Connect with us

Exclusiv

Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020

Publicat

pe

Într-un scenariu ideal, toți vizitatorii site-ului dvs. ar decide să cumpere produsele dvs., să se înscrie pentru serviciile dvs., să descarce o carte electronică sau să se aboneze la lista de e-mailuri pentru prima dată când se aventurează pe site-ul dvs. web. Dar aceasta va fi întotdeauna o dorință de dorință, deoarece adevărul este că doar o mică parte din traficul site-ului dvs. web va deveni clienții dvs. unici, darămite. Și tocmai de aceea remarketingul ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing digital.

Remarketingul este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune și mai eficiente moduri de a ajunge la potențialii dvs. clienți (clienții potențiali calzi, mai precis) și de a-i stimula să revină la produsul dvs. sau la pagina de destinație și poate chiar să ia decizia de a cumpăra. Adunând datele necesare despre vizitatorii site-ului dvs., instalând câteva instrumente la îndemână și creând o experiență uimitoare de utilizator pe site-ul dvs., puteți transforma clienții potențiali în adepți ai mărcii pe tot parcursul vieții.

Fără îndoială, una dintre cele mai bune platforme pentru a viza acești utilizatori este Facebook, deoarece oferă toate caracteristicile și instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul demografic. Iată ghidul dvs. pas cu pas către o campanie eficientă de retargeting Facebook:

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

1. Începeți prin a vă defini publicul tinta

Orice bună decizie de afaceri ar trebui să se bazeze pe cercetări minuțioase, iar o campanie de retargeting nu este diferită. La urma urmei, cum doriți să creați anunțuri eficiente și personalizate dacă nu aveți o înțelegere aprofundată a publicului țintă, a aprecierilor și a antipatiilor acestora, a comportamentului lor online și a tot ceea ce influențează procesele lor de luare a deciziilor?

Nu puteți, cu adevărat, și dacă încercați să creați o campanie de retargeting fără date suficiente, veți pierde investiția dvs. publicitară.

În primul rând, asigurați-vă că vă definiți clientul ideal. Deși marca dvs. are cu siguranță o serie de profiluri și grupuri de clienți, este important să vă definiți avatarul de client ideal pentru a vă adapta campaniile de retargeting la potențialii dvs. cei mai profitabili – vizitatorii site-ului web care sunt cei mai susceptibili de a converti. Desigur, clientul dvs. ideal are cele mai mari șanse de a interacționa efectiv cu marca dvs.

Apoi, utilizați Google Analytics pentru a vă sprijini crearea de profiluri cu informații valoroase precum vârsta, locația, sexul, interesele, comportamentul online și tipul de dispozitiv. Profitați de informațiile oferite de Google Analytics pentru a identifica întreaga călătorie a clienților pe site-ul dvs., pentru a înțelege mai bine pașii pe care îi fac înainte de a cumpăra.

Pe scurt, toate aceste informații vă vor ajuta să creați segmente de public personalizate în Facebook Ads Manager și să creșteți potențialul de conversie.

2. Instalați Facebook Pixel

Dacă doriți să creați o campanie de retargeting optimizată pentru Facebook, va trebui să integrați Facebook Pixel în site-ul dvs. web. În esență, veți primi un cod simplu de la Facebook pe care va trebui să îl integrați în antetul site-ului dvs. pentru a-i permite să monitorizeze traficul și vizitatorii site-ului dvs. La rândul lor, informațiile pe care le adună Pixel vă vor permite să creați segmente de public unice și reclame Facebook foarte vizate, specifice utilizatorilor care au ieșit de pe site-ul dvs.

Deși ar putea părea puțin descurajant dacă nu sunteți familiarizați cu Pixel, este de fapt destul de ușor de instalat. În primul rând, va trebui să creați o pagină de afaceri Facebook, dacă nu ați făcut-o deja. Asigurați-vă că aveți acces și la codul site-ului dvs. Apoi, accesați pagina dvs. Facebook Ad Manager, accesați Pixeli, apoi faceți clic pe Creați pixel. Și, în cele din urmă, pur și simplu CTRL + C codul și apoi CTRL + V-l în capul codului site-ului dvs.

