Connect with us

Uncategorized

Restructurarea creditelor a fost principala soluție găsită în negocierile consumatori-bănci din acest an | Record de cereri și negocieri desfășurate în ultimii 7 ani în cadrul CSALB

Publicat

pe

21 noiembrie, București. Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare găsită de consumatori și bănci în urma negocierilor desfășurate în acest an în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). De la începutul anului peste 2.640 de consumatori au solicitat o negociere cu băncile și IFN-urile în cadrul