Connect with us

Uncategorized

PUMA PALERMO LANSEAZĂ O NOUĂ COLECȚIE

Publicat

pe

Herzogenaurach, Germania, 6 martie 2024 – Colecția PUMA Palermo se întoarce acasă în capitala Siciliană pentru un nou sezon.

Noii sneakers Palermo au fost lansați în noi combinații de culori delicate, redate fidel într-un profil atemporal jos, cu o etichetă Palermo specifică pe partea superioară, o construcție T-toe în zona de vârf și o talpă exterioară clasică din gumă.

 

Acești pantofi legendari sunt inspirați din arhivele stilului sport ale brandului, dar, în același timp, combină cu îndrăzneală forma și culorile. Câteva dintre caracteristicile binecunoscute ale acestora sunt construcția din piele întoarsă, detaliile aurii și banda din piele naturală prezentă pe părțile laterale. Modelul se numără printre cei mai căutați sneakers din noul sezon.

Acest nou capitol din campania Forever. Palermo. surprinde stilul plin de vitalitate și plăcerea vieții din Palermo prin reperele sale, piețele și străzile caracteristice, în timp ce două noi variante de culori sunt în centrul atenției, lansate în edițiile Grape Mist și Alpine Snow.

Palermo a făcut parte inițial dintr-o serie specială de pantofi sport creați de PUMA, care au adus omagiu unora dintre cele mai faimoase capitale ale Europei, inclusiv Londra, Oslo și multe altele. Palermo a fost mai târziu adoptat de jucătorii ocazionali de fotbal pentru a deveni un element de bază al subculturii tribunelor.

După reintroducerea Palermo în culorile sale originale, această ultimă campanie vine ca o continuare a modelului campaniei Forever. Palermo din 2023, condusă de Jack Grealish și Dua Lipa, care a descris moștenirea fotbalistică a pantofului printr-o viziune modernă.

Cea mai recentă colecție PUMA Palermo este disponibilă din 14 martie în magazinul online PUMA.COM, în magazinele SNKRIND și prin intermediul distribuitorilor selectați.

Media Contact:
Andra Balsan, PUMA Marketing Coordinator – andra.balsan@puma.com  

Alexa Balaskas, Communication Manager – alexa.balaskas@thepractice.ro

PUMA

PUMA este una dintre cele mai importante mărci sportive din lume, specializată în design, dezvoltare, vânzare și promovare de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii. Timp de 75 de ani, PUMA a susținut sportul și cultura prin crearea de produse pentru cei mai rapizi sportivi din lume. PUMA oferă produse de performanță și de inspirație sportivă pentru stilul de viață în categorii precum Fotbal, Alergare și Antrenament, Baschet, Golf și Motorsport. PUMA colaborează cu designeri și mărci renumite pentru a aduce influențe sportive în cultura și moda urbană. Grupul PUMA deține brandurile PUMA, Cobra Golf și stichd. Compania distribuie produsele sale în peste 120 de țări, are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și are sediul central în Herzogenaurach, Germania.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Publicat

pe

De

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care se va desfășura în Craiova, în perioada 28-30 iunie 2024. Dimitri Vegas & Like Mike, Alan Walker, Helena Paparizou, Dubioza Kolektiv, Gianluca Vacchi și zeci de alți artiști de top sunt așteptați la această ediție a festivalului.

În prima seară de festival, legendarul DJ norvegian Alan Walker va crea o atmosferă electrică pe mainstage. Tot vineri, 28 iunie, pe scena principală de pe Stadionul Ion Oblemenco vor urca și Andia, David Ciente și Stefania. The Motans împreună cu Orchestra Operei Române Craiova vor prezenta proiectul artistic The Motans Symphonic, creat special pentru Festivalul IntenCity, iar Vanotek și Kiss FM vor completa lineup-ul primei seri de festival.

În seara de 29 iunie, dedicată muzicii balcanice, publicul va dansa pe hiturile renumitei interprete Helena Paparizou, solista care a adus primul trofeu Eurovision în Grecia. Spectatorii nu vor putea rezista unei serii de concerte pe ritmuri frenetice, pe mainstage fiind așteptați Damian Drăghici & Brothers, Dubioza Kolektiv, Kočani Orkestar, Omar Arnaout, Orchestra Tharmis și Kiss FM.