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

3. Asigurați-vă că anunțul se potrivește cu pagina de destinație

Ar trebui să fie de la sine înțeles că o campanie de retargeting pe Facebook poate avea rodul potrivit numai dacă paginile de destinație ale site-ului dvs. (și toate paginile de altfel) sunt structurate și optimizate și că întregul site se mândrește cu performanțe și reacții stelare.

Începeți prin a verifica toate paginile de destinație pe care intenționați să le legați în anunțuri pentru probleme de performanță. Asigurați-vă că pagina se încarcă rapid și că aspectul este optimizat pentru toate dispozitivele, în special cele portabile. Apoi, examinați conținutul și imaginile. Efectuați o analiză amănunțită pentru a afla de ce clientul nu a reușit să convertească în primul rând.

Uneori, este nevoie de mai mult decât o singură vizită pentru ca clientul să-și dea seama, dar uneori designul paginii îl va alunga. Pentru a vă ajusta pagina de destinație și mai mult, asigurați-vă că utilizatorul vede aceeași imagine pe care a văzut-o în anunț, pentru a obține rapid rulmentul în momentul în care aterizează.

4. Personalizați anunțurile cu anumite pagini

Personalizarea este, desigur, numele jocului de marketing digital, așa că, în mod firesc, ar fi o risipă teribilă dacă ai împinge aceleași reclame către toți adepții tăi de pe Facebook. De ce un potențial client ar trebui să se aventureze pe o pagină de destinație care nu își rezolvă problemele unice? De ce ar trebui să răspundă pozitiv la un anunț generic? Nu vor merge, iar investiția dvs. în timp și bani va fi cu totul degeaba. În schimb, trebuie să vă concentrați asupra personalizării campaniei de reorientare și prezentarea anunțurilor relevante pentru individul sau grupul de clienți.

Segmentați-vă publicul în diferite categorii pe baza paginilor pe care le-au vizitat pe site-ul dvs. web, pentru a vă optimiza cu ușurință anunțurile dinamice și a personaliza cât mai mult posibil experiența de reorientare. Există numeroase moduri de a vă segmenta grupurile de retargeting.

De exemplu, puteți defini un grup de clienți care au ajuns la plată, dar nu au reușit să cumpere. Puteți defini un grup care dorea doar să afle mai multe despre marca dvs. și oferta dvs. pentru a le transforma și în clienți plătitori.

Practic, ar trebui să vă personalizați anunțurile pe baza comportamentului vizitatorului. Pentru că amintiți-vă, nu este vorba doar de reorientarea celor care nu au reușit să convertească, ci și de a aduce oameni înapoi să se înscrie la newsletter-ul dvs., să întrebe despre prețuri, produse și servicii sau chiar să vă citească blogurile și să le împărtășească prietenilor și familiei lor pe rețelele de socializare.

Ghid facebook ads 2020 romania

Ghid facebook ads 2020 romania

5. Stabiliți obiective și obiective clare

Campania dvs. de retargeting trebuie să aibă un set clar de obiective care să vă permită să monitorizați performanța, să reglați experiența publicitară pe parcurs și să optimizați întregul proces data viitoare. Pentru ca campania de retargeting să fie cât mai eficientă, va trebui să vă stabiliți obiectivele interne, dar să alegeți și un set de obiective pe pagina Managerului de anunțuri.

De obicei, obiectivele se învârt în jurul traficului și conversiilor site-ului web, dar puteți alege dintr-o serie de obiective la fel de importante, cum ar fi conștientizarea și acoperirea, implicarea și generarea de clienți potențiali și multe altele (a se vedea captura de ecran de mai jos).

Alegerea obiectivelor dvs. de top se va reduce la obiectivele dvs. actuale, poziția mărcii dvs. pe piața online și punctul central al strategiei dvs. de marketing digital. De exemplu, puteți monitoriza anumite tendințe pentru a vă specifica obiectivele – cum ar fi accentuarea traficului site-ului web dacă observați că utilizatorii efectuează mai multe vizite pe site-ul dvs., dar nu efectuează conversii.

