Connect with us

Uncategorized

TEAM RAZER IA CU ASALT EVENIMENTELE EVO 2019 ȘI THE INTERNATIONAL

Publicat

pe

Un număr record de jucători de elită susținuți de Razer vor participa la cele mai mari și mai urmărite concursuri din acest sezon

BUCUREȘTI, 31 iulie 2019 – Razer™, cel mai popular brand de lifestyle pentru gameri la nivel mondial, a anunțat că un număr record de jucători profesioniști vor concura ca parte a organizației Team Razer la finalele turneelor EVO 2019 și The International (TI9) Dota 2. Ambele evenimente se numără printre cele mai prestigioase competiții de sporturi electronice, oferind premii totale de aproape 31 de milioane de dolari.

Membri Team Razer aparținând echipelor Mousesports și Team Evil Geniuses (EG) alături de jucătorul profesionist de jocuri cu lupte, Kun ‘Xian’ Ho, vor participa la EVO 2019, organizat în Las Vegas între 2 și 4 august. Spre sfârșitul aceleiași luni, Team EG  împreună cu Alliance vor participa la TI9 în Shanghai, concurs ce va avea loc între 20 și 25 august. Dorința lor de a câștiga, dar și cele mai bune echipamente destinate jucătorilor profesioniști din arsenalul Razer, le vor permite jucătorilor de elită din cadrul Team Razer să lupte la capacitate maximă pentru victorie sub privirile a milioane de spectatori.

 

Pionierii sporturilor electronice încă din 2005

Razer a militat pentru sporturile electronice încă de la înființarea sa în 2005. Sub egida Team Razer, compania colaborează cu cele mai bune echipe și cei mai buni jucători din lume pentru a dezvolta noi periferice deosebit de performante. În momentul din față, Team Razer include 18 echipe de top din 25 țări.

“Razer este mândru să aibă o prezență atât de puternică prin Team Razer la două dintre cele mai mari evenimente de sporturi electronice,” a declarat David Tse, Global Esports Director în cadrul Razer. “Dorința lor de a deveni cei mai buni și purtarea lor demnă de sportivi inspiră milioane de jucători din întreaga lume.”

Pentru a descoperi mai multe despre jucătorii profesioniști Team Razer care concurează în cadrul EVO 2019 și The International, parcurgeți detaliile de mai jos. Pentru biografiile jucătorilor și pentru poze cu aceștia accesați linkul http://rzr.to/team-razer-evo-ti9.

 

EVO 2019: TEAM RAZER ÎN FRUNTEA COMPETIȚIEI

Spectacolul Team Razer începe în Las Vegas pe 2 august în cadrul EVO, jucătorii profesioniști ai Team Razer concurând în jocuri precum Super Smash Bros. Ultimate, Tekken 7, Street Fighter V, DragonBall Fighter Z și altele.

EVO 2019 promite să fie scena unor confruntări deosebit de interesante, între membri Team Razer numărându-se foști campioni: Xian este campionul Street Fighter IV din cadrul EVO 2013, Christopher ‘NYChrisG’ Gonzalez din echipa Team EG a câștigat concursul Ultimate Marvel vs Capcom 3 în campionatul EVO din 2016 in, iar jucătorul de Street Fighter V, Ricki ‘HelloKittyRicki’ Ortiz a fost finalistul Capcom Cup în 2016.

Jucătorul de la care se așteaptă cele mai bune performanțe este membrul echipei Mousesports, Benjamin ‘Problem X’ Simon, actualul campion Street Fighter V, care și-a cucerit titlul în cadrul EVO 2018.

Problem X, liderul avangardei

Un competitor redutabil, versat în folosirea mai multor personaje, Problem X este cel mai cunoscut pentru felul în care joacă cu Bison. Jucătorul profesionist de 27 ani originar din Marea Britanie a reușit să se facă remarcat în cadrul comunității de Fighting Games (FGC) încă înainte de a se alătura echipei Mousesports în 2017. Însă, după acel moment a reușit să ajungă pe noi culmi ale carierei, devenind cel mai popular jucător profesionist de Street Fighter din Europa.

Având performanțe remarcabile în 2017, Problem X a terminat Capcom Pro Tour pe locul șapte, urmând să devină unul din cei mai de seamă membri ai FGC prin câștigarea turneului EVO 2018, învingând în Las Vegas cei mai buni jucători din lume.

