Connect with us

Eveniment

BrasovAzi.ro: Vocea ta locală pentru informații și evenimente

Publicat

pe

Brasov azi

BrasovAzi.ro este vocea ta locală pentru toate informațiile și evenimentele importante din Brașov și împrejurimi. Vom rămâne devotați comunității noastre și vom continua să aducem noutăți și informații relevante pentru tine și pentru cei dragi. Fii parte din discuție pe Brasov Azi!

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

Dezvoltatori din echipele de creație ale celebrelor jocuri Cyberpunk 2077 și Baldur’s Gate 3 vin la Dev.Play 2024

Publicat

pe

De

Conferința va avea loc în Aula Magna a Universității Politehnica din București pe 3 și 4 iunie

București, 22 mai 2024 – La Dev.Play, conferința dezvoltatorilor de jocuri video din România și Europa de Est, vor fi prezenți în premieră în România doi oameni creativi cheie pentru unele din cele mai recunoscute jocuri video din ultimii ani: Borislav Slalov, compozitor și director muzical pentru Baldur’s Gate 3 și Sebastian Kalemba, game director al sagăi The Witcher. Ediția din 2024 a Dev.Play va avea loc în Aula Magna din cadrul Univeristății Politehnica din București, pe 3 și 4 iunie 2024. Evenimentul aduce în fața dezvoltatorilor de jocuri, investitorilor, publisherilor și profesioniștilor peste 20 de nume importante din industria locală și internațională.

Borislav Slavov este un compozitor și director muzical multipremiat, cunoscut mai ales pentru partiturile sale pentru jocurile Divinity: Original Sin 2, Baldur’s Gate 3 și Crysis 2, unde a lucrat în calitate de compozitor principal alături de apreciatul Hans Zimmer.

Sebastian Kalemba a început să lucreze în timpul producției lui Witcher 3: Wild Hunt ca animator principal, iar în timp a fost promovat pe poziția de Head of Animation și Animation Director pentru Cyberpunk 2077. Sutele de ore petrecute regizând actori și secvențe din joc și coordonând toate departamentele l-au pregătit pe Sebastian pentru a prelua rolul de game director al noii saga Witcher.

Talk-urile lui Borislav Slalov despre viitorul muzicii în jocurile video și al lui Sebastian Kalemba despre importanța viziunii în cadrul unei echipe de producție au loc în prima zi a conferinței, pe 3 iunie, de la ora 15:30, respectiv 16:30.

Un invitat special al evenimentului este și Fawzi Mesmar, VP Global Creative la Ubisoft. Fawzi este game designer și din această postură a lucrat la peste 20 de titluri de care s-au bucurat milioane de jucători din întreaga lume, inclusiv jocuri din francizele Mario Rabbids, Battlefield și Star Wars. Fawzi Mesmar va vorbi despre cum să creezi momente memorabile în jocuri, marți, 4 octombrie, de la ora 14:30.

“Dev.Play revine pe o scena nouă, cu un line-up deosebit. Suntem onorați să avem ca invitați oameni care au contribuit la unele din cele mai bune jocuri din istoria industriei și considerăm că prezentările lor îi vor inspira pe dezvoltatorii din industria locală.“, a precizat Cătălin Butnariu, fondatorul Dev.Play și președintele RGDA.

În cadrul zonei Indie Expo vor fi prezente jocuri din România și Europa de Est, unele dintre ele putând fi jucate în premieră la Dev.Play. O altă oportunitate pentru dezvoltatorii independenți este Dev.Play Indie Festival, un eveniment online desfășurat în paralel cu conferința, unde studiouri din Ungaria, Estonia, Muntenegru, Ucraina, Serbia, Polonia, Bulgaria și România își vor arăta titlurile în cadrul unui stream online, iar jocurile respective vor fi disponibile pe Steam cu reduceri exclusive. Indie Expo și Indie Festival au fost la fiecare ediție elemente de succes ale conferinței, iar jocurile care au fost prezentate pentru prima dată la Dev.Play au continuat să câștige premii la competiții internaționale indie renumite sau au obținut investiții și deal-uri de publishing.