Duminică, 30 iunie, celebrul duo Dimitri Vegas & Like Mike va oferi un show de neratat pe scena principală, iar atmosfera memorabilă a ultimei seri de festival va fi completată de Connect-R, Gianluca Vacchi și Subcarpați. O experiență muzicală care nu poate fi ratată este cea oferită de Y do I împreună cu Opera Română Craiova, care vor prezenta un proiect unic, în care mixul renumitului duo va fuziona cu grandoarea uneia dintre cele mai apreciate lucrări din muzica cultă. Ca în fiecare seară de festival, Kiss FM va menține entuziasmul la cote înalte.

Vibe efervescent la Sala Polivalentă

Și la ediția din acest an atmosfera se anunță efervescentă la scena din Sala Polivalentă. La Craiova sunt așteptați zeci de artiști din industria muzicală din România, dar și nume internaționale.

Vineri se va dansa până la primele ore ale dimineții cu Addytzu, Ben Goav, Byga, Constanza Pucheta, CTC, Gabrian, Hvnds, Tomi & Kesh și Vlad Flueraru.

În a doua zi de festival pe scena de la Sala Polivalentă urmează show-urile oferite de Holy Molly, JBLK, Lora, M.G.L., Pascal Junior, Sllash & Doppe, Speak și Ve.Re b2b Liviu Nina, iar seturile și ritmurile dinamice continuă duminică, 30 iunie, când pe scenă vor urca Aero, Bad and Boujee, Chicks Luv Us, Edw4rd, Hobbit, Ian, Mary Mesk, Minionu’, Petre Stefan și Zo.

Pentru ediția de anul acesta sunt pregătite noi surprize, genuri muzicale și activități pentru spectatori, iar scena va include elemente de butaforie impresionante. Unul dintre cele mai importante festivaluri din România, IntenCity aduce împreună stiluri emblematice de muzică, într-o experiență cu adevărat unică.

Biletele și abonamentele pentru cele trei zile de festival pot fi achiziționate de pe https://iticket.ro/event/intencity-2024 și de la agenția Operei Române Craiova de la Sala Polivalentă din Craiova. Începând din 16 mai, abonamentele acces general au prețul de 200 de lei. Pentru cei care doresc să se bucure de muzică în condiții VIP, prețul abonamentului este 700 de lei. Biletele pentru o zi de festival pot fi achiziționate cu 80 de lei.

Bilete: https://iticket.ro/event/intencity-2024

Website: https://craiovaintencity.ro/

Facebook: https://www.facebook.com/CraiovaIntenCity/

Instagram: https://www.instagram.com/intencity.festival/

YouTube: https://www.youtube.com/@intencityfestivalcraiova

TikTok: https://www.tiktok.com/@intencity.festival

Festivalul IntenCity este organizat de Opera Română Craiova cu sprijinul Primăriei și al Consiliului Local Craiova.

Sponsorii evenimentului sunt: BCR, SuperBet, Tuborg, Pepsi, Dedeman, Softronic, QFort, Team Montage, Promenada Mall, Hotel Splendid 1900, Hotel Ramada Plaza, Iridex Group, Havana Club, Devin, Recon, Domeniile Alexandrion Rhein 1892, Distribuție Oltenia, Azalis Gaz

Parteneri: Ford Plusauto, Pringles, Ray Consulting, ETI, One Barber Academy, Hanul Andriței, Pizzeria Masetti, Lumea Gogoșilor by ADE, Soundwaves Tattoo Studio, Indago, Dent Priority

Partener media: Kiss FM

 

Programul pe zile:

 

Vineri, 28 iunie 2024 / Mainstage – Stadionul Ion Oblemenco

 

ALAN WALKER

ANDIA

DAVID CIENTE

STEFANIA

THE MOTANS & OPERA ROMÂNĂ CRAIOVA (THE MOTANS SYMPHONIC)

VANOTEK

KISS FM

 

Vineri, 28 iunie 2024 / Sala Polivalentă

 

ADDYTZU

BEN GOAV

BYGA

CONSTANZA PUCHETA

CTC

GABRIAN

HVNDS

TOMI & KESH

VLAD FLUERARU

 

 

Sâmbătă, 29 iunie 2024 / Mainstage – Stadionul Ion Oblemenco

 

HELENA PAPARIZOU

DAMIAN DRĂGHICI & BROTHERS

DUBIOZA KOLEKTIV

KOČANI ORKESTAR

OMAR ARNAOUT

ORCHESTRA THARMIS

KISS FM

 

Sâmbătă, 29 iunie 2024 / Sala Polivalentă

 

HOLY MOLLY

JBLK

LORA

M.G.L.