În schimb, configurați conversiile ca obiectiv principal dacă doriți să conduceți un vizitator unic pe site-ul dvs. și să-i stimulați să ia o acțiune specifică pe o anumită pagină de destinație.

Dar nu uitați, a converti nu înseamnă doar a vinde, ci poate însemna și a determina oamenii să se înscrie la newsletter-ul dvs. sau să ia orice altă acțiune care poate duce într-o zi la o vânzare.

6. Definiți bugetul și sfera investiției

Desfășurarea campaniilor de retargeting este un proces continuu, întrucât nu există într-adevăr niciun motiv pentru care să nu mai investiți în retargeting clienți pe Facebook dacă reclamele sunt de fapt cele care conduc oamenii înapoi pe site-ul dvs. și contribuie la obiectivele dvs. Acesta este motivul pentru care trebuie să alocați resurse financiare campaniei dvs. de reorientare și să vă definiți domeniul de investiții.

Câți bani doriți să investiți lunar în retargeting? Investiția dvs. generează rezultatele dorite și, dacă nu, faceți tot ce puteți pentru a vă ajusta și îmbunătăți anunțurile? Păstrați întotdeauna o mentalitate cost-efect, verificați frecvent anunțurile dvs. și continuați să investiți în cele care generează cele mai bune rezultate.

ghid targetare facebook ads 2020

ghid targetare facebook ads 2020

7. Excludeți utilizatori irelevanți din anunțurile dvs.

Și, în sfârșit, rețineți că nu toți utilizatorii pot fi convinși să se îndrăgostească de marca dvs. sau să cumpere de pe site-ul dvs. Unii oameni nu vor deveni niciodată clienții dvs., indiferent de cât de mult ați încerca, motiv pentru care este important să excludeți utilizatorii irelevanți din campaniile dvs. de retargeting pentru a economisi timp, bani și efort din partea dvs.

De exemplu, puteți exclude vizitatorii care au verificat anumite pagini de pe site-ul dvs. care nu sunt optimizate pentru conversie – cum ar fi pagina Cariere sau pagina Despre.

În al doilea rând, continuați și excludeți vizitatorii care au sărit de pe site-ul dvs. înainte de a-și lua timp pentru a citi ceva. Aceștia sunt oamenii care petrec doar câteva secunde pe site-ul dvs. înainte de a apăsa butonul Înapoi. Au șanse mult mai mici de a face conversii, iar șansele sunt că nu sunt interesați de ceea ce vindeți.

Concluzie

Retargeting-ul pe Facebook este una dintre cele mai bune modalități de a aduce clienții potențiali și clienții înapoi pe site-ul dvs., de a crește gradul de conștientizare a mărcii și de a-i extinde acoperirea și de a vă spori strategia de marketing în ansamblu. Urmați acești pași pentru a crea o campanie eficientă care va spori traficul și conversiile site-ului web.

Doriți mai multe informații despre configurarea și optimizarea campaniilor publicitare Facebook? Consultați ebook-ul nostru Facebook Dynamic Ads pentru a obține o prezentare completă a modului în care specialiștii în marketing electronic și proprietarii de magazine online pot obține cele mai bune rezultate.

Facebook Comments

Exclusiv

Carmen Târnoveanu dăruiește publicului momente inedite la TVR International

Publicat

pe

Cea de-a treia ediție din sezonul 5 al emisiunii ”Dăruiește Românie!”, difuzată de TVR Internațional, aduce în casele telespectatorilor o nouă serie de personalități îndrăgite de public dar și un moment inedit pentru moderatoarea Carmen Târnoveanu. Cum a făcut față provocării inedite lansată de mentalistul Ștefan R. Simion, aflați vineri, pe 16 octombrie 2020, de la ora 21.

Tot atunci, îndrăgitul cântăreț Adrian Daminescu vorbește despre momentele emoționante pe care le-a trăit dar și despre Constantin Daminescu, tatăl său, cel care le-a dăruit cu generozitate românilor o porție impresionantă de artă și cultură.