Mai mult, în cadrul Dev.Play, studenții și dezvoltatorii aspiranți vor putea participa la două workshop-uri introductive în industria dezvoltării de jocuri video. Workshop-ul „Getting Started In The Game Dev Industry (In Romania)” se adresează studenților care sunt interesați să se alăture industriei de dezvoltare de jocuri. Veteranii industriei locale, Alexandru Pădure și Cătălin Butnariu, vor trece în revistă procesul dezvoltarii unui joc video și diferitele roluri care contribuie la crearea unui joc, precum și diferitele oportunități de angajare și antreprenoriat care sunt disponibile în industria locală din România. În cadrul workshop-ului „Anatomy Of A Mobile Game (From An Engineering Perspective)”, Marius Gherman de la Amber Studio va vorbi despre elementele constitutive ale unui joc pentru mobil și practicile obișnuite pentru crearea unor astfel de produse. Programul complet al workshop-urilor poate fi văzut aici. Studenții care doresc să participe la workshp-uri beneficiază de un preț accesibil la întreg evenimentul.

În prima zi a Dev.Play, femeile care lucrează în industrie sunt invitate să participe la întâlnirea „Women in Games Lunch”. Eveniment este dedicat specialistelor cu roluri tehnice în studiouri și își propune să aducă în discuție și să dezbată mituri comune și perspective noi despre rolul femeilor într-o industrie încă dominată de bărbați. Evenimentul va fi moderat de Agnes Corlătescu, Technical Product Owner și Cristina Hodea, HR Lead în cadrul Playtika.

Bilete și mai multe informații despre acțiunile din cadrul Dev.Play pot fi găsite pe https://dev-play.ro/

DESPRE DEV.PLAY

Dev.Play este o conferință care are loc anual în București, organizată de Asociația Dezvoltatorilor de Jocuri Video din România (Romanian Game Developers Association – RGDA). Dev.Play este singura conferință majoră a dezvoltatorilor de jocuri care are loc în România. Misiunea Dev.Play este de a promova industria de dezvoltare a jocurilor din România și Europa de Est, atât la nivel local cât și internațional, și de a le oferi participanților săi oportunitatea de a se conecta cu alți profesioniști din industrie.

www.dev-play.ro // info@dev-play.ro

DESPRE RGDA

Romanian Game Developers Association (RGDA) este o organizație non-profit fondată în 2013 cu misiunea de a dezvolta și promova industria de dezvoltare a jocurilor din România. Membrii RGDA acoperă în prezent peste 90% din profesioniștii locali din industria de dezvoltare de jocuri.

www.rgda.ro // contact@rgda.ro

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

Publicat

pe

De

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu dezvoltarea digitalizării în banking. Cadrul legislativ românesc obligă părțile să încheie contracte voluminoase, cu clauze tehnice greu de înțeles. Mulți consumatori citesc contractele abia după ce întâmpină probleme în plata ratelor, iar alții aleg varianta costisitoare a instanțelor (pentru „darea în plată” sau „falimentul personal”), deși rezolvarea amiabilă în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) este gratuită pentru consumatori și durează, în medie, mai puțin de o lună. Sunt doar câteva dintre temele dezbătute în al 4-lea episod din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alexandru Berea și Nela Petrișor, într-o discuție moderată de Gabriel Bălașu.

| PODCAST CSALB | 

Este al 4-lea an când în interviurile CSALB participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. Anul acesta și jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). Analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

În unele state contractele dintre consumatori și bănci sunt redactate foarte simplu și ușor de înțeles datorită legislației care spune că dacă un articol este prevăzut de lege, el nu mai trebuie să fie preluat și în contract. În România asistăm la o tendință opusă: tot ceea ce prevede legea, trebuie să fie preluat în clauze contractuale, pentru că plecăm de la prezumția că omul de rând nu cunoaște legea. Astfel, contractele pe care le avem cu clienții noștri devin mult prea voluminoase și pot complica și mai mult situația consumatorilor care întâmpină probleme financiare. Cadrul legislativ trebuie să urmeze trendurile digitalizării și să adopte conceptul de <<legal design>>, adică o simplificare a contractelor. Clientul, în momentul în care va avea informația structurată, mai clară și mai simplă, o va înțelege mult mai bine.”