PASCAL JUNIOR

SLLASH & DOPPE

SPEAK

VE.RE B2B LIVIU NINA

 

 

Duminică, 30 iunie 2024 / Mainstage – Stadionul Ion Oblemenco

 

DIMITRI VEGAS & LIKE MIKE

CONNECT-R

GIANLUCA VACCHI

SUBCARPAȚI

Y DO I & OPERA ROMÂNĂ CRAIOVA (TEHNOPERA)

KISS FM

 

Duminică, 30 iunie 2024 / Sala Polivalentă

 

AERO

BAD AND BOUJEE

CHICKS LUV US

EDW4RD

HOBBIT

IAN

MARY MESK

MINIONU’

PETRE STEFAN

ZO

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Publicat

pe

De

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta

București, România – 15 mai 2024 – Samsung Electronics, lider mondial în tehnologie, este partenerul oficial al competiției de tenis „Future Open by Samsung Galaxy AI”, un turneu pentru profesioniști care se va desfășura în perioada 12-26 mai la Clubul Sportiv North Tennis din București (în parcul Herăstrău).

Turneul, deschis gratuit tuturor pasionaților de tenis, reprezintă o oportunitate unică pentru jucătorii profesioniști de a acumula experiență și puncte. În cadrul acestui eveniment, câștigătorii vor avea ocazia să acumuleze un total de 15 puncte, atât pentru turneul feminin, cât și pentru cel masculin. Anul acesta vor intra pe teren aproximativ 208 de jucători în cadrul turneului (88 bărbați, 120 femei), care se vor întrece în meciuri de simplu (feminin și masculin) și dublu pe parcursul celor 2 săptămâni. Printre sportivii care vor concura se numără și Nicholas David Ionel și Filip Cristian Jianu, unii dintre cei mai cunoscuți tenismeni din clasament.

„Acest turneu ITF este dedicat promovării dezvoltării sportului și a tinerilor sportivi în România și reprezintă o platformă ideală atât pentru dezvoltarea tinerilor sportive, cât și a jucătorilor care urmăresc să își îmbunătățească clasamentul ATP/WTA sau să își construiască drumul în cariera profesionistă de tenis. Totodată ne propunem ca, în parteneriat cu Samsung, să le oferim spectatorilor experiența live a unui turneu de tenis internațional spectaculos și bine organizat, în Romania.” declară Patrick Grigoriu, Directorul turneului.

Intrarea la turneu este gratuită. Programul meciurilor poate fi urmărit pe site-ul https://www.itftennis.com/.

Surprize și activități cu prietenii și familia la zona Samsung

Participanții la turneu sunt invitați să descopere zona de lounge Samsung special amenajată pentru pauzele dintre meciuri și momentele de relaxare cu prietenii și familia. Aceștia vor avea ocazia să descopere și să testeze funcțiile Galaxy AI de pe noua serie Galaxy S24 pe întreg parcursul turneului. În plus, în perioadele 16-18 mai și 23-26 mai, vizitatorii zonei Samsung se vor putea bucura de diverse activități și surprize organizate de compania sud-coreană.

Prin implicarea în acest eveniment, Samsung își propune să susțină sportul românesc și tinerii sportivi români aflați în punctul de a-și construi o carieră profesionistă în tenis. Acesta este doar unul din multele demersuri pe care compania le realizează în misiunea sa de a încuraja tinerii să adopte un stil de viață mai sănătos sau să își urmeze cu încredere pasiunile, cu sprijinul tehnologiei de ultimă generație.

