Connect with us

Afaceri

ANUNT FINALIZARE PROIECT “Granturi pentru capital de lucru AGRI-FOOD”pentru DOMINATOR LAND

Publicat

pe

 

 

DOMINATOR LAND S.R.L. anunta finalizarea proiectului cu titlul ”Granturi pentru capital de lucru AGRI-FOOD” proiect nr. RUE Nr. M2-AGRI-432 din 20-06-2022 înscris în cadrul Măsurii ”Granturi pentru capital de lucru”, instituită prin OUG nr. 61/2022.

Proiectul se derulează pe o perioada de maxim 12 luni, începând cu data semnării contractului de finanțare cu Ministerul Anteprenoriatului si Turismului (MAT) si Agenția pentru IMM, Atragere de Investiții și Promovarea Exportului CONSTANŢA  (AIMMAIPE).

Obiectivul proiectului îl reprezintă ajutorul de stat acordat sub formă de grant pentru capital de lucru, în baza formularului de înscriere (Anexa 1 – cererea de finanţare) şi a documentaţiei aferente, în cadrul măsurii “Granturi pentru capital de lucru acordate entităţilor din domeniul agroalimentar”, denumită, în continuare, Măsură, implementată de către Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) şi Agenţia pentru IMM, Atragere de Investiţii şi Promovarea Exportului (AIMMAIPE), în conformitate cu prevederile OUG nr. 61/2022 privind unele măsuri pentru acordarea de microgranturi şi granturi pentru capital de lucru entităţilor din domeniul agroalimentar cu finanţare din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operaţional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19, respectiv, în conformitate cu prevederile Ordinului nr. 963 din 24 mai 2022 de aprobare a procedurii de implementare a măsurii “Granturi pentru capital de lucru acordate entităţilor din domeniul agroalimentar”, emis de către Ministrul Antreprenoriatului şi Turismului.

Proiectul are printre principalele rezultate, următoarele:

-menținerea activității pe o perioada de minim 6 luni

-menținerea/suplimentarea numărului locurilor de munca față de data depunerii cererii, pe o perioadă de minimum 6 luni, la data acordării granturilor

 

Valoarea proiectului este de 674.438,21 lei, din care: 586.468,05 lei grant si 87.970,26 lei cofinanțare.

 

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.

.

  Persoană de contact:

IONIȚĂ EMILIA

                dominatorland@granturi2020.com

          0732989484

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Tudor Communication – liant între brand și public

Publicat

pe

O agenție de PR deține toate instrumentele necesare pentru a-ți ajuta afacerea să se dezvolte și să câștige reputația mult dorită în ochii publicului său. În acest proces sunt implicate multe etape care se stabilesc abia în urma unui audit de brand detaliat prin care să se descopere care sunt nevoile urgente care trebuie rezolvate, dar și punctele tari ce pot fi exploatate pe parcurs.  Tudor Communication îți vine în ajutor cu un portofoliu vast de servicii care să acopere integral toate cerințele pe care le-ai putea avea de la o agenție de PR care demarează un plan menit să îți aducă brandul cât mai aproape de succes.

Strategia de comunicare – este metoda prin care poți stabili relații mutual benefice cu publicul țintă, astfel încât să câștigi încrederea acestuia. Vizează conturarea unui plan de acțiune adaptat, setarea instrumentelor și metodelor de comunicare esențiale, dar și stabilirea fiecărei etape din plan în vederea atingerii unui obiectiv. 

Relațiile Media – înseamnă colaborarea cu anumite canale de comunicare care reprezintă o autoritate în domeniu și care te pot ajuta să capeți vizibilitatea de care ai nevoie pentru a ajunge la publicul tău țintă. Tudor Communication îți asigură apariții în presă și în media relevante, datorită legăturilor strânse pe care le-a consolidat cu trusturi de încredere. 

