Connect with us

Uncategorized

Veeam lansează o nouă platformă unică pentru a sprijini companiile în urma creșterii continue a numărului de atacuri ransomware

Publicat

pe

  • Peste 500 de funcții și îmbunătățiri noi pentru Veeam Backup & Replication v12, baza platformei Veeam Data Platform, inclusiv backup de stocare direct-to-object, imuabilitate de încredere, reziliență cibernetică avansată și protecție de neegalat pentru cloud-ul hibrid
  • Noua garanție Veeam împotriva ransomware, acum disponibilă pentru pachetul Premium al platformei Veeam Data

COLUMBUS, Ohio — 14 februarie 2023: Veeam® Software, lider în protecția modernă a datelor, a anunțat astăzi lansarea Veeam Data Platform, o platformă nouă și unică, ce oferă capabilități avansate de securizare și recuperare a datelor și pentru cloud-ul hibrid. Veeam Data Platform include și Veeam Backup & Replication™ (VBR) v12, oferind cel mai performant backup securizat și o recuperare rapidă și fiabilă a datelor, care vor ține orice business în mișcare. Mai mult, aceasta reunește cele mai recente caracteristici oferite de Veeam într-o singură soluție puternică. Mai mult, există trei pachete disponibile de acces în platformă pentru clienții care doresc să-și protejeze aplicațiile din mediile cloud, virtual, fizic, SaaS și Kubernetes. Pachetele sunt capabile să facă față unui set tot mai mare de provocări, de la întreruperi spontane, până la erori în funcționare sau atacuri ransomware, toate fiind adaptate unor medii IT complexe și aflate în proces de extindere.

Platforma Veeam Data Platform îndeplinește cele trei cerințe cheie pentru a menține o afacere operațională: asigură securitatea datelor, recuperarea acestora și oferă libertatea de a efectua backup-uri și de a utiliza datele de oriunde, fără a fi nevoie de o platformă sau un anume cloud. Veeam Data Platform este disponibilă în trei pachete de nivel enterprise: Foundation, Advanced și Premium. Toate conțin soluțiile premiate ale Veeam, anume VBR și Instant Recovery, iar pachetele Advanced și Premium oferă în plus caracteristici avansate de reziliență, inclusiv monitorizare, analiză și recuperare.

  • Pachetul Foundation oferă cea mai amplă protecție a datelor din industrie datorită soluției VBR v12. În plus, include peste 500 de funcții și îmbunătățiri noi.
  • Pachetul Advanced combină VBR cu Veeam ONE (ONE) pentru a oferi atât monitorizări ample și inteligente, cât și capacitatea de a identifica și oferă posibilitatea de a identifica și remedia probleme ce pot afecta buna funcționare și care pot aduce pagube organizațiilor.
  • Pachetul Premium oferă capabilități de protecție și recuperare a datelor de ultimă generație, cu ajutorul VBR, ONE și Veeam Recovery Orchestrator (VRO). Pachetului Premium i se adaugă și automatizarea integrală a procesului de recuperare a datelor complexe cu pierderi minime, toate acestea în timp ce contribuie la testarea automată și oferă o reziliență completă a datelor și garanția recuperării lor printr-un singur click. Clienții ediției Premium sunt, de asemenea, eligibili pentru noua Garanție Veeam Ransomware, care acoperă costul recuperării datelor în cazul unui atac cibernetic sau ransomware, în limita a cinci milioane de dolari.

„Organizațiile sunt mai vulnerabile ca niciodată. În ultimele douăsprezece luni, 85% dintre organizații au suferit atacuri cibernetice cel puțin o dată, o creștere de la 76% față de anul trecut”, a declarat Danny Allan, CTO și Senior Vice President of Product Strategy Produs la Veeam. „Înțelegem că liderii IT simt că nu sunt suficient de protejați și, pe măsură ce mediile IT continuă să devină mai complexe și mai solicitante, este tot mai evident că protecția modernă a datelor trebuie integrată în planul de pregătire cibernetică. Platforma Veeam Data reunește soluțiile noastre cele mai bune, astfel încât să pună la dispoziția clienților o platformă unică pregătită să ofere securitatea datelor, recuperare fiabilă a datelor și libertatea gestionării datelor, aceasta fiind concepută pentru a oferi clienților noștri posibilitatea de a alege soluția potrivită nevoilor lor”.