“Sunt extrem de competitiv și mi se pare foarte distractiv și captivant să concurezi sub presiune,” a declarat Problem X. “Câștigarea EVO pentru a doua oară consecutiv ar fi uimitor, deoarece niciun participant la evenimentul principal EVO pentru Street Fighter V nu a reușit acest lucru vreodată.”

Renunțând la slujba sa în 2018 și dedicându-se în întregime jocului Street Fighter V, Ben oferă sprijin altor jucători din regiunea sa și transmite direct pe canalul său Twitch, therealproblemx. El a devenit unul dintre cei mai temuți concurenți, cucerind victorie după victorie.

Cele mai recente titluri de campion ale lui Problem X:

  • Sonic Boom 2017
  • Regionalele Capcom EU 2017
  • EGX 2017
  • SGB 2017
  • Celtic Throwdown 2017
  • Northwest Majors 2018
  • Sonic Boom 2019
  • April Annihilation 2019
  • Reflect UK 2019

Echipa de vedete Team EG, pregătită de luptă

Team EG va avea de asemenea o prezență puternică la EVO 2019. În timp ce NYChrisG este cel mai bine cunoscut pentru performanțele sale din Marvel vs Capcom 3 cucerind titlul de campion  EVO în 2016, el a demonstrat că este un jucător versatil, însușind secretele Street Fighter V pe lângă cele ale altor jocuri. Jucătorul de Street Fighter V, HelloKittiRicki, care  este posibil să-l înfrunte pe Problem X este un alt competitor neînfricat și bine pregătit.

“Este crucial să fii pregătit psihic pentru EVO,” a declarat HelloKittyRicki, vorbind despre cum se pregătește pentru eveniment. “Întotdeauna mă antrenez din greu înainte de fiecare campionat, dar indiferent de cât de bine mă simt, nu mă aștept la vreun rezultat, încercând să mă mențin calm și concentrat.”

Lista de jucători profesioniști sponsorizați de Razer care participă la turneul EVO îl include și pe Xian. Întrebat despre așteptările sale înainte de campionatul din acest an, el a declarat: “Consider că în cadrul turneului EVO cele mai importante sunt stamina și anduranța, deoarece trebuie să ne măsurăm cu mii de alți jucători. Vreau să ajung în top 8 anul acesta.”

Cu o mulțime de jucători talentați care vor să-și lase amprenta asupra evenimentului, competiția EVO din acest an promite să fie unul dintre cele mai captivante evenimente de sporturi electronice.

 

THE INTERNATIONAL: TEAM RAZER REPREZENTAT DE DOI FOȘTI CAMPIONI  

Organizat la trei săptămâni după EVO, The International din Shanghai va include o confruntare a titanilor din Team Razer, reprezentați de echipele Evil Geniuses și Alliance, ambii concurând să cucerească premiile totale de 30 de milioane de dolari. Ambele echipe sunt foști campioni ai TI: Alliance în 2013 și Evil Geniuses în 2015.

Team EG compus din veterani TI

Evil Geniuses sunt familiari cu acest eveniment, ei participând la toate cele cinci turnee TI de la înființarea competiției în 2014. Mai mult, ei au reușit să urce pe podium de patru ori.

“este un sentiment diferit comparat cu anul trecut, când am jucat din etapa de Opens,” a comentat jucătorul vedetă al echipei, Artour ‘Arteezy’ Babaev, după ce s-a calificat pentru TI9. “Concurarea în cadrul TI este o experiență specială ce trebuie respectată. Indiferent dacă câștigi sau nu, vei avea parte de amintiri și de provocări care te motivează atât ca individ, cât și ca echipă.”

“Cel mai mare eveniment Dota 2 necesită un mix de pregătire individuală și în echipă,” a adăugat cel mai tânăr jucători din EG, Syed Sumail ‘SumaiL’ Hassan. “Am programat o sesiune de antrenament comun înainte de eveniment pentru a ne asigura că suntem pregătiți.”

Alliance se întoarce în locul în care a început totul

Alliance a devenit cunoscut în 2013 când echipa lor de Dota 2, condusă de Jonathan ’Loda’ Berg, a câștigat prima ediție a turneului TI. De atunci, organizația a ajuns să fie deținută în întregime de jucători, continuând să-și clădească moștenirea de Dota 2. Alliance a adunat un număr considerabil de fani în întreaga lume, având ca membri unii dintre cei mai remarcabili jucători din lume precum Henrik ‘AdmiralBulldog’ Ahnberg, cel mai important streamer de Dota 2 de pe Twitch.