Social Media – este la ora actuală instrumentul de comunicare care evoluează cu pași alerți și care poate aduce mai multe avantaje decât te-ai fi gândit. Avantajele principale aduse de această abordăre este că poți atinge, cu costuri minime, un public uriaș și, totodată, rețelele sociale îți dau posibilitatea să triezi foarte bine persoanele cărora te adresezi după profilul ideal al unui potențial client. 

De asemenea te ajută să conturezi comunități active și interesate, care se pot transforma ușor în clienți fideli. Poți monitoriza constant rezultate obținute, astfel încât să remediezi aspectele care par să nu funcționeze la nivelul așteptărilor. Te ajută să eficientizezi bugetul și să scazi semnificativ costurile de promovare. 

Comunicarea de criză – este arma de care ai nevoie pentru a transforma orice amenințare într-o oportunitate de dezvoltare și de sporire a încrederii pe care publicul țintă o are în brandul tău. Un specialist PR te poate ajuta să faci față cu succes evenimentelor neprevăzute care ar putea avea efecte nedorite asupra întregii afaceri și să le transforme în chestiuni favorabile.

Sustenabilitatea & CSR – sunt două chestiuni esențiale pentru o afacere care își dorește o durată de viață cât mai îndelungată. O agenție de PR te poate ajuta să funcționezi în mod optim și să obții profit prin metode exclusiv etice, fără să afectezi în niciun mod ceea ce te înconjoară. Astfel, îți construiești o imagine pozitivă în raport cu toate categoriile de stakeholderi, fie că vorbim de clienți, furnizori, asociați, potențiali investitori etc.

Employer Branding & Branding Personal – imaginea umană din spatele unui brand atrage. Dincolo de povestea afacerii în sine, oamenii se vor simți mult mai apropiați și în siguranță dacă vor cunoaște și povestea celui care l-a creat sau a angajaților. O agenție te ajută să conturezi un fir narativ cât mai atractiv, dar totodată bazat pe o realitate obiectivă pentru a obține o identitate publică bine individualizată.

Organizarea de evenimente – aduce vizibilitate, notorietate, credibilitate și te ajută să creezi noi legături care să îți faciliteze drumul spre îndeplinirea obiectivelor. Reprezintă o ocazie ideală pentru ca potențialii clienți să interacționeze cu brandul înainte de a lua o decizie de cumpărare, ceea ce îți oferă o șansă în plus să îi convingi să te aleagă.

Campaniile 360° – înglobează toate serviciile prezentate într-o abordare integralistă, menită să îmbunătățească fiecare palier al brandului pe care îl deții.

Pune-ți toată încrederea în mâinile Tudor Communication și transformă-ți brandul într-o variantă predispusă succesului!

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Importanța urmăririi performanței în afaceri

Publicat

pe

De

Just Ideas

În calitate de proprietar al unei mici afaceri, este important să urmăriți performanța afacerii dvs., astfel încât să puteți lua decizii în cunoștință de cauză despre unde să vă alocați resursele. Există câteva valori cheie pe care ar trebui să le urmăriți în mod regulat, inclusiv veniturile, cheltuielile, marjele de profit și satisfacția clienților.

Urmărind aceste valori, veți putea vedea cum funcționează afacerea dvs. și veți putea identifica domeniile în care vă puteți îmbunătăți. De exemplu, dacă observați o creștere a cheltuielile dvs, dar veniturile rămân aceleași, veți ști că trebuie să găsiți modalități de a reduce costurile. În mod similar, dacă observați că marjele dvs. de profit se micșorează, veți ști că trebuie fie să creșteți prețurile, fie să găsiți modalități de a crește eficiența.

Satisfacția clienților este o altă măsură importantă de urmărit, deoarece vă poate oferi informații despre dacă clienții dvs. sunt sau nu mulțumiți de produsele sau serviciile dvs.

De ce să vă urmăriți performanța?