Toate pachetele Veeam Data Platform folosesc cea mai recente tehnologii de protecție a datelor din VBR v12. Noile funcționalități oferă capabilități de recuperare a datelor  companiei și asigură protecție în fața dezastrelor sau a atacurilor cibernetice în hybrid cloud, incluzând:

  • Funcționalități noi de backup direct în object storage: se poate profita din plin de scalabilitatea nelimitată a stocării on-premise și cloud, fără a reduce performanța. Backup-urile pot fi trimise direct către ecosistemul Veeam de parteneri care oferă stocare a datelor de tip object storage și astfel se asigură performanța necesară pentru îndeplinirea obiectivelor sau pentru a face backup-uri din orice locație, direct în cloud.
  • Imuabilitate pentru toate operațiunile: E bine ca organizațiile să se asigure că backup-urile pot fi întotdeauna restaurate după un atac cibernetic, folosindu-se de opțiuni extinse de imuabilitate dedicate companiilor. Acestea sunt oferite de către furnizori de încredere, care includ block storage și file storage, spații de stocare de software și echipamente de stocare cu deduplicare, dar și stocarea în cloud sau pe benzi magnetice.
  • Reziliență cibernetică: Cel mai rapid răspuns la atacurile ransomware se face prin identificarea, alertarea și restaurarea datelor necorupte, incluzând automatizarea și recuperarea garantată pentru toate operațiunile. Experiența și siguranța de lucru sunt îmbunătățite prin autentificarea multi-factor (MFA), autentificarea fără parolă (gMSA) pentru Windows sau autentificările single-use pentru Linux, iar apărarea împotriva atacurilor cibernetice devine mai eficientă cu ajutorul autentificărilor Kerberos-only și IPv6-only.
  • Cloud hibrid optimizat: eficiența și securitate avansata se obțin prin intermediul backup-urilor imuabile pentru operațiunile native în cloud ca AWS și Microsoft Azure, folosind agenți dedicați pentru aplicații de tipul lift-and-shift , dar și prin intermediul monitorizării și raportării în cloud.
  • Excelența ecosistemului: API-urile Veeam Universal Storage API 2.0 și Smart Object Storage API oferă garanții avansate în ceea ce privește scalabilitatea business-ului și reziliența datelor din alte locații. Ecosistemul de furnizori include Pure Storage, Scality și Object First ca parteneri de lansare, aceștia fiind disponibili odată cu aceste noi API-uri.

Soluția completă de monitorizare și analiză Veeam oferă informații inteligente, dar și vizibilitate în cadrul noii platforme Veeam Data Platform. Pachetele Advanced și Premium vin cu soluții în identificarea și rezolvarea problemelor înainte ca acestea să producă daune și asigură totodată cea mai înaltă protecție a datelor critice. Platforma extinde capabilitățile și oferă suport pentru mai multe soluții de backup (inclusiv Veeam Backup for Microsoft 365). În plus, noile capacități de monitorizare și vizibilitate includ raportarea imuabilității și stărilor de protecție a datelor pentru mediile multi-cloud. Aceste noi progrese aduc acum, mai mult ca oricând, valoare suplimentare asupra strategiei de protecție a datelor companiilor.

Pachetul Premium al noii platforme Veeam Data include, de asemenea, și orchestrarea recuperării de date, unul dintre cele mai puternice instrumente de reducere a timpului de recuperare, oferind încredere afacerilor că își pot continua activitatea fără întreruperi. Prin automatizarea planificării, testării și orchestrării pașilor necesari recuperării după un dezastru, companiile își pot simplifica operațiunile și pot asigura un backup  de date corespunzător. Veeam Data Platform oferă acum recuperare automată și orchestrată în cloudul Microsoft Azure, restaurare instantanee a backup-urilor Veeam Agents sub forma de mașini virtuale (VM) și o recuperare automată a datelor necorupte, fără a putea fi alterate de atacurile cibernetice de tip ransomware.