 

„Procesele dintre clienți și bănci implică o serie de costuri: financiare, de timp, dar și de imagine. Aș vrea să ne referim la darea în plată a imobilului și la legea insolvenței persoanelor fizice. Cum apreciați aceste două măsuri legislative și de ce nu ar trebui să se ajungă acolo?

 

 

 

Aceste două instrumente, atât din perspectiva legală a dreptului de proprietate, cât și ca imagine, sunt două instrumente la care oamenii ar trebui să apeleze doar în situații extreme. Darea în plată înseamnă să renunți la un drept de proprietate, ca să scapi de creditul pentru achiziția acelei proprietăți. Practic, îți lași casa la care ai visat, ca să scapi de credit. Falimentul personal este o soluție brutală din perspectiva imaginii. Trebuie să te duci în fața instanței și să aduci argumente și probe pentru motivul din cauza căruia ai ajuns în situația de faliment personal. De prea puține ori explicația este una simplă, de tipul: nu mai am venituri! Trebuie să demonstrezi de ce nu mai ai venituri, ce s-a întâmplat? De ce n-ai făcut economii când aveai venituri? Care a fost grija ta față de familie ca să nu ajungi în această situație? Și nu văd de ce ai face acest efort și nu ai încerca întâi să chemi banca într-o procedură de conciliere, aici la CSALB. Mai ales că este gratuit pentru consumatori și durează foarte puțin.

În materie de conciliere câștigul obținut este mai important decât cine are dreptate. Trebuie să ajungem la un rezultat satisfăcător atât pentru bancă, cât și pentru client. Este situația de win-win. Sistemul judiciar este win-lose. Adică o parte câștigă, cealaltă pierde. Noi le spunem consumatorilor care întâmpină probleme: Haideți, să găsim împreună o soluție! Pentru a face asta trebuie mai întâi să evităm pozițiile extreme, apoi să înțelegem ce vrea clientul ca să-și poată duce mai departe contractul, iar banca să poată obține rambursarea împrumutului acordat.

Celor care vor să apeleze la darea în plată sau să își declare falimentul le amintesc faptul că orice procedură judiciară este una de lungă durată, în timp ce persoanele care se află în dificultate financiară au nevoie de o soluție imediată. Soluția falimentului persoanelor fizice nu aduce o rezolvare rapidă din cauza mecanismelor judiciare specifice: hotărârile judecătorului pot fi atacate prin mai multe căi, poate exista inclusiv o  lentoare în redactarea unei hotărâri. Ca să faceți o comparație, în cadrul CSALB, hotărârea este motivată, redactată și comunicată în doar 25 de zile, în medie. În ce instanță din România poți avea problema rezolvată atât de repede?

Am observat o preocupare constantă a BCR de a stinge litigiile din instanță, aici, în cadrul CSALB. Banca și-a sfătuit de foarte multe ori clienții să solicite instanței un termen pentru soluționarea amiabilă. Iar judecătorul are chiar obligația de a da părților posibilitatea să-și stingă litigiul amiabil. Atunci, consumatorii vin cu o cerere la Centrul nostru și încercăm o soluție obținută prin negociere cu banca.  Adică o soluție prin care să adaptăm acel contract de credit la situația în care se află în acel moment consumatorul. Acestea sunt o parte din cazurile pe care le soluționăm.

Alte cereri vin de la o categorie nouă de consumatori. Sunt acele persoane care, probabil, au învățat lecțiile crizei financiare din 2009-2011, dar și ale pandemiei, iar acum vin în întâmpinarea unor situații care au potențialul de a se agrava. În cadrul negocierilor solicită, de exemplu, o restructurare a creditului pentru că anticipează o creștere a costurilor sau o scădere a veniturilor și nu vor să ajungă în situația de a nu-și mai putea plăti ratele. Cei care rezolvă problema înainte de a deveni una gravă sunt cei care nu ajung în instanță, nu ajung să notifice băncii o situație de dezastru pe plan personal, ci sunt grijulii, atenți și cred că putem vorbi de un nou tipar de consumator. Sunt tot mai multe persoane responsabile, care se preocupă să înțeleagă mecanismul de creditare cu toate consecințele lui.

  Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

Publicat

pe

De

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

Educația, indiferent de domeniu, nu se rezumă doar la a observa realitatea a ceea ce există, ci prefigurează o realitate posibilă asupra a ceea ce este bine și util comunității profesionale și sociale. Educația continuă pe toată durata vieții profesionale constituie premisa transformării probabilităților în șanse și arii de îmbunătățire, la fel cum poate să și transforme ceva ce părea doar o probabilitate în posibilitatea unui vis împlinit.

“Incursiunea mea în realitatea tehnologiei a debutat cu training-ul chirurgilor într-o tehnologie a viitorului. Participam la pregătirea oamenilor de astăzi pentru tehnologia de mâine. Fascinant pentru mine, ca trainer în chirurgie robotică, este că, în același timp, am șansa de a cunoaște chirurgii cei mai performanți ȋn domeniile lor și îmi aduc și contribuţia la formarea lor profesională în mânuirea unei tehnologii avansate la care doar visam cu ceva ani în urmă.” Eliza Gârbea, Coordonator si Manager Clinic în Chirurgie Robotică

Cum a luat naștere ecosistemul de chirurgie robotică ȋn România?

Eliza: Acest ecosistem robotic a fost orientat inițial către specialitatea de urologie, unde robotica a devenit Golden Standard. Dezvoltarea a continuat in zona chirurgiei generale, urmată de ginecologie și chirurgie toracică, unde sistemul de chirurgie robotică s-a impus în cazuri selecționate, demonstrând prin avantaje calitative în raport cu cealaltă alternativă terapeutica minim invazivă, laparoscopia. În domeniul ginecologiei, de pildă, în patologii complexe, cum sunt cancerele de sferă urogenitală sau în endometrioză, chirurgia robotică a devenit dezirabilă și recomandată de chirurgi și paciente, deopotrivă, datorită avantajelor net superioare. Vorbim despre avantaje în termeni de reintegrarea rapidă a pacientei in activitățile cotidiene după chirurgie complexă, de minimalismul metodei-incizii minimale de 0-8mm -precum și de acuratețea actului medical, raportat la lipsa complicațiilor post-operatorii. Toate acestea înseamnă rezultate net superioare pentru pacienți și un act chirurgical sigur, eficient și confortabil pentru chirurg, transferat în ultimă instanță tot către calitatea actului medical, în beneficiul pacientului.

Care au fost primele lecţii ȋnvăţate ca trainer ȋn robotică?

Eliza: Experiența cu cei mai talentați chirurgi te ajută ȋn propria formare. În momentul în care observi un chirurg talentat si experimentat care operează cu instrumentele potrivite, reușind să navigheze printre țesuturi sau structuri vasculare, nervoase atât de fine, putând chiar ajunge în spații “nepermis de înguste”, ca trainer, înțelegi că te vei transpune într-o simbioză a omului cu tehnologia și urmărești ca rezultatele chirurgiei să fie pe măsura acestei asocieri. Chirurgul este ajutat de tehnologia potrivită să performeze, iar tehnologia amplifică un potențial al manualității și talentului operatorului. Nu aș dori să intru într-o “dispută liliputană” a lui Swift, de tipul oul se deschide de la vârful ascuțit sau de la cel rotunjit, doar că întotdeauna ca trainer mi-am pus întrebarea dacă tehnologia extinde și amplifică abilitățile chirurgului sau nu cumva, “a gifted surgeon” extinde și amplifică potențialul unui instrumentar gândit să acționeze in distans.

În experiența mea de învățare a roboticii medicale   tocmai pentru că am avut șansa să fiu expusă la cunoașterea mai multor domenii medicale în paralel și să am acces la experiența de a interactiona cu chirurgii selectați care au făcut realmente istoria domeniilor lor, fiind primii care au performat prin chirurgie robotică, pot spune că am putut face o comparație și marca diferențiatorii, în ce privește metoda, dar și maniera de a lucra cu oamenii.

Orice chirurg poate deveni performant ȋn utilizarea acestei tehnologii avansate?