Există nenumărate motive pentru a vă urmări performanța afacerii. Iată doar câteva:

  1. Pentru a vă asigura că faceți progrese către obiectivele dvs
  2. Să se identifice zonele de îmbunătățire
  3. Pentru a urmări concurența dvs
  4. Pentru a vă compara performanța față de standardele din industrie
  5. Pentru a lua decizii bazate pe date
  6. Pentru a vă înțelege mai bine clienții și piața țintă
  7. Pentru a urmări rentabilitatea investiției dvs. de marketing

Cu instrumentele și abordarea potrivite, urmărirea performanței vă poate ajuta să luați decizii mai bune, să vă îmbunătățiți operațiunile și să vă dezvoltați afacerea.

Serviciile de contabilitate reprezintă un atu valoros pentru orice companie care dorește să-și dezvolte afacerea. Prin urmărirea și gestionarea finanțelor, companiile sunt capabile să ia decizii informate cu privire la locul în care să-și aloce resursele. Acest lucru poate ajuta companiile să economisească bani și să își îmbunătățească profitul.

Ele pot ajuta companiile să stabilească obiective și buget pentru creșterea viitoare.

Situații financiare: Cum să urmăriți

Situațiile financiare sunt unul dintre cele mai importante instrumente de urmărire a performanței afacerii dvs. Vă pot oferi informații despre veniturile, cheltuielile și profitabilitatea dvs.

Pentru a începe, va trebui să adunați câteva date. Acestea pot include veniturile și cheltuielile dvs., precum și informații despre activele și pasivele dvs. Odată ce aveți aceste informații, puteți începe să vă urmăriți progresul în timp.

Unul dintre cele mai importante lucruri de care trebuie să țineți cont atunci când vă urmăriți situațiile financiare este să căutați tendințe. Acest lucru vă poate ajuta să identificați zonele în care vă descurcați bine și zonele în care aveți nevoie de îmbunătățiri. Urmărind aceste tendințe, puteți face modificări pentru a vă îmbunătăți performanța generală.

Valorile cheie pe care o firmă de contabilitate le va urmări

Există câteva parametri cheie pe care o firmă de contabilitate le va căuta atunci când evaluează performanța unei afaceri. Acestea includ marjele de profit brute, cheltuielile de exploatare și venitul net. Firma va dori, de asemenea, să vadă cum s-au schimbat aceste cifre de-a lungul timpului și dacă sunt în conformitate cu mediile din industrie. Urmărind aceste valori cheie, firma de contabilitate poate obține o imagine de ansamblu bună asupra stării financiare a afacerii.

La ce să vă așteptați de la lucrul cu o firmă de contabilitate

Atunci când lucrează cu o firmă de contabilitate, companiile se pot aștepta la sfaturi și îndrumări ale experților cu privire la modul de urmărire a performanței lor. Un contabil poate ajuta un proprietar de afaceri să-și înțeleagă situațiile financiare și să identifice domeniile în care este posibil să cheltuiască în exces sau să nu facă suficient profit. Ei pot oferi, de asemenea, sugestii despre cum să îmbunătățiți fluxul de numerar și să reduceți cheltuielile.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Cum se întrețin piesele de utilaje?

Publicat

pe

O abordare proactivă a îngrijirii unor piese utilaje are rezultate în timp, atunci când este practicată în mod constant. Aflați din articolul de mai jos ce puteți face pentru a vă bucura cât mai mult timp de echipamentul dvs. 

Efectuați inspecții zilnice

Un program eficient de întreținere preventivă are la bază inspecțiile zilnice. Poate părea ceva banal dar acestea ar trebui să facă parte din rutina de zi cu zi a oricărui operator.

În cadrul acestor inspecții, ce nu trebuie să dureze mult, este important să treceți în revistă toate componentele esențiale. Aceasta este o metodă sigură prin care vă urmăriți starea de sănătate a utilajului și identificați problemele înainte să fie nevoie de reparații costisitoare.