Extensiile platformei pot fi adăugate la oricare dintre pachetele platformei Veeam Data sau operate autonom, inclusiv backup pentru Kubernetes, prin Kasten K10 by Veeam, Veeam Backup pentru Microsoft 365 și Veeam Backup pentru Salesforce.

O nouă garanție împotriva ransomware

 

În calitate de partener principal în recuperarea după un atac ransomware, Veeam adoptă o abordare organizată pe mai multe niveluri, astfel încât companiile să aibă încredere și să fie pregătite chiar și când vine vorba de cele mai neplăcute scenarii. Noua garanție Veeam împotriva ransomware, care completează platforma Veeam Data Platform, este un angajament față de clienți că, în cazul unui atac ransomware, Veeam va acoperi costul recuperării datelor, în limita a 5 milioane de dolari. Pentru utilizatorii eligibili, Veeam oferă un timp de răspuns de 30 minute (SLA), un suport manager dedicat, verificări trimestriale ale modului de funcționare a sistemelor ce protejează datele, servicii opționale de proiectare și instalare prin intermediul unui furnizor de servicii acreditat Veeam. În plus, Veeam asigură intervenția echipei Veeam Ransomware SWAT – o echipă dedicată de experți în securitate specializați în recuperarea datelor în urma atacurilor ransomware – pentru a ajuta în cazul unui atac.

Citate suplimentare

„Pe măsură ce cloud-ul hibrid devine mediul de lucru preferat, iar amenințările de securitate cibernetică sunt deja omniprezente, devine crucial pentru companii să aibă sisteme robuste de backup și replicare. Veeam este lider de piață pe acest segment, iar lansarea Veeam Data Platform demonstrează angajamentul companiei de a inova în mod constant.” – Steven Dickens, Senior Analyst, Futurum Research

„52% dintre business-uri folosesc acum containere software pentru mediile de producțieiii. Soluția Veeam Kasten K10 poziționează compania ca lider în materie de backup, recuperarea datelor în caz de dezastre și soluții pentru mobilitatea aplicațiilor și containerelor care operează în medii Kubernetes. Noua platformă Veeam Data Platform oferă organizațiilor o soluție unică ce asigură operațiuni performante de protecție a datelor și a investițiilor. Mai mult, platforma răspunde tuturor nevoilor specifice mediilor Kubernetes, oferind companiilor libertate în gestionarea datelor.” – Gaurav Rishi, vice president of Product Management, Kasten by Veeam

„Pe măsură ce organizațiile investesc din ce în ce mai mult în modernizarea infrastructurilor tehnologice, flexibilitatea devine o premisă esențială pentru aplicațiile și datele lor, astfel încât să evite riscurile. Împreună cu integrarea extinsă pentru USAPI și Veeam Direct to Object, Veeam și Pure Storage le permit clienților noștri comuni să beneficieze de performanță, granularitate și simplitate de neegalat atunci când vine vorba de recuperarea în cazul unui dezastru, respectiv consolidarea unei reziliențe cibernetice într-un mediu de afaceri complex și dinamic ca cel de azi. Suntem încântați să continuăm parteneriatul cu Veeam pentru a oferi soluții inovatoare și sigure pentru toate industriile.” – David Harvey, Vicepresident Solutions and Aliances, Pure Storage

„Scality, desemnată de Gartner ca soluția numărul unu de backup pentru object storage, este încântată să fie unul dintre primii susținători al noii platforme Veeam Data Platform. Veeam continuă să fie un pionier în ceea ce privește protecția modernă a datelor prin integrarea în mod strategic a object storage în platformă, astfel încât să poată oferi clienților soluții mai simple, mai rentabile și mai reziliente. Avem un parteneriat de durată cu Veeam și ne simțim privilegiați să fim unul dintre furnizorii de object storage care susțin API-ul Smart Object Storage, ce le permite clienților să profite de scalabilitatea nelimitată a stocării de tip object storage fără a sacrifica performanța.” – Wally MacDermid, Vice President, Strategic Alliances, Scality

„Ransomware-ul este o preocupare importantă pentru toate organizațiile, iar backup-urile devin din ce în ce mai mult ținta numărul unu pentru infractorii cibernetici. Recent lansat în noua platformă Veeam Data, API-ul Smart Object Storage le permite utilizatorilor Veeam să-și trimită datele de rezervă direct în spațiul de stocare imuabil și de încredere, protejat de atacuri ransomware furnizat de Object First. Prin combinarea Veeam cu Object First, organizațiile pot fi liniștite știind că backup-urile lor sunt protejate împotriva ransomware-ului printr-o soluție simplă, puternică și accesibilă de protecție a datelor.” — David Bennett, CEO, Object First.