Invitat și el la ”Dăruiește Românie!”, Ștefan Stan e încântat că a avut ocazia de a petrece timp de calitate alături de nume importante ale scenei muzicale sau teatrale de la noi și promite că va reveni oricând cu drag: „Când am venit prima oară la emisiunea asta, sincer, nici nu știam la ce să mă aștept. Nu glumescAfost o experiență extraordinară, numai prin faptul că am stat alături de oameni fabuloși. Mă bucur că am revenit și o să mai vin. Deci, când ne revedem?”

Și solistul trupei Schimbul 3 by Adi Ordean este de aceeași părere: „E un spectacol numai cu muzică și alte momente artistice. E foarte tare aici!” crede Codruț Croitoru.

Alte momente memorabile din ediția de pe 16 octombrie a ”Dăruiește Românie!” sunt cele puse în scenă de pianista Mădălina Paşol al cărei talent a depășit granițele țării și de actorul Marius Drăguş, cel care îmbină într-un mod inedit magia și umorul pentru a da viață personajului său, Magitot.

Andreea Toma și Ștefan Băloi, prim-balerini ai Teatrului de Musical și Operetă „Ion Dacian”, se întorc și ei, după un an, în platoul emisiunii: „Prima dată am venit aici pentru a promova spectacolul pe care l-am regizat. A fost o experiență foarte plăcută, de care noi, ca artiști, avem mare nevoie. Ne bucurăm că și Carmen Târnoveanu se regăsește, destul de des, în rândul spectatorilor Teatrului „Ion Dacian” și ne dorim să facem echipă oricând putem aduce în fața publicului ceva frumos și emoționant.

Nu în ultimul rând, săptămâna aceasta la ”Dăruieşte Românie!”, Carmen Târnoveanu stă față în față cu Oneway Bboys. Sunt tineri, sunt foarte talentați și petrec zeci de ore la repetitii pentru că ”vor să facă lucrurile altfel”, așa cum spune coordonatorul lor, Radu Pantea. Oneway Bboys fac parte dintr-o nouă generație de viitori artiști despre care se povestește la TVR Internaţional.

Dăruiește Românie” este un format original, unic pe piața de divertisment de la noi, care își propune să surprindă fața frumoasă, proaspătă și luminoasă a românilor de pretutindeni. Emisiunea prezentată de Carmen Târnoveanu poate fi urmărită în fiecare vineri seară, de la ora 21, pe TVR Internațional și TVR Moldova dar și online pe platforma TVR+.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Federația Română de Psihoterapie ia măsuri pentru îmbunătățirea sănătății mintale a romanilor

Publicat

pe

Din ce în ce mai mult în ultimii ani, sănătatea mintală a omenirii este din ce în ce mai afectată de provocările vieții cotidiene, constituind o îngrijorare majoră la nivel mondial pentru experții în domeniu. Iar acum, cu pandemia de Coronavirus și cu restricțiile ei, menținerea echilibrului mintal este o provocare din ce în ce mai mare pentru mulți dintre noi.

Statisticile arată că, pe tot globul, 13% din populație suferă de tulburări asociate sănătății mintale, anxietatea și depresia fiind cele mai des întâlnite forme ale acestor tulburări.

Potrivit OECD, mai mult de una din șase persoane din Europa suferă de o boală asociată sănătății psihice, iar costurile economice (directe și indirecte) se ridică la peste 600 de miliarde de euro anual.

La noi în țară, statisticile Institute for Health Metrics and Evaluation arătau în 2017 că aproape 11% din populația României este afectată de tulburări mintale (depresie, anxietate, consum de alcool și droguri) iar OMS estimează că 5% dintre români suferă de depresie. Însă cifrele reale ar putea arăta mult mai îngrijorător, date fiind lipsa studiilor de specialitate și culegerea anevoioasă a datelor din mediul rural.

În acest context, Federația Română de Psihoterapie a demarat demersurile necesare pentru a pune la punct o lege care să reglementeze profesia de psihoterapeut în țara noastră, respectând standardele și recomandările europene, așa cum se întâmplă deja în state precum Germania, Austria, Italia, Croația, Lituania, Malta sau Finlanda.