 „Susținem sportul românesc și încurajăm cât mai mulți tineri să își dezvolte cât mai devreme un stil de viață activ și echilibrat. Smartphone-urile Samsung, cu noile funcții Galaxy AI, nu doar că ne ajută să economisim timp pentru activitățile importante din viața noastră, ci contribuie și la optimizarea rezultatelor pe care le atingem, la prevenirea accidentărilor sau la realizarea unor programe de antrenament personalizate. Ca partener oficial al turneului, ne propunem să le arătăm oamenilor cum sportul și tehnologia lucrează împreună pentru a îmbunătăți viața și a inspira următoarea generație de campioni.” declară Tiberiu Dobre, Vicepreședinte și Head of Mobile eXperence Division la Samsung Electronics România & Bulgaria.

Open Always Wins

De-a lungul anilor, prin produsele și serviciile sale, Samsung a încurajat oamenii să se implice și să își îmbunătățească viața pas cu pas, indiferent de vârsta lor, prin integrarea unor schimbări mici, dar de impact. De la monitorizarea calității somnului și integrarea mai multor oportunități de mișcare ușoară în stilul de viață, până la performanță sportivă la competiții de nivel european sau internațional. Pentru Samsung, sportul nu este doar o activitate fizică, ci o oportunitate de dezvoltare personală și socială, un prim pas către o viață mai armonioasă pe care fiecare dintre noi, la nivel individual, îl poate realiza mai ușor cu sprijinul tehnologiei.

Anul acesta, Samsung Electronics este totodată și partener oficial al Jocurilor Olimpice și Paralimpice la nivel mondial, un parteneriat cu o tradiție de aproape 40 de ani. Cu această ocazie, brandul a lansat campania „Open Always Wins”, prin care își exprimă convingerea că deschiderea le permite oamenilor posibilități infinite și capacitatea de a realiza lucruri extraordinare.

Viziunea „Open Always Wins” va fi centrul programului său pentru Paris 2024 și va contura toate demersurile brandului înspre a sprijini tinerii în parcursul lor de a se apropia de sport sau chiar a face performanță în domeniu. Puteți afla mai multe despre campanie AICI.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

TikTok anunță actualizări și parteneriate noi pentru o mai bună transparență în domeniul AI

Publicat

pe

De

București, 9 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noutăți legate de legate de eforturile prin care îi ajută pe creatori să își exprime creativitatea prin intermediul conținutului generat de Inteligența Artificială (AIGC) în mod sigur și responsabil.

Astfel, TikTok va începe să eticheteze în mod automat conținutul generat de AI atunci când este încărcat de pe alte platforme. În acest sens, TikTok anunță parteneriatul cu Coaliția pentru Proveniența și Autenticitatea Conținutului (C2PA) și devine astfel prima platformă de video sharing care implementează tehnologia Content Credentials a Coaliției. Pentru a ajuta comunitatea să navigheze conținutul generat de AI (AIGC) și dezinformarea online, TikTok lansează noi resurse pentru dezvoltarea competențelor în domeniul new media pe care platforma le-a dezvoltat cu îndrumarea experților, inclusiv MediaWise.

Investiții în transparență pe măsură ce AI evoluează

AI oferă numeroase oportunități creative, dar poate totodată să deruteze sau să inducă în eroare urmăritorii atunci când nu știu că un anumit conținut a fost generat cu ajutorul Inteligenței Artificiale. Etichetarea conținutului ajută astfel la clarificarea contextului – de aceea, TikTok etichetează conținutul generat de AI realizat cu ajutorul efectelor AI TikTok și solicită creatorilor să își eticheteze conținutul realist generat de AI încă de anul trecut. În plus, TikTok a dezvoltat primul instrument din industrie de acest tip pentru a eficientiza procesul, care a fost utilizat de peste 37 de milioane de creatori începând cu toamna trecută.

Parteneriate la nivel de industrie pentru a eticheta conținutul generat de AI

Începând de astăzi, TikTok extinde etichetarea automată a conținutului generat de AI (AIGC) creat pe alte platforme prin introducerea posibilității de a citi Content Credentials, o tehnologie dezvoltată de Coaliția pentru Proveniența și Autenticitatea Conținutului (C2PA). Content Credentials atașează metadate la conținut, pe care platforma le poate folosi pentru a recunoaște și a eticheta instant conținutul generat de AI. Funcția a început să ruleze astăzi la conținutul foto și video și va fi disponibilă pentru conținutul audio în curând.