„Cu noua platformă Veeam Data Platform putem orchestra recuperarea datelor direct în cloud-ul public, reducându-ne costurile și amprenta totală asupra mediului prin eliminarea completă a echipamentelor suplimentare.” – Robbie Hudec, CISO & Senior Vice President, Technology Operations, Ciox Health

Despre Veeam Software

 

Veeam® oferă organizațiilor reziliență în mediul cloud hybrid cu ajutorul serviciilor de securitate, protecție și recuperare a datelor. Platforma Veeam Data oferă o singură soluție pentru mediile cloud, virtuale, fizice, SaaS și Kubernetes, care oferă companiilor siguranța că aplicațiile și datele lor sunt protejate și disponibile în orice moment pentru a asigura funcționarea business-urilor fără întreruperi. Cu sediul central în Columbus, Ohio, și birouri în peste 30 de țări, Veeam protejează 450.000 de clienți din întreaga lume, inclusiv 82% de companii din Fortune 500 și 72% din Global 2000. Ecosistemul global al Veeam include peste 35.000 de parteneri tehnologici, distribuitori și furnizori de servicii, precum și parteneri aliați. Pentru a afla mai multe, vizitați https://www.veeam.com sau urmăriți Veeam pe LinkedIn @veeam-software și Twitter @veeam.

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

Publicat

pe

De

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a echilibrului, UP Generation anunță lansarea programului „Life Skills Pro”, un program de mentorat pentru adolescenții și tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 25 de ani. Având o abordare inovatoare, acest program oferă oportunități practice de învățare și aplicare a abilităților de viață esențiale.

Ultimul deceniu a fost marcat de schimbări rapide și provocări complexe la nivel global, iar noua generație de tineri se confruntă cu un mediu extrem de dinamic și imprevizibil. Anxietatea și incertitudinea au devenit aspecte cotidiene ale vieții lor, pe măsură ce se adaptează la transformări socio-economice, tehnologice și culturale fără precedent.

Un studiu realizat de Insights PulseZ arată că 7 din 10 tineri au nevoie urgentă de îndrumare pentru dezvoltarea abilităților de viață esențiale pentru a-și construi o fundație solidă atât la nivel personal, cât și profesional. În acest context, a prins contur Life Skills Pro, primul program de mentorat din România care vine în întâmpinarea nevoilor tinerilor cu o soluție inovatoare și profund transformatoare.

Creat și gândit de Monica Florea, antreprenor cu o vastă experiență în conducerea de business-uri antreprenoriale românești, Life Skills Pro se distinge ca fiind singurul program de mentorat din România care, în doar 6 luni, îi echipează pe tineri cu abilitățile vitale pentru viață.

„În experiența mea profesională de 25 de ani, am trăit și am văzut nevoia acută a tinerilor de a înțelege direcția lor, de a se integra în mediile profesionale și sociale, de a fi acceptați așa cum sunt și de a găsi un teren fertil pentru viitorul lor. Am simțit dorința lor de a învăța și de a se dezvolta, dar și fricile și nesiguranțele pe care le au. Din toate acestea s-a așezat misiunea mea pentru tineri – care azi se numește UP Generation si care are rolul de a contribui la cresterea unor generatii responsabile, echilibrate, pregatite pentru viață și aliniate cu propriile aspirații”, a declarat Monica Florea, Fondator UP Generation.

Life Skills Pro este un program complet de dezvoltare și antrenament al abilităților de viață, conceput special pentru tinerii cu vârste între 16 și 25 de ani. Fundamentat pe un model de învățare experiențială, interactivă și direct aplicabilă, programul propune o abordare practică, oferind participanților exerciții, exemple și scenarii din viața reală, ajustate la nevoile specifice ale acestora.