Acum echipa se pregătește de TI9. “Nu există cuvinte să descrii sentimentul,” a declarat Loda când a fost întrebat de așteptările sale legate de turneu. “La TI poți vedea încă de la început care echipe sunt pregătite să lupte până la capăt, dar și echipele care se vor destrăma dacă pierd în fața unui oponent nepotrivit. Noi suntem pregătiți să ne luptăm cu toți cei de la TI.”

Cu echipa Team EG dorind să continue cu rezultatele strălucite și Alliance făcând totul pentru a ajunge înapoi în top, așteptările sunt mari din partea ambelor echipe în cadrul TI9.

Urmăriți jucătorii profesioniști ai echipei Team Razer care concurează în cadrul turneelor EVO și The International. Având jucători cu experiență din belșug, Team Razer este pregătit să obțină rezultate în ambele competiții.

Pentru mai mult informații despre Team Razer, vizitați http://www.razer.com/team

Pentru mai multe informații despre campania ‘This is esports’ derulată de Razer, vizitați https://www.razer.com/campaigns/this-is-esports

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Steagul Vela – un sistem de expunere util si de impact

Publicat

pe

steaguri vela

In ultima perioada, se poate observa organizarea unui numar din ce in ce mai mare de conferinte, targuri si expozitii ce reprezinta o buna ocazie de promovare pentru companii. Alegerea unor sisteme de expunere potrivite asigura o mai buna comunicare cu persoanele prezente, punand in valoare prezenta companiei la respectivul eveniment.

Raportandu-ne la contextul anterior mentionat, primul lucru pe care ar trebui sa il facem este sa aducem la cunostinta potentialilor clienti sau sa semnalam prezenta companiei la acel eveniment chiar din momentul in care o persoana ajunge in locatie. Fie ca vorbim despre un evenimen indoor sau despre unul outdoor, un steag vela vine in ajutorul companiei printr-o promovare eficienta a acesteia.

Ce este un steag vela?

Steagurile vela sunt sisteme de expunere ce ofera companiilor vizibilitate ridicata. In cazul unui eveniment, ele pot fi plasate atat in spatiul exterior, la intrare sau chiar in interior, in puncte cheie. Un steag vela este foarte versatil, putand fi integrat, cu usurinta, in orice tip de spatiu atrangand imediat privirile participantilor.

De ce sa folosesc steaguri vela ca si sistem de expunere?

Utilizarea steagurilor vela este modalitatea cea mai eficienta de a atrage atentia asupra brand-ului tau. Ele pot fi personalizate cu logo-ul tau, cu un mesaj pe care tu il alegi sau cu imagini relevante astfel incat, chiar si in cazul unor spatii aglomerate, sa poata fi vazute de la distanta. In plus, sunt usor de transportat si montat.

Care sunt beneficiile oferite de steagurile vela?

  1. Steagurile vela sunt personalizabile

Asa cum am mentionat anterior, steagurile vela sunt 100% personalizabile. Acest lucru este important deoarece ele iti permit sa realizezi un mesaj atragator astfel incat sa captezi imediat atentia participantilor. De asemenea, faptul ca acestea exista in diferite marimi (de la S la XL) si forme (lacrima, pana, dreptunghiular) permit multiple optiuni astfel incat sa raspunde nevoilor si dorintelor tale. De exemplu, steagurile vela mici, precum cele in forma de lacrima, sunt potrivite pentru evenimente indoor, cu multi participanti sau chiar pentru a fi plasate in fata unui stand sau magazin deoarece nu incomodeaza traficul. Steagurile mari, dreptunghiulare sunt potrivite pentru competitiile sportive, outdoor, putand fi plasate de-a lungul unei sosele, iar acestea atrag atentia de la mare distanta.

  1. Steagurile vela sunt usor de montat

Multe sisteme de expunere outdoor pot fi dificil de folosit deoarece necesita cunostinte tehnice de instalare, cum ar fi mash-uri, bannere si alte sisteme de signalistica. In schimb, daca alegi sa achizitionezi un steag vela de la eXpoPrint Media, vizitand site-ul acesteia expoprint.ro, acesta vine cu toate elementele de care ai nevoie pentru a-l putea monta iar instalarea nu necesita cunostinte tehnice. Optional, poti achizitiona si o baza pentru ca intregul proces sa fie si mai simplu.