Eliza: Simbioza tehnologie-chirurg se petrece instantaneu. Un ochi antrenat poate remarca încă din primele intervenții acest lucru. Desigur, tehnologia o poți pune doar în mâinile chirurgilor bine pregătiți, care au trecut în prealabil prin toate stagiile de pregătire teoretică și practică și prin tot procesul de learning al chirurgiei, de la clasic la minim invaziv. Ca trainer în tehnologia avansată, trebuie să ai tu însăți capacitatea de a selecta persoanele potrivite, pe care să le instruiești și să le ghidezi în direcția potrivită, astfel încât  robotica să devină cea mai bună opțiune pentru o anumită patologie, iar chirurgul, ajutat de tehnologie, să își atingă cea mai bună versiune profesională a sa.

Ce beneficii aduce prezenţa ȋn sala de chirurgie a unui trainer-facilitator ȋn utilizarea tehnologiei robotice?

Eliza: Eu am făcut parte inițial din această dezvoltare a ecosistemului robotic, oferind partea de suport clinic. Intram în blocul operator pentru a mă asigura că tehnologia este utilizată corect, la maxima ei capabilitate și că medicii beneficiază de tot instrumentarul și tool-urile robotului da Vinci. Sunt multe detalii tehnice care în timpul intervenției necesită supervizare. Este important ca cineva care cunoaște tehnologia în cele mai mici detalii să fie prezent în sala de operații și să reamintească ce instrument este optim de folosit într-o anumită fază a intervenției chirurgicale. În propriul meu proces de learning chirurgical, am optimizat acest plan al medicilor. Lucrurile au evoluat în sinergie, chirurgii au devenit mentori la rândul lor și au învățat să transmita cunoștințele nou dobândite și altor colegi de breaslă. Ulterior, au dezvoltat cursuri pentru cei mai nou veniți, astfel încât au dezvoltat propriile metode pe care le-au personalizat și le-au adaptat nevoilor colegilor.

Chirurgia robotică presupune un proces standardizat sau specializat fiecărui domeniu medical?

Eliza: Specializarea aduce cu sine particularizarea metodelor, pentru că metoda trebuie adaptată patologiilor existente în domeniul respectiv, dar și stilului, manierei de a opera a fiecărui chirurg.

Follow-up-ul procesului chirurgical este o etapă foarte importantă în monitorizarea rezultatelor chirurgiei. Ne interesează să vedem exact unde robotul aduce cele mai bune rezultate, atât cantitativ, cât și calitativ. Ulterior, integrăm toate aceste date in studii clinice, efectuate pe eșantioane mari. Incurajăm medicii să își conceapă propriile studii, să își monitorizeze pacienții, cunoscând foarte bine din practică toate detaliile cazurilor și putând face o evaluare acurată a rezultatelor chirurgiei. Integrând toate aceste procese, coordonând partea de suport și training și dezvoltând rețeaua de chirurgi instruiți în robotică am avut șansa să contribui din rolul de mentor-trainer-facilitator, contributor la ecosistemului robotic din România.

Educația este o premisă a procesului de formare și trebuie să aibă un caracter finalist. Educația medicală, cu atât mai mult, trebuie orientată către educarea-formarea comunității științifice, ca premisă, dar și ca rezultat al procesului formativ. Nu poți prefigura altfel viitorul unui domeniu medical sau tehnologic, decât pregătindu-te tu însăți pentru a deveni cea mai bună versiune a “chirurgului din tine”. Ceea ce poți demonstra tu însuți este mult mai de încredere pentru tine, în primul rând, decât ți-ar prezenta oricine altcineva. Numai astfel poţi, la rândul tău, inspira ȋncredere oamenilor cu care lucrezi.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Brăila

Exclusiv10 ore inainte

”Protejarea celor care protejează!”/Manifestul european al EUROCOP – Ziarul Incisiv de Prahova

Mega escrocheria imobiliară a secolului la Ploiești, în care zeci de persoane s-au trezit fără apartamentele pe care le plătiseră,...

Turism2 zile inainte

Complexul Turistic Simared Baia Mare: Destinația de vis pentru relaxare și aventură în Maramureș

Complexul Turistic Simared, situat în inima pitorească a Maramureșului, în orașul Baia Mare, își deschide porțile pentru toți cei care caută...