Alegeți piese de calitate

Pentru a putea să obțineți performanță trebuie întâi să faceți o investiție corespunzătoare și apoi să vă asigurați de întreținerea acesteia. Așadar, puteți să prelungiți durata de viață a unor piese dacă acestea sunt de calitate.

Atunci când alegeți componente de schimb pentru echipamentul dvs. este important să țineți seama de câteva lucruri. De exemplu, este recomandat să vă bazați decizia de cumpărare în primul rând pe calitatea produsului, nu pe preț. Astfel veți putea găsi o piesă fiabilă, cum ar fi un alternator JCB 3CX, care să fie realizat dintr-un material rezistent și care să treacă testul timpului cu brio.

Instruiți operatorii

Când vine vorba de întreținerea unor piese de utilaje, cunoștințele vă vor duce departe. Asigurați-vă că operatorii sunt la curent mereu cu programele de întreținere și cu tot ce ține de capacitățile și funcționalitatea utilajului.

Pe lângă cunoștințe, abilitățile operatorilor sunt esențiale pentru funcționarea în condiții optime a unui echipament. Aceștia trebuie să se bazeze atât pe semnalele din bord, cât și pe experiența și simțurile lor pentru a putea descoperi o problemă înainte să devină gravă.

Înlocuiți la timp lichidele

Un nivel scăzut de lichide poate duce la probleme serioase. De exemplu, motorul se supraîncălzește dacă nu are suficient lichid de răcire, ceea ce va duce la o funcționare defectuoasă a utilajului.

Dacă nu vă doriți ca performanța generală să fie afectată, trebuie să vă asigurați că aveți niveluri optime de fluide. De asemenea, calitatea acestora este și ea importantă, întrucât un ulei contaminat va avea urmări nedorite.

Respectați limitele

Orice utilaj și implicit fiecare componentă a sa are anumite limite. Operarea unui echipament zi de zi poate fi extrem de obositoare și uneori, din dorința de a termina mai repede o sarcină, un operator poate fi tentat să supraîncarce utilajul.

Este vital să respectați limitele de funcționare și să nu forțați echipamentul. Rezultatul va fi total opus celui dorit. Producătorii au gândit și au testat fiecare piesă pentru a funcționa în anumiți parametri și aceștia nu ar trebui să fie depășiți.

Lubrifiați piesele în mișcare

Pentru a preveni uzura cauzată de căldură și frecare este important să ungeți componentele aflate în mișcare. Cel mai bine ar fi să vă ocupați de acest lucru înainte de a începe activitatea.

Dacă aveți nelămuriri legate de tipul lubrifiantului și cantitatea necesară puteți găsi toate informațiile în manualul de utilizare al utilajului. Așadar, dacă vă doriți să prelungiți durata de viață a unor piese utilaje nu uitați să le lubrifiați corespunzător!

Întreținerea componentelor utilajului dvs. nu este atât de dificilă pe cât pare. Urmând sfaturile de mai sus veți obține rezultate optime. În plus, țineți cont de faptul că este mult mai comod să aveți grijă de piese decât să le înlocuiți!

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Brăila

Exclusiv3 ore inainte

Ministrul Afacerilor Interne, Lucian Bode, reactioneaza prin I.G.P.R si sesizeaza organele de cercetare penala cu privire la „Bomba ecologica de la Pleasa” si atentatul la siguranta nationala

Povestea din spatele afacerii „Bomba ecologica de la Pleasa” este demna de un film cu mafioti turnat la Holywood.Datele afacerii...

cosuri cadou Craciun cosuri cadou Craciun
Uncategorized21 de ore inainte

5 lucruri pe care sa le ai in vedere atunci cand alegi cosuri cadou de Craciun care contin si vin

A devenit deja o practica obisnuita sa oferim cosuri cadou Craciun. Insa pentru ca un cos cadou sa fie considerat...