  1. Costuri aferente achizitionarii unui Steag vela sunt reduse

Costurile aferente promovarii unei afaceri pot fi ridicate, mai ales daca vorbim de promovare online. Prin urmare, este important sa poti face economie pe alte segmente pentru a eficientiza cheltuielile. Chiar si din acest punct de vedere, steagurile vela sunt o alegere potrivita. Pretul este redus in raport cu beneficiile pe care acestea le ofera. In plus, este un cost pe care il achiti o singura data insa produsul poate fi folosit in numeroase randuri.

  1. Un steag vela se potriveste in orice fel de locatie

Stagul vela este un sistem de expunere foarte versatil, care se pliaza perfect in orice tip de locatie. Faptul ca el foloseste spatiul vertical si nu pe cel orizontal este util in plasarea sa in zone inguste. Astfel, este solutia ideala in cazul evenimentelor aglomerate, participantii putandu-l remarca rapid dar fara a-i perturba in vreun fel.

De asemenea, pentru ca beneficiaza de mai multe sisteme de prindere, poate fi folosit pe suprafete diferite, chiar si daca este vorba de un eveniment outdoor, pe o plaja. Materialul din care este conceput il face rezistent inclusiv la vant sau alte intemperii, fiind necesara ancorarea doar in situatii mai deosebite.

Astfel, concluzionand, putem spune ca un steag vela este prietenul de nadejde al oricarei companii atunci cand este vorba de promovare indoor sau outdoor: nu este scump, este usor de transportat si montat, se preteaza in orice tip de spatiu (de la standuri mici la centre expozitionale cu trafic mare de persoane), se personalizeaza usor si rezista inclusiv in spatiile exterioare, fara a se deteriora.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Cum si de ce sunt utilizate cuvintele cheie in strategiile integrate ale serviciilor SEO

Publicat

pe

cuvintele cheie in strategiile SEO

Multi antreprenori evita sa schimbe tehnicile SEO de teama de a pierde pozitia in motoarele de cautare. Totusi, in lumea dinamica a marketingului digital, sa ramai pe loc inseamna de fapt sa mergi inapoi. Pentru a ajunge in top si pentru a te mentine acolo pe termen lung, trebuie sa fi la curent cu evolutia competitiei si cu ultimele tendințe din comeniul tau.

Nu trebuie sa inventezi tactici aparte de SEO pentru a te diferentia de competitie. Este mult mai eficient sa observi strategiile altor afaceri, sa observi greseli lor si sa implementezi cele mai bune practici. Urmarind evolutia competitiei tale si prin aplicarea formulelor de succes ale acestora, puteti economisi foarte mult timp si bani si puteti evita etapa de “trial and error”.

Folosirea celor mai eficiente tehnici si abordari ale liderilor industriei impreuna cu propriile elemente, poate crea o strategie impresionanta care va da un avant puternic site-ului companiei tale, si chiar vei ajunge in fata competitiei tale.

Cu ajutorul specialistilor SEO de la firma ADfel Digital Marketing, poti invata din acest ghid care iti explica care sunt beneficiile si cum functioneaza studiul de cuvinte cheie si cum poti iti poti identifica cei mai puternici competitori si strategiile lor de marketing online.

Cum sa nu fie utilizate cuvintele cheie

Nu cu mult timp în urmă, proprietarii de site-uri utilizau diverse trucuri in incercarea de a pacali motoarele de cautare prin “sufocarea” continutului text din pagini cu acele cuvinte cheie de interes pentru ei. Se acorda foarte putina atentie calitatii conținutului paginilor si nu era luata in considerare valoarea ce putea fi adusa de catre continut publicului tinta. Pentru a descuraja aceasta tehnica, Google si-a imbunatatit algoritmii de cautare si afisare a rezultatelor in functie de relevanta paginilor la interogarile utilizatorilor si a introdus penalizarea pentru continutul neoriginal (copiat sau duplicat), irelevant si spammat.

Ce te trebuie sa stii este ca ceea ce te poate ajuta sa ajungi in topul cautarilor in motorul de cautare Google va fi continutul de buna calitate, relevant, care contine cuvinte cheie atent alese si incadrate conrespunzator in text. Daca inca nu stii cum sa faci asta, cu siguranta poti afla de la competitia ta care probabil foloseste aceasta tehnica si poate reprezenta pentru tine o sursa de inspiratie.

