch & M.2 2280 Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare Managementul ciclului de viață și asistență...

Eveniment2 zile inainte

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Uncategorized3 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Exclusiv3 zile inainte

copii care și-au băgat mamele octagenare în pușcărie! – Ziarul Incisiv de Prahova

Statutul polițistului prin Legea 360/2002 și statutul cadrelor militare prevăzut în Legea 80/1995 fixează interdicții clare privind implicarea acestora în...

Exclusiv4 zile inainte

Amânarea acțiunii de protest anunțate în 25 martie 2024, de Ziua Poliției Române – pentru data de 9 mai 2024, de Ziua Europei – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Exclusiv6 zile inainte

WHITE TOWER (XXIII)/Dupa rambusari ilegale de T.V.A asistam la mentinerea masurilor penale – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Eveniment6 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Uncategorized7 zile inainte

De ce masuri de protectie dispune un dulap metalic pentru substante periculoase?

Dulapurile pentru substante periculoase reprezinta o solutie vitala pentru depozitarea sigura a substantelor chimice care prezinta riscuri pentru sanatatea si...

Care sunt cerințele legale și administrative pentru achiziționarea unui apartament în București? Care sunt cerințele legale și administrative pentru achiziționarea unui apartament în București?
Afaceri7 zile inainte

Care sunt cerințele legale și administrative pentru achiziționarea unui apartament în București?

Achiziționarea unui apartament în București implică respectarea unei serii de cerințe legale și administrative pentru a asigura o tranzacție legală...

Eveniment7 zile inainte

Ascultă muzica preferată și gestionează apelurile cu ușurință în mașină cu Navitel BHF02 BASE

Navitel prezinta modulatorul FM auto, BHF02 BASE, un dispozitiv revoluționar care îți permite să te bucuri de muzică și să...

Uncategorized7 zile inainte

Cancerul de prostată: Tratamente fără frontiere cu ajutorul experților din Turcia

Cancerul de prostată, una dintre cele mai răspândite forme de cancer întâlnite la bărbați în întreaga lume, reprezintă o provocare...

Știrile Săptămânii