Programul a fost testat într-o formă pilot, unde au participat 14 tineri cu vârste între 16 și 24 de ani cu scopul de a adapta sesiunile cât mai aproape de nevoile reale ale tinerilor. Feedback-ul participantilor a fost remarcabil, ilustrând impactul profund al programului asupra dezvoltării personale și profesionale.

„Cu ocazia participării la acest program, am învățat să îmi recunosc emoțiile și sa ma confrunt cu gândurile iraționale. Am învățat sa comunic mai structurat și eficient cu oamenii de langa mine, dar și sa ascult, sa îmi concentrez atenția asupra vorbitorului și sa ma implic în conversație pe tot parcursul ei. Mi-a folosit foarte mult când am învățat să dau feedback, cum sa fie sincer, cum sa spun ce ma deranjează într-un mod elegant, fără sa ma cert. In concluzie, am învățat la 16 ani ce alți oameni învață poate într-o viață, acumulând informații și educație pentru provocarile care vor urma”, a declarat Flaviana Sandu,16 ani, elevă liceu.

Life Skills Pro se desfășoară în două etape principale: o fază inițială de învățare în sala de experiențe, urmată de o etapă de antrenament individual cu mentorii. Această structură permite o experiență de învățare completă și o adaptare la nevoile specifice ale fiecărui tânăr.

Echipa de traineri este alcătuită din profesioniști recunoscuți în diverse domenii, toți uniți de misiunea de a ghida și susține tinerii în călătoria lor de autodezvoltare:  Monica Florea, Owner & Trainer de business, Johanna Croci, Designer Educational & Trainer, Aida Ivan, Psihoterapeut & Coordonator program vocațional, Andreea Ravas, Designer Educational & Trainer și Traian Moldoveanu, Trainer educational. Acestora li se alatura mentorii care vin din zona de business, antreprenori si profesionisti in domeniile lor.

Pe 30 martie, va avea loc la București o sesiune demonstrativă a programului, oferind o oportunitate unică tinerilor interesați să descopere din interior dinamica și beneficiile acestui parcurs transformativ. De asemenea, părinții sunt bineveniți să participe, având posibilitatea să înțeleagă mai bine modul în care se desfășoară programul, să cunoască echipa și să adreseze întrebări. Înscrierile se pot face completând formularul disponibil pe acest link.

Pentru mai multe informații despre Life Skills Pro și platforma educatională UP Generation, vizitați www.upgeneration.ro.

Despre Up Generation

UP Generation reprezintă o inițiativă educațională dedicată liceenilor, studenților și absolvenților universitari, având ca scop principal oferirea instrumentelor, resurselor și cunoștințelor necesare pentru construirea unui viitor prosper și a unei vieți împlinite. Înființat de Monica Florea, UP Generation își propune să contribuie la dezvoltarea noii generații, învățându-i să navigheze prin provocările vieții cu înțelepciune și curaj.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

Publicat

pe

De

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu și Alexandru Păunescu, într-o discuție moderată de Cornel Dinu. Cine are responsabilitatea creditelor care nu mai pot fi plătite? Cum pot fi rezolvate amiabil procesele consumatori-bănci? Cum s-a ajuns de la conflict, la negociere, între consumatori și bănci? Care sunt motivele pentru care Banca Națională a României ar putea prelua protecția consumatorilor de servicii și produse financiare?

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024 analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Efectele anilor de euforie 2006-2008 sunt resimțite și astăzi. Creditele care au fost acordate când economia duduia, și care au creat probleme ulterior, au avut două cauze principale: lipsa de experiență a populației cu produsele și serviciile bancare (diferită de educația financiară) și dorința băncilor de a se dezvolta și a câștiga o cotă de piață cât mai mare, proporțională cu apetitul de creditare de atunci. Acea perioadă a fost marcată de creditul cu buletinul, în care nu verifica nimeni dacă debitorul are măcar venituri cu care să ramburseze împrumutul. Totul a fost accentuat de lipsa de previziune a tuturor față de evoluția CHF sau felul în care cardurile de credit ajungeau în cutia poștală, după ce oamenii luau împrumuturile doar pe baza unui act de identitate. Este adevărat că băncile ar fi avut posibilitatea, cu informațiile pe care le aveau la dispoziție, să fie un pic mai diligente.