Exclusiv2 zile inainte

WHITE TOWER (XXXV)/Scandal la WHITE TOWER/Pagubitii au inceput sa constientizeze protectia oferita acestei grupari de criminalitete economico-financiar organizata – Ziarul Incisiv de Prahova

Mega escrocheria imobiliară a secolului la Ploiești, în care zeci de persoane s-au trezit fără apartamentele pe care le plătiseră,...

Uncategorized2 zile inainte

Samsung România și BMW redefinesc explorarea urbană cu Galaxy AI

Întreaga experiență poate fi descoperită pe samsung.com/ro, pe canalul de YouTube Samsung România și pe conturile de social media ale ambasadorilor...

Uncategorized2 zile inainte

SOLE.ro devine retailer oficial în România pentru GESKE German Beauty Tech

București, România – 23 Mai 2024 – SOLE.ro, magazinul online de top dedicat îngrijirii personale și frumuseții, este încântat să...

Uncategorized3 zile inainte

Quickmobile.ro: Lider în tehnologie pe piața online în România

Într-o eră în care tehnologia avansează rapid, Quickmobile.ro s-a afirmat ca una dintre principalele destinații online pentru cumpărătorii din România...

Uncategorized3 zile inainte

TikTok își consolidează abordarea privind combaterea încercărilor de influențare

București, 23 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noi actualizări legate de efortul continuu de a combate încercările de influențare existente...

Administrație locală3 zile inainte

De 22 de ani „Open for Madness”: 4.000 de rețete, 6.500 de decoruri și peste 1.000.000 de oameni care au savurat experiențele Flavours

Flavours marchează 22 de ani de prezență și supremație pe segmentul de catering cu „Open for Madness”, o campanie de...

Administrație locală3 zile inainte

HONOR prezintă o arhitectură AI pe patru niveluri și colaborează cu Google Cloud pentru mai multe experiențe la VivaTech 2024

Experimentați fotografia de portret la calitate de studio cu inteligența artificială pe noua serie HONOR 200 [Paris, Franța – 23...

Exclusiv3 zile inainte

Coruptie la Prefectura Prahova/Ingrijorarea si agitatia domnului Nanu, care a convocat o sedinta la OCPI Prahova (V) – Ziarul Incisiv de Prahova

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe...

geamuri termopan geamuri termopan
Uncategorized4 zile inainte

Avantajele montarii unor geamuri de tip termopan cu filtru UV

Intr-o lume in care confortul, eficienta energetica si protectia impotriva factorilor de mediu devin din ce in ce mai importante,...

Uncategorized4 zile inainte

Judecătorii sunt sfătuiți să recomande concilierea dintre consumatori și bănci la începutul proceselor din instanțe

22 mai, București. Judecătorii sunt sfătuiți să recomande consumatorilor și băncilor soluționarea pe cale amiabilă a disputelor din instanță. Aproximativ...

Eveniment4 zile inainte

Dezvoltatori din echipele de creație ale celebrelor jocuri Cyberpunk 2077 și Baldur’s Gate 3 vin la Dev.Play 2024

Conferința va avea loc în Aula Magna a Universității Politehnica din București pe 3 și 4 iunie București, 22 mai...

Uncategorized4 zile inainte

GOPET ROMÂNIA face investiții în sisteme noi de urmărire în timp real a expedițiilor, pe fondul conflictului din regiunea Mării Roșii

Pentru a avea stocuri de Black Friday sau de Crăciun, companiile trebuie să se asigure că au loc de transport...

Uncategorized4 zile inainte

Acer anunță primul său laptop cu Copilot+, Swift 14 AI

Echipat cu platformele Snapdragon din seria X, noul Swift 14 AI deschide o nouă eră a inteligenței artificiale oferind experiențe...

Exclusiv4 zile inainte

Coruptie la Prefectura Prahova/Devalizare de proporții prin vânzarea ilegala a peste 15 ha de teren/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (III) – Ziarul Incisiv de Prahova

Intabularile ilegale din dosarul Fermei Dacilor și din escrocheria White Tower  au scos la iveala o practica generalizata in tot...

Știrile Săptămânii