O astfel de lege este necesară pentru a oferi practicienilor din acest domeniu, printre altele, un cadru profesional bine reglementat, o structură profesională de însoțire academică a psihoterapeutului pe întreg parcursul carierei, un demers susținut de informare și psihoeducație la nivel individual, familial, comunitar, organizațional sau instituțional, o rețea națională integrată pentru sănătate mintală, care să asigure accesul populației la servicii de psihoterapie și o strategie pentru responsabilitate socială. Totodată, prin legea psihoterapiei, Federația dorește includerea politicilor de sănătate mintală și în Strategia Națională pentru Sănătate a României.

Beneficiile psihoterapiei sunt numeroase și evidente pe plan social: îmbunătățirea capacităților de autocunoaștere, creșterea stimei de sine, dezvoltarea abilităților de relaționare interumană, gestionarea agresivității, depășirea unor probleme precum tulburările de alimentație, depresia, anxietatea. Totodată, aduce beneficii semnificative și de foarte multe ori este absolut necesară în situații de divorț, criză în familie, dificultăți de integrare a copilului etc., ajutând de cele mai multe ori la depășirea acestor situații.

Reglementarea profesiei de psihoterapeut în România ar avea un impact social pozitiv, deoarece numeroase studii au demonstrat că cele mai eficiente tratamente pentru boli mintale, cum ar fi, de exemplu, depresia, implică o combinație între medicamente și psihoterapie. Iar Asociația Americană de Psihiatrie a explicat că „multe probleme de sănătate pot fi rezolvate doar prin psihoterapie, aceasta fiind o componentă crucială în succesul tratamentului cu medicamente”.

La ora actuală, în România, sunt peste 9000 de psihoterapeuți certificați, mult sub necesarul de 11.000 estimat de OMS în 2002, ținând cont și de faptul că nevoile pentru sănătate mintală sunt în continuă creștere.

Comunitatea psihoterapeutilor lucreaza din anii ‘90 in directia dezvoltarii unui sistem de colaborare, reprezentare si formare profesionala la standarde  europene.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Breaking News/Alegeri parlamentare 2020/Bataie pe ciolan, in PNL/Surse: Ministrul Justiţiei, Cătălin Predoiu, pe pozitia numarul 1 la Senat in Prahova

Publicat

pe

De

PNL are dorinţe mari. La Camera Deputaţilor, liberalii vizează 110 locuri, acum au 82, iar aleşi pe liste acum patru ani au fost 65, ceilalţi fiind traseişti politici.

La Senat, au 31 de locuitori şi ar vrea să dubleze numărul de aleşi, dacă se poate.

Pe ultima sută de metri, oamenii grei din PNL îşi negociază locurile în Parlament si/sau pierd fotoliile de aleşi.

Succesul PNL-ului la locale nu poate fi explicat doar prin comportament și prestație electorale.

Și nici prin acţiunea comună sau „superioritatea” ideologică şi organizatorică a dreptei, întrucât aceasta a fost fragmentată, incoerentă şi diversă programatic. Pentru a ajunge în finală, candidatii pesedisti a trebuit să facă faţă nu doar principalului adversar, PNL, aliaţilor acestuia şi uneia dintre cele mai murdare campanii electorale, ci şi puzderiei de contracandidaţi din zona dreptei.

Aceştia au fost lansaţi în competiţie doar pentru      a-şi testa popularitatea sau pentru a captura şi fideliza o parte din electoratul dreptei (gen „metoda” utilizata de A. Volosevici, despre care stiam inainte cu mult timp de a se incepe campania electorala, aviz „amatorilor”!.

„Miracolul” civic a dat peste cap analizele şi previziunile sociologice, şi a scos în evidenţă imprevizibilitatea comportamentului electoral. Şi totuşi, reuşita PNL-ului poate fi explicată, într-un anumit grad, printr-o serie de factori:

  • unificarea „dreptei”;
  • profilul atipic al PNL-ului de azi
  • coalizarea dreptei în ultimele zile, pe judetul Prahova;
  • campania anticorupţie şi ambiguitatea raportării PSD la aceasta;
  • influenţa Facebook: interacțiune virtuală și mobilizare:
  • revolta şi reinventarea conştiinţei civică.