A urmat apoi criza financiară din 2009-2010 care a fost exploatată populist, iar vina exclusivă a problemelor cu care se confrunta populația a fost atribuită băncilor. De fapt, nu despre vină vorbim, ci despre o împărțire a responsabilității între consumatori și bănci.

Între 2015-2016 aveam, pe de o parte, zeci de mii de procese în instanță între consumatori și bănci, iar pe de altă parte Banca Națională a României se implica în înființarea CSALB și în promovarea unei viziuni diferite pentru statu-quo-ul de atunci: negocierea și compromisul într-o perioadă de conflict maxim, lucruri care păreau cel puțin exotice. În primii trei ani de la înființare, CSALB a trebuit să câștige atât încrederea consumatorilor care se considerau nedreptățiți de bănci, cât și a băncilor care erau sceptice că o nouă formă de mediere chiar va funcționa.

În timp ce în cadrul CSALB negocierile se purtau caz cu caz, instanțele erau asaltate de procese colective. Noi am spus acest lucru mereu: fiecare caz este unic și trebuie tratat ca atare, nu pot funcționa măsurile administrative pentru toți, în același fel. Avem împrumuturi cu condiții de rambursare diferite, viețile noastre sunt diferite și câștigăm diferit. De aceea, fiecare problemă trebuie discutată și negociată individual. CSALB propunea acest tip de dialog într-un moment încărcat de tensiune.

De aceea, la început consumatorii abordau concilierea cu o atitudine războinică și căutau pedepsirea băncilor pentru ce li se întâmpla. În momentul acesta vin să negocieze cu băncile ca să-și continue relația contractuală în condiții mai bune, adaptate situației lor. Principalul câștig este că o parte dintre instituțiile financiar-bancare au înțeles cum să reacționeze atunci când clienții lor au o nevoie. Băncile și-au personalizat relația cu consumatorii, iar abordarea de tip personal banking prinde tot mai mult.

După opt ani (n.n. în care au avut loc peste 4.200 de negocieri între consumatori și bănci, încheiate cu împăcarea părților în 90% dintre cazuri), rolul CSALB este determinant în rezolvarea conflictului dintre  cele două părți. Totodată, peste 500 de procese în instanță s-au rezolvat amiabil în cadrul Centrului.”

Doi parlamentari au depus un proiect de lege la Senat prin care Banca Națională a României ar trebui să preia atribuțiile de protecție a consumatorilor, devenind astfel autoritatea națională competentă cu protecția consumatorilor de produse și servicii financiar-bancare. De ce este important ca BNR să preia aceste responsabilități și ce justifică acest demers?”

E o chestiune care ține, în primul rând de o abordare la nivel european. Din 17 bănci centrale din UE care au în statut supravegherea prudențială, 10 au și protecția consumatorilor. După 2008-2009 a fost foarte clar că problemele legate de protecția consumatorului pot să afecteze stabilitatea financiară. Și atunci, această chestiune intră pe teritoriul băncilor centrale. Iar Banca Centrală Europeană a spus de fiecare dată când a emis un aviz, că este un avantaj, din perspectiva protecției consumatorului și asigurării stabilității financiare, ca o bancă centrală să aibă și  atribuții de supraveghere prudențială. Este important de menționat că niciodată BNR nu a avut atribuții de protecție a consumatorului. Circulau în spațiul public opinii că am avut aceste atribuții și le-am transferat către ANPC după 2008. Actualul statut al Băncii Centrale este din 2004 și nu prevede acest lucru. Au fost mereu consumatori care s-au adresat BNR să le rezolve diferite probleme, iar de la Banca Centrală au fost așteptări să se implice în protecția consumatorilor, fiind chiar blamată că nu o face. Motivul a fost că nu avem capacitatea legală să ne implicăm. Banca Națională a României e pregătită să preia atribuțiile privind protecția consumatorilor de produse financiar-bancare dacă Parlamentul va decide acest lucru și va legifera.”

Aș vrea să vorbim și despre cum se raportează consumatorii la bănci și la negocierea cu băncile, în cadrul CSALB.”