Care sunt beneficiile unei analizei amanuntite a cuvintelor cheie

Iata cateva dintre cele mai importante motive pentru a analiza cu atentie cuvintele cheie.

  • Iti arata directia potrivita. Planificarea reprezinta punctul cheie al oricarei strategii, indiferent de domeniul in care ai ales sa iti dezvolti afacerea. Atunci cand incepi sa studiezi cuvintele cheie din semantica unui domeniu de activitate ale unui business pe internet, o planificare adecvata iti ofera oportunitatea sa iti alegi obiectivele potrivite si directia catre care trebuie sa te indrepti pentru a avea succes. De exemplu, atunci cand esti interesat de un domeniu anume este posibil sa ai o idee despre ce vrei sa scrii sau sa vinzi. Insa, dupa ce incepi etapa de cercetare, este posibil sa descoperi cuvinte cheie si lucruri de foarte mare interes pentru utilizatorii online pe care initial nici macar nu te-ai gandit sa le iei in considerare. Astfel, te vei concentra pe cele mai bune subiecte din jurul industriei in care ai decis sa iti dezvolti afacerea.

  • Cresterea in clasamente. Daca scopul este aducerea site-ul tau pe prima pagina cu rezultate ale motorului de cautare (SERP) este foarte important sa utilizezi cuvinte cheie relevante pentru nisa in care activezi. Cuvintele cheie trebuie utilizate in paginile relevante ale site-ului si incorporate organic in texte, titluri, meta-tag-uri si chiar si in adresele URL. Atunci cand site-ul companiei tale ajunge in topul cautarilor, numarul de impresii, afisari, clicuri si conversii va creste, iar odata cu acestea vor creste considerabil si profiturile.

  • Plasarea cuvintelor cheie la locul potrivit. Doar identificarea cuvintelor cheie cele mai relevante pentru afacerea ta nu este suficienta. Odată finalizata aceasta etapa este necesara introducerea acestor cuvinte cheie in locurile potrivite in interiorul paginilor site-ului tau. Acest lucru va avea un efect puternic asupra pozitionarii paginilor site-ului tau din punct de vedere al cautarilor organice. Pentru un impact mai puternic este recomandat sa urmezi bunele practici de optimizare site Google si sa amplasezi cuvintele cheie in URL, meta titlu, meta descriere, titlul paginii, utilizate ca ALT la imagini, in intertitluri si continut si, bineinteles ca ancora text interna si externa site-ului pentru a imbunatati procesul de crawling si puterea paginilor de interes. Studii recente arata ca 77% dintre utilizatorii online sunt redirectionati pe site-uri prin intermediul link-urilor obtinute natural, in defavoarea reclamelor platite. De aceea, cresterea prin SEO pentru cautari organice este esentiala pentru succesul afacerii tale pe termen lung.

  • Abordeaza oamenii potriviți. Publicitatea netargetata pe internet reprezinta o mare risipa de buget. Cuvintele cheie trebuie sa fie directionate catre un public de interes, specific industriei sau segmentului de piata si care sa evidentieze in mod corespunzator campania promotionala desfasurata de compania ta. Astfel, produsele sau serviciile oferite de site-ul tau vor fi prezentate unui public interesat si dispus sa le achizitioneze.

  • Cresterea implicarii publicului. Cuvintele cheie specifice domeniului in care compania ta isi desfasoara activitatea se bazeaza pe subiecte de interes pentru potentialii clienti. Crearea de continut relevant, care abordeaza subiecte de interes pentru utilizatori, le ofera informatii si solutii, ii va determina pe acestia sa devina mai interesati de site-ul tau si multi dintre ei vor deveni clienti.

  • Extinderea publicului tinta. Intotdeauna pot fi descoperite noi directii de crestere si dezvoltare a unei afaceri, iar cuvintele cheie provenite din nise ajustatbile te vor ajuta sa extinzi domeniul de activitate si astfel sa castigi mai multi clienti si vanzari.

  • Fi la curent cu tendințele de marketing. Pentru a putea tine pasul cu concurenta si pentru a nu permite ca aceasta sa ia un avant considerabil fata de compania ta, este important sa beneficiezi de servicii SEO Bucuresti si vei putea observa tiparul comportamentului online al clientului clasic si sa identifici care sunt tendintele de marketing relevante care vor da cele mai bune rezultate.