Dintre aceştia, doar unul, şi anume revolta, a acţionat ca un detonator (detonator activat de procurorul Negulescu Mircea, aspecte despre care vom reveni cu dezvaluiri senzationale) şi făcut ca eşafodajul electoral al lui Victor Ponta să se prăbuşească  într-un mod catastrofal, ceea ce a adus prejudicii de imagine a PSD – ului la nivelul judetului Prahova prin asocierea cu PRO- Romania.

Filialele care au obţinut rezultate slabe sunt lăsate în urmă, nu este însă şi cazul Capitalei, acolo unde PNL nu a excelat în rezultatele obţinute la locale.

Alegeri parlamentare 2020. Cine nu mai intră în Parlament pe lista PNL

Potrivit surselor Antena 3, sunt parlamentari liberali care nu se vor mai regăsi pe listele viitorului legislativ, dar şi oameni noi care vor intra pe lista liberalilor.

Astfel, există şapte persoane care nu se vor mai regăsi pe liste:

  1. Adriana Săftoiu (din 2004 în Parlament)
    2. Victor Paul Dobre (din 2000 în Parlament)
    3. Tinel Gheorghe (din 2008 în Parlament)
    4. Ovidiu Raeţchi (din 2012 în Parlament)
    5. Valeria Sechelean (din 2012 în Parlament)
    6. Gabriel Andronache (din 2008 în Parlament)
    7. Romeo Nicoară (din 2008 în Parlament)

Alegeri parlamentare 2020. Cine sunt surprizele din listele PNL

Sunt însă şi nume-surpriză pe lista PNL. De exemplu, secretarul general al Guvernului, Antonel Tănase, va intra pe un loc eligibil pentru Camera Deputaţilor la Bucureşti.

Cristi Barbu, secretarul adjunct al Guvernului, va candida din partea filialei Teleorman tot pe un loc eligibil.

Şi Ionel Dancă, şeful Cancelariei premierului, va candida din partea filialei Vrancea pe un loc eligibil.

Aceasta este ultima săptămnă în care liberalii duc negocieri pentru un loc pe liste, iar duminică va fi o şedinţă în care liberalii vor decide listele finale. (Ec Adrian Radu).

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Brăila

Uncategorized11 ore inainte

ATEN propune solutii noi de iluminare pentru modernizarea oraselor

Bucuresti (19 Octombrie 2020) – Cu totii ne dorim un trai mai bun oferit de orasul in care locuim. Daca...

Exclusiv15 ore inainte

Carmen Târnoveanu dăruiește publicului momente inedite la TVR International

Cea de-a treia ediție din sezonul 5 al emisiunii ”Dăruiește Românie!”, difuzată de TVR Internațional, aduce în casele telespectatorilor o...

Exclusiv18 ore inainte

Federația Română de Psihoterapie ia măsuri pentru îmbunătățirea sănătății mintale a romanilor

Din ce în ce mai mult în ultimii ani, sănătatea mintală a omenirii este din ce în ce mai afectată...

Exclusiv24 de ore inainte

Breaking News/Alegeri parlamentare 2020/Bataie pe ciolan, in PNL/Surse: Ministrul Justiţiei, Cătălin Predoiu, pe pozitia numarul 1 la Senat in Prahova

PNL are dorinţe mari. La Camera Deputaţilor, liberalii vizează 110 locuri, acum au 82, iar aleşi pe liste acum patru...

Exclusiv2 zile inainte

Se instituie un abuz in serviciu al autoritatii fata de cetateni prin HG, norma secundara, infralegala in aplicarea legii!

Prin HG nr.856/2020 se instituie in anexa 2 la art.3 si 4 masura purtarii mastii de protectie in spatii publice...