Cunoștințele financiare pe care le au consumatorii și informațiile la care au acces sunt încă foarte diferite. Modul în care își organizează situația financiară personală este extrem de divers, în continuare. Un motiv în plus ca abordarea pe care o avem să fie una personalizată. Cu toate acestea, multora încă le lipsește înțelegerea practică a dialogului cu banca. Au citit despre bănci, despre cazuri rezolvate în cadrul CSALB, au discutat cu alți consumatori, dar le lipsește interacțiunea cu banca.

Am observat o reducere a numărului solicitărilor pentru creditele în CHF. De-a lungul timpului consumatorii au văzut că inclusiv în instanță judecătorii au pronunțat soluții diverse, iar problema nu putea fi tranșată în alb sau negru.

La fel este situația multor oameni care, dacă ar da băncile în judecată nu ar avea câștig de cauză, deoarece contractele lor respectă legislația. De fapt, acești consumatori au nevoie de un sprijin din partea băncilor în ajustarea contractului de credit, nu de un proces costisitor, care să dureze câțiva ani. Iar acest sprijin l-au obținut de-a lungul anilor prin negociere, în cadrul CSALB. Din fericire, în multe cazuri băncile au fost deschise în a găsi soluții și au dorit rezolvarea problemelor apărute în derularea acestor credite.

Odată cu disponibilitatea unor bănci de a negocia, a crescut și exigența consumatorilor față de băncile care au rămas mai inflexibile. În ultima vreme am avut discuții cu consumatori care spuneau: dacă nu sunt ascultat de creditor, îmi refinanțez împrumutul și mă duc la altă bancă.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

Publicat

pe

De

  • formate de 2,5-inch & M.2 2280
  • Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare
  • Managementul ciclului de viață și asistență din partea echipei SSD

București, România  – 26 martie 2024 Kingston Digital Europe Co LLP, o companie din domeniul memoriilor flash afiliată la Kingston Technology Company, Inc., lider mondial în domeniul produselor de stocare și al soluțiilor tehnologice, a anunțat astăzi că a dezvoltat o gama nouă de SSD-uri pe bază de semiconductoare Industrial Temp special concepute pentru producătorii de sisteme care se confruntă cu necesitatea de a lucra în medii extreme. Aceste SSD-uri sunt proiectate pentru a satisface cerințele diverse ale dispozitivelor precum roboți, domeniile militare și agricole, chioșcurile de autoservire, semnalistică digitală etc.

Oferind compatibilitate cu interfața SATA, aceste SSD-uri industriale au capacități cuprinse între 128GB și 1TB, iar regimul termic de funcționare este industrial, fiind cuprins între -40°C și + 85°C,  pentru a se adresa mediilor cu și fără control climatic. SSD-urile Kingston i-Temp SATA includ formate de 2,5 inchi și M.2 2280, oferind controlere avansate SATA 3 de 6Gbps, care realizează în mod automat uniformizarea uzurii, gestionarea deșeurilor de fișiere și alte funcții vitale pentru o memorie NAND Flash. În plus, acestea încorporează memorie flash 3D NAND de ultimă generație și se pot implementa direct ca înlocuitori ai HDD-urilor, oferind o fiabilitate mai mare și o performanță de până la 20 de ori mai mare.

Toate componentele NAND și controlerul de calitate industrială sunt verificate și testate cu atenție pentru a certifica buna funcționare. Proiectat cu un firmware specializat pentru a asigura gestionarea termică (chiar și oprirea unității în cazuri de urgență pentru a contribui la protejarea datelor), integratorii de sisteme și clienții lor finali se pot simți protejați prin gestionarea ciclului de viață.  În plus, dacă este necesar, se oferă asistență și utilizatorii vor primi notificări despre modificările asupra SSD-ului informații despre ciclul de viață, precum și resurse de inginerie și de analiză a defecțiunilor.

„Când lucrați cu Kingston, beneficiați de produse de calitate și de acces la echipa noastră dedicată de experți pentru asistență tehnică”, a declarat Tony Hollingsbee, SSD Business Manager, Kingston EMEA. „La Kingston, avem convingerea că suntem mai mult decât un simplu furnizor: suntem un partener – iar acest lucru rămâne valabil și după cumpărare, pentru a construi o relație de durată pe bază de încredere și de asigura succesul pe termen lung pentru ambele părți”

Pentru mai multe informații vizitați kingston.com.