De asemenea, în următoarele luni, TikTok va începe să atașeze Content Credentials la conținutul de pe TikTok, care vor rămâne atașate conținutului atunci când este descărcat. Astfel, oricine va putea să folosească instrumentul de verificare al C2PA, acesta având scopul de a ajuta la identificarea conținutului generat de AI care a fost creat pe TikTok, dar și să vadă când, unde și cum a fost realizat sau editat conținutul respectiv. Alte platforme care au adoptat Content Credentials vor avea posibilitatea să eticheteze conținutul în mod automat.

Promovarea adoptării la nivelul industriei

Pentru a încuraja adoptarea tehnologiei Content Credentials la nivel de industrie, TikTok se alătură Inițiativei de Autenticitate a Conținutului (CAI) condusă de Adobe. Astfel, TikTok devine prima platformă de video sharing care pune în practică tehnologia Content Credentials. În acest sens, conținutul generat de AI (AIGC) și etichetat pe TikTok în mod automat va crește gradual la început deoarece trebuie să aibă metadatele Content Credentials pentru ca platforma să identifice și să eticheteze conținutul.

„Având o comunitate vastă de creatori și utilizatori la nivel global pe TikTok, suntem încântați să le urăm bun venit în cadrul C2PA, dar și CAI, pe măsură ce se angajează în călătoria de a oferi mai multă transparență și autenticitate pe platformă. Într-un moment în care orice conținut digital poate fi alterat, este esențial să oferim modalități pentru ca publicul să poată discerne ce este adevărat. Anunțul de astăzi este un pas critic în obținerea acestui rezultat.” – Dana Rao, General Counsel and Chief Trust Officer, Adobe.

Avansarea competențelor media

În timp ce experții recomandă la scară largă etichetarea conținutului generat de AI (AIGC) ca o modalitate de a susține crearea responsabilă de conținut, aceștia avertizează totodată că etichetele pot cauza confuzie atunci când urmăritorilor nu le este oferit contextul necesar pentru a înțelege ce înseamnă acestea. În acest sens, TikTok a colaborat cu experți pentru a dezvolta campanii de educație media care să ajute comunitatea să identifice și să se gândească critic la conținutul generat de AI și dezinformare.

Prin colaborarea cu MediaWise, un program al Institutului Poynter, TikTok va actualiza noua pagină de dezinformare din cadrul Centrului de Siguranță și va include sfaturi care evidențiază compentențele generale în domeniul media, explicând totodată modul în care instrumentele TikTok, cum ar fi etichetele AIGC, pot contribui la contextualizarea conținutului.

„Rețeaua noastră de Verificare a Faptelor pentru Adolescenți a construit o audiență pe TikTok prin videoclipurile inovatoare privind competențele media începând din 2019. După cinci ani, suntem încântați să le oferim și mai multor oameni instrumentele necesare pentru a separa realitatea de ficțiune în mediul online.” Alex Mahadevan, Director, MediaWise.

Combaterea conținutului dăunător

Cei mai mulți oameni vor să se bucure de conținutul generat de AI în mod responsabil, însă există persoane rău-intenționate care folosesc acest tip de conținut pentru a-i induce pe alții în eroare în mod deliberat. TikTok este vigilent împotriva acestor riscuri, iar politicile platformei interzic în mod clar conținutul înșelător generat de AI – fie că este sau nu etichetat. De asemenea, anul acesta TikTok a semnat un acord la nivel de industrie pentru a combate utilizarea înșelătoare a Inteligenței Artificiale în timpul alegerilor. Pe măsură ce AI evoluează, TikTok continuă să investească în combaterea conținutului generat de AI dăunător prin dezvoltarea modelelor proactive de detecție, colaborarea cu experții și parteneriatele la nivel de industrie pentru a identifica soluții comune. Mai multe informații se regăsesc în Centrul de Transparență al TikTok.

Despre TikTok

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are sediile globale în Los Angeles, Singapore și are birouri în New York, Londra, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seul și Tokyo.

https://www.tiktok.com/ro/

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Brăila

ExclusivO zi inainte

Penitenciarul Ploiești câmp de război! – Ziarul Incisiv de Prahova

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe...