Social3 zile inainte

MEDIMFARM S.A. Ploiesti anunta lansarea pe piata romaneasca a testelor “Standard Q Covid 19-Ag”

MEDIMFARM S.A. Ploiesti, companie cu experiență de peste 30 de ani în domeniul farmaceutic, anunță lansarea pe piața autohtonă, in...

Uncategorized4 zile inainte

Carmen Târnoveanu dăruiește publicului momente inedite la TVR International

Cea de-a treia ediție din sezonul 5 al emisiunii ”Dăruiește Românie!”, difuzată de TVR Internațional, aduce în casele telespectatorilor o...

Exclusiv4 zile inainte

Incisiv de Prahova lanseaza, in curand, o platforma in care toti jurnalistii locali si/sau din presa centrala, toti „formatorii de opinie” si/sau toti detinatorii de site-uri sa isi dovedeasca „capacitatea” de formatori de opinie si sa prezinte diplomele reale obtinute care ii recomanda

Fiecare om e un „critic”. Viata e plina de „complimente surprinzatoare”, remarci dure, momente de „constienta de sine si de...

Exclusiv5 zile inainte

Chiar nimeni nu ii spune ca aceasta hotarare intra sub incidenta penala a abuzului in serviciu intrucat nu este prevazuta aceasta masura de sanatate publica/individuala nu este prevazuta de lege, astfel cum prevede Constitutia Romaniei!

Ciucă îi face din nou pe plac lui Iohannis Pentru că, după cum reiese din informațiile de ultimă oră intrate...

Exclusiv6 zile inainte

Citu care a girat numirea lui Baranga in functia de presedinte al ONPCSB ar trebui anchetat penal pentru semnare unui act oficial in acest sens!

Cineva „sa studieze” diploma de bacalaureat a „domnului” Mihai Viorel, zis „domnul nimeni”, sotul candidatei PNL la Aricestii Rahtivani la...

ExclusivO săptămână inainte

#KERT castiga din nou!

Prima masina electrica de curse din Romania, pilotata de Sorin Ghisoi, pleaca acasa cu inca un trofeu. Echipa Kaufland e-Rally...

ExclusivO săptămână inainte

Domnul Petrescu, șef al ORNISS, este încă în funcție?/Prin sentința penală nr. 1605 din 29.06.2016 s-a dispus anularea următoarelor acte ale numitului Baranga Laurențiu: Diploma de Bacalaureat, Diploma de studii postuniversitare emisă de Academia de Poliție, etc

”Gdansk – Constanța, marele pariu american” titram ”lovitura” din 13.06.2017! Din iunie 2017! Atunci când dezvăluiam cu amănunte marele plan...

ExclusivO săptămână inainte

PNL Prahova, Adrian Dobre, Andrei Volosevici si fenomenul Pokemon Go de la Primaria Municipiului Ploiesti

Reamintim ca, printre făgăduielile clasice precum reabilitarea blocurilor, crearea de noi locuri de parcare, spaţii verzi, rezolvarea problemelor de trafic,...

ExclusivO săptămână inainte

Prefectul Capitalei incalca legea nr.55/2020, in principal art.13, lit.a, prin impunerea obligativitatii purtarii mastii de protectie sanitara in spatii publice deschise din proxitatea scolilor!

A fost unul dintre pionierii judoului ploiestean, activitatea sa fiind cunoscuta incepand cu anul 1969, cand a facut parte din...

Exclusiv2 săptămâni inainte

„Daruieste Romanie!”, emisiunea prezentata de Carmen Tarnoveanu, a devenit locul preferat al artistilor romani in aceasta perioada

Ajunsa la cea de-a doua editie din sezonul 5, emisiunea se difuzeaza vineri, ora 21.00, pe TVR International Atmosfera ospitaliera...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Autoritățile care gestionează mizerabil pandemia au creat această para-entitate în speranța că vor scăpa de răspunderea penală privind ascunderea (inclusiv prin omisiune) a datelor reale în privința pandemiei și contagiunii

Reamintim ca, printre făgăduielile clasice precum reabilitarea blocurilor, crearea de noi locuri de parcare, spaţii verzi, rezolvarea problemelor de trafic,...

Știrile Săptămânii