ExclusivO zi inainte

Prim-ministrul României reactioneaza prin Corpul de control al prim-ministrului si sesizeaza MINISTERUL MEDIULUI, APELOR ŞI PĂDURILOR cu privire la „Bomba ecologica de la Pleasa” si atentatul la siguranta nationala

Povestea din spatele afacerii „Bomba ecologica de la Pleasa” este demna de un film cu mafioti turnat la Holywood.Datele afacerii...

ferestre termopan ferestre termopan
Social2 zile inainte

5 beneficii pentru ferestre termopan cu geam dublu

Gama de ferestre termopan si usile cu geam dublu se diferentiaza de restul datorita faptului ca sunt formate din doua...

Exclusiv3 zile inainte

Dupa dosarele penale cu “TERMIA” si “BCR”, un alt dosar penal il va lovi pe “faraonul” Andrei Volosevici

Metoda „Mihai Chirica” de la Iasi in plina derulare la „Republica de la Ploiesti”/Volo’, esti bine? (IV) Va dezvaluiam ca...

Haine sport Haine sport
Social4 zile inainte

Haine sport pentru sezonul rece

Îți place la nebunie să faci sport, și mai ales, să faci sport în natură? Nu ştii ce haine sport...

Ferestre termopan Ferestre termopan
Social4 zile inainte

Ferestre termopan, piesa cheie în amenajarea băii

Ferestre termopan sunt o alegere inspirată pentru a fi montate în baie atât din punct de vedere al funcționalității, cât...

Uncategorized4 zile inainte

Costurile suplimentare de care trebuie sa te ocupi atunci cand te muti intr-o casa noua

Unul dintre cele mai bune sfaturi pe care le poti primi inainte de a te hotari asupra unei proprietati este...

Exclusiv4 zile inainte

Bomba ecologica de la Pleasa loveste din nou/Recop Recycling SRL incearca sa scape de MUNTII de deseuri aruncand pe la vecini sau le ingroapa/Ce face Garda de Mediu si celelate autoritati? (POZE SI VIDEO)

Metoda „Mihai Chirica” de la Iasi in plina derulare la „Republica de la Ploiesti”/Volo’, esti bine? (IV) Va dezvaluiam ca...

Motofierăstrău Motofierăstrău
Social5 zile inainte

Motofierăstrău electric sau pe benzină: pro şi contra

Alegerea unui motofierăstrău nu este întotdeauna un lucru uşor de făcut. Mai ales când există atât de multe modele pe...

Brasov Brasov
Turism5 zile inainte

Ce sa vizitezi intr-o vacanta in Brasov

Daca inca nu ai vizitat Brasov, atunci trebuie sa iti faci o lista cu cele mai interesante locatii existente pe...

Exclusiv5 zile inainte

O noua lovitură grea pentru fostul procuror Mircea Negulescu!/Dosar celebru picat in instanta/Toti inculpatii au fost achitati cu mentiunea: Fapta NU EXISTA

Se dărâmă în cap toata șandramaua lui Portocala si a zdreantelor care il ajutau Iata ca dezvaluirile ziarului Incisiv de...

calorifer calorifer
Social6 zile inainte

9 paşi să aerisești corect un calorifer

A venit momentul acela din an în care pornim centrala termică din casă pentru asigurarea confortului termic. Nu de multe...

călătorie călătorie
Turism6 zile inainte

Ce să nu lipsească din bagajul de călătorie

Înainte să plecăm într-o călătorie, cea mai mare frică a noastră, a tuturor, este să nu cumva să omitem ceva...

Afaceri6 zile inainte

Tudor Communication – liant între brand și public

O agenție de PR deține toate instrumentele necesare pentru a-ți ajuta afacerea să se dezvolte și să câștige reputația mult...

Exclusiv7 zile inainte

Cine sapa groapa altuia cade el in ea/ Cu ce se ocupa Simona Albu și primarul “Nino – Nino”

Pe rolul DNA Strctura Centrala a fost deschis un dosar penal pentru abuz in serviciu, pe numele primarului Andrei Volosevici, Albu Simona...

Știrile Săptămânii