Ce documente sunt necesare pentru a călători în Anglia? Ce documente sunt necesare pentru a călători în Anglia?
TurismO zi inainte

Ce documente sunt necesare pentru a călători în Anglia?

Călătoria în Anglia, fie că este vorba despre o escapadă de weekend, o deplasare de afaceri sau începerea unei noi...

Administrație localăO zi inainte

Kingston lansează noi pachete Workflow pentru a răspunde mai bine nevoilor creatorilor

Mai multe cititoare Hub centralizat cu mai multe posibilități de personalizare București, România – 17 mai 2024 – Kingston Digital...

Administrație locală2 zile inainte

Kaufland România celebrează incluziunea persoanelor cu dizabilități printr-o experiență imersivă în lumea diversității, alături de MINA, Museum of Immersive New Art

Retailerul încheie Caravana A.C.C.E.S. alături de George Baltă și Tedy Necula cu o ultimă oprire în București București, 16 mai...

Exclusiv2 zile inainte

Coruptie la Prefectura Prahova/Un nou dosar penal/Vizat chiar Virgiliu Nanu – fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova (II) – Ziarul Incisiv de Prahova

Asa cum va dezvaluiam, in data de 09.05.2024, sub nr R33/459 a fost inregistrata plangerea penala la Parchetul de pe...

Uncategorized2 zile inainte

Seară balcanică, mixuri inedite, trap și butaforie impresionantă, la IntenCity

Staruri internaționale și cele mai cunoscute nume din muzica românească vor urca pe cele două scene ale Festivalului IntenCity, care...

Zilele Orașului Călimănești Zilele Orașului Călimănești
Turism2 zile inainte

Zilele Orașului Călimănești – 636 de ani de la prima atestare documentară

An de an, Zilele Orașului Călimănești sunt cu adevărat un moment de conexiune pentru comunitatea locală. În această perioadă specială,...

Uncategorized3 zile inainte

Bucureștenii pasionați de tenis sunt invitați ca spectatori la turneul pentru profesioniști Future Open by Samsung Galaxy AI

Samsung este partenerul oficial al turneului de tenis ITF organizat de Clubul Sportiv North Tennis din București luna aceasta București,...

Administrație locală3 zile inainte

Platforma de audiobook-uri și e-book-uri Voxa se lansează în Italia

București, 15 mai 2024 – Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile...

Administrație locală3 zile inainte

Gaming pentru toți: AGON by AOC își extinde gama de monitoare G4 cu două noi modele accesibile

București, 15 mai 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT...

Eveniment3 zile inainte

Avantajele concilierii cu banca față de „darea în plată” și „falimentul personal”

15 mai, București. Contractele dintre consumatori și bănci ar trebui să fie simplificate, iar acest lucru poate veni odată cu...

Administrație locală3 zile inainte

realme anunță noile modele 12 și 12 Plus

București, România, 14 mai 2024 – realme, producătorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, anunță noile telefoane...

Administrație locală3 zile inainte

RetuRO deschide în Otopeni cel de-al patrulea centru pentru colectarea și procesarea ambalajelor SGR

RetuRO, administratorul Sistemului de Garanție-Returnare, cel mai mare proiect de economie circulară din România, deschide în Otopeni, județul Ilfov, cel...

Exclusiv4 zile inainte

Cu obraznicia și tupeul marca PSD, Andrei Volosevici se filmează pozând în salvatorul cetății

Consilierul local Cristian Ganea, despre comportamentul primarului Volosevici care descopera…apa calda si se lauda cu proiecte incepute în mandatul trecut:...

Eveniment4 zile inainte

Incursiune în training-ul medicilor, într-o tehnologie a viitorului. Interviu cu Eliza Gârbea, coordonator si manager clinic în „Chirurgie Robotică”

«Ceea ce poți demonstra tu însuți este mai de încredere decât ți-ar prezenta oricine altcineva » ne spune Eliza Gârbea, coordonator...

Exclusiv5 zile inainte

Pseudojurnalista si „Clanul Cosma – PSD Prahova” care inseamna fake news, intoxicare, dezinformare, agresivitate fara margini si violenta gratuita – Ziarul Incisiv de Prahova

Probabil toată lumea a văzut deja sondaje de opinie pentru alegerile locale aruncate în spațiul public de diverse partide politice,...

Știrile Săptămânii