Urmăriți Kingston și pe:

YouTube Instagram

Facebook    LinkedIn

Twitter     Kingston Is With You

 

Despre Kingston Digital Europe Co LLP

Kingston Digital Europe Co LLP și Kingston Technology Company, Inc. fac parte din același grup corporativ („Kingston”). Kingston este cel mai mare producător independent de produse de memorie din lume. De la big data, laptopuri și PC-uri la dispozitive bazate pe internetul obiectelor, cum ar fi tehnologia inteligentă și cea purtabilă, și la procesele de proiectare și producție pe bază de contract, Kingston contribuie la furnizarea de soluții utilizate pentru viață, muncă și distracție. Cei mai mari producători de PC-uri și cele mai mari companii de cloud-hosting din lume se bazează pe Kingston pentru nevoile lor de producție, iar pasiunea noastră alimentează tehnologia folosită de întreaga lume zi de zi. Ne străduim să privim dincolo de produsele noastre pentru a vedea imaginea de ansamblu, a satisface nevoile clienților noștri și a oferi soluții care fac diferența. Pentru a afla mai multe despre modul în care Kingston îți este alături, accesează Kingston.com.

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Brăila

Exclusiv9 ore inainte

Dosarul „Tetra” fabricat de procurorul, pe atunci, Negulescu Mircea, zis „Portocală, zis „Zdreanță” și autointitulat „distrugătorul de destine” – Ziarul Incisiv de Prahova

Unul dintre oamenii luați la țintă de gruparea din jurul fostului procuror Portocală a fost Cezar Stoichiciu, fost sef al...

Uncategorized21 de ore inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

UncategorizedO zi inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

EvenimentO zi inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Exclusiv2 zile inainte

 INTOARCEREA “RABINULUI” – Ziarul Incisiv de Prahova

                                         ...

Uncategorized2 zile inainte

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

formate de 2,5-inch & M.2 2280 Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare Managementul ciclului de viață și asistență...

Eveniment2 zile inainte

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Uncategorized3 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Exclusiv3 zile inainte

copii care și-au băgat mamele octagenare în pușcărie! – Ziarul Incisiv de Prahova

Statutul polițistului prin Legea 360/2002 și statutul cadrelor militare prevăzut în Legea 80/1995 fixează interdicții clare privind implicarea acestora în...

Exclusiv4 zile inainte

Amânarea acțiunii de protest anunțate în 25 martie 2024, de Ziua Poliției Române – pentru data de 9 mai 2024, de Ziua Europei – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Exclusiv6 zile inainte

WHITE TOWER (XXIII)/Dupa rambusari ilegale de T.V.A asistam la mentinerea masurilor penale – Ziarul Incisiv de Prahova

 Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (ÎCCJ)  a respins, ca nefondate, contestaţiile formulate de Parchetul de pe lângă Curtea de...

Eveniment6 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Uncategorized7 zile inainte

De ce masuri de protectie dispune un dulap metalic pentru substante periculoase?

Dulapurile pentru substante periculoase reprezinta o solutie vitala pentru depozitarea sigura a substantelor chimice care prezinta riscuri pentru sanatatea si...

Care sunt cerințele legale și administrative pentru achiziționarea unui apartament în București? Care sunt cerințele legale și administrative pentru achiziționarea unui apartament în București?
Afaceri7 zile inainte

Care sunt cerințele legale și administrative pentru achiziționarea unui apartament în București?

Achiziționarea unui apartament în București implică respectarea unei serii de cerințe legale și administrative pentru a asigura o tranzacție legală...

Eveniment7 zile inainte

Ascultă muzica preferată și gestionează apelurile cu ușurință în mașină cu Navitel BHF02 BASE

Navitel prezinta modulatorul FM auto, BHF02 BASE, un dispozitiv revoluționar care îți permite să te bucuri de muzică și să...

Uncategorized7 zile inainte

Cancerul de prostată: Tratamente fără frontiere cu ajutorul experților din Turcia

Cancerul de prostată, una dintre cele mai răspândite forme de cancer întâlnite la bărbați în întreaga lume, reprezintă o provocare...

Știrile Săptămânii