  • Imbunatateste prezentarea online. O pozitie de top in SERP va creste vizibilitatea site-ului tau pentru publicul tinta, ceea ce va influenta intr-un mod pozitiv numarul clientilor si al vanzarilor.

  • Stabileste un buget pentru promovare. Optimizarea site-ului pentru relevanta pe anumite cuvinte cheie reprezinta on modalitate accesibila multor companii de a atrage noi clienti comparativ cu alte tehnici de promovare online, care au o intoarcere a investitiei mult mai mica. Promovarea de tip PPC precum si alte modalitati sunt mult mai costisitoare și nu neapărat mai eficiente pe termen mediu si lung. Nu este necesar un buget considerabil pentru a oferi un “boost” site-ului tau in motoarele de cautare si nici pentru a creste traficul pe termen lung.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Ce este o drona?

Publicat

pe

Ce este o drona?

 

Multicoprerele (sau drona cum o numim in termeni populari) sunt practic niste jucarii care pot zbura si care se controleaza prin intermediul unei telecomenzi. Ele sunt folosite in general pentru relaxare si pentru ocuparea timpului liber, devenind astfel un hobby pentru foarte multe persoane. Pe de alta parte, dronele sunt folosite si de catre fotografii/videografii profesionisti care doresc sa obtina imagini senzationale de la inaltime.

Exista sute de modele disponibile pe piata, pentru absolut toate buzunarele. Conteaza foarte mult pentru ce doriti sa o folositi si care sunt asteptarile dumenavoastra. In general, o drona are intre 4 si 8 motoare care trebuie sa creeze o forta un mic mai mare decat greutate dronei pentru a se ridica de la sol.

In caz ca nu stiati, o drona se poate construi de la 0 si nu trebuie neaparat sa o cumparati gata facuta. In general, efortul de asamblare este mare si nu merita neaparat sa o construtiti dumneavoastra. In cazul in care totusi aveti de gand sa faceti asa ceva, aveti nevoie de urmatoarele lucruri: transmitator (telecomanda), reciever (partea care vine in drona), cadru, motor/motoare, baterii, esc-uri (partea electronica care gestioneaza turatiile motorului), flight controller si power distribution board. Bineinteles, in cazul in care doriti sa filmati/fotografiati cu ea, trebuie sa cumparati si un senzor foto/video.

Daca planuiti sa cumparati o drona si sa o folositi ca si hobby, trebuie sa luati in considerare ca sunt anumite reguli pe care trebuie sa le respectati. Cateva dintre ele sunt: in zonele populate nu puteti sa o inaltati mai mult de 100 de m (desi tehnic se pot inalta pana la 1000m), nu o puteti folosi in apropierea aeroporturilor sau a unor obiective de interes si cel mai indicat este sa va “jucati” cu ea intr-un cadru organizat.

Comunitatea oamenilor pasionati de drone in Romania este destul de mica, fiind doar cateva sute de “piloti” in toata tara. Totusi, puteti gasi destule evenimente sau curse la care sa participati sau sa asistati. Pentru incepatori, este recomandat sa incercati initial controlarea dronei in casa sau intr-un spatiu fara prea multe obstacole pana va obisnuiti cu toate comenzile.

In concluzie, dronele sunt niste jucarii zburatoare care se controleaza cu ajutorul unei telecomenzi de la distanta. O puteti folosi atat pentru ocuparea timpului liber ca un hobby dar si in scopuri profesionale daca sunteti pastionat de fotografie/videografie. 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Brăila

ExclusivO zi inainte

Adrian Vaida (seful Politiei Locale Ploiesti si prieten al fostului procuror Negulescu Mircea) se detonează si îl aruncă pe primarul PNL – Adrian Dobre – in ghearele procurorilor/Documente

DNA Structura Centrala cerceteaza savarsirea urmatoarelor infractiuni de coruptie – luare si dare de mita (art. 289 si 290 Cod...

SocialO zi inainte

Se anunţă vremuri bune pentru piteşteni: Cătălin Gherzan candidează la primăria Piteşti!

Sunt Cătălin Gherzan şi, înainte de toate, sunt un cetăţean al Municipiului Piteşti care doresc o schimbare în mai bine...

Exclusiv2 zile inainte

De ce vor Orban și Iohannis disoluția României și atacă magistratura. Strategia pământului pârjolit

Ca o confirmare de ce Orban si Iohannis nu vor o justitie independenta, ieri, Klaus Iohannis a decorat Grupul de...

Exclusiv4 zile inainte

Prietenul fostului procuror Negulescu Mircea de la conducerea Politiei Locale Ploiesti prins ca a primit foloase necuvenite si a semnat in fals la cursurile de perfectionare din anul 2015/CSM PLoiesti a intrat in vizor pentru aceeasi inginerie si acelasi faptas

Ca o confirmare de ce Orban si Iohannis nu vor o justitie independenta, ieri, Klaus Iohannis a decorat Grupul de...

Exclusiv5 zile inainte

Un papagal fost denuntator de serviciu si prieten cu fostul procuror Negulescu Mircea se duce la magar

Viorel Badea a fost şef la Departamentul pentru Românii de peste Hotare (DRRH) în timpul guvernării CDR. 147 de pagini...

Exclusiv6 zile inainte

Seful Politiei Locale Ploiesti – prietenul procurorului Negulescu Mircea – sfidează legea, bunul simţ si inteligența functionarilor publici din subordine

Noroc cu Florin Citu, ministrul de finante liberal, care pe zi ce trece, devoaleaza din aceasta ticalosie: ,,In buget avem...

ExclusivO săptămână inainte

Stiati ca guvernarea actuala a mintit inca din primele zile de guvernare, spunand ca face investitii pentru spitale?

Stiati ca guvernarea actuala a mintit inca din primele zile de guvernare, spunand ca face investitii pentru spitale, in realitate...

ExclusivO săptămână inainte

Luați-vă popcornul și asistati la circ/Primarul PNL Adrian Dobre si seful Politiei Locale Ploiesti au furat startul si ne ofera circ inainte de campania electorala

Precizam intr-un articol anterior ca circul și pâinea sunt folosite și acum la pachet, nu doar când se apropie momentul...

ExclusivO săptămână inainte

Procurorul Ionuţ Botnaru şi-a retras candidatura pentru funcţia de şef al DNA

”Teroriștii” din decembrie au fost securiștii aflați sub comanda lui Iulian Vlad, securisti care ne conduc si azi si/sau sunt...

Exclusiv2 săptămâni inainte

,,Poți să îi prostești pe puțini de multe ori, pe mulți de puține ori, dar niciodata pe mulți de multe ori”/Că așa e cu statul de drept

”Teroriștii” din decembrie au fost securiștii aflați sub comanda lui Iulian Vlad, securisti care ne conduc si azi si/sau sunt...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Afla cum poti solicita si tu credite nebancare de la Provident!

Tot mai multi romani sunt tentati de ideea unei afaceri pe cont propriu, care le ofera atat libertatea programului, cat...

Exclusiv2 săptămâni inainte

OPINIE/Politicienii, preocupați doar de soarta lor, preferă să sacrifice o țară și un popor decât să renunțe la furtul din banii publici

Caracter, conștiință, bun simț, altruism, muncă, modestie cinste, onoare, devotament, credință, atribute ale civilizației și ale lumii moderne, sunt pentru...

steaguri vela steaguri vela
Afaceri2 săptămâni inainte

Steagul Vela – un sistem de expunere util si de impact

In ultima perioada, se poate observa organizarea unui numar din ce in ce mai mare de conferinte, targuri si expozitii...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Șeful DGIA, la mâna celui mai loial ”iohannist” din sistem – noul ministru al Apărării

(Preluare National – Catalin Tache): Generalul Ciucă nu uită și nu iartă! Mai ales că șeful Direcției Generale de Informații...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Justiţia României, sub supraveghere în masă şi control total!/Peste 1900 de judecători vizaţi de dosare penale în tot DNA

(Preluare PRESA CURATĂ): Dosare penale ţinute în DNA şi peste 12 ani, instanţe cercetate aproape cu totul. 97,08% din cererile...

Exclusiv3 săptămâni inainte

Au dat foc ca să-și numească omul, soțul consilierei lui Iohannis

Profesorul Mircea Beuran era șef pe Secția Clinică Chirurgie III, iar chirurgul Mihnea Avram a fost șef la Secția […]...

Știrile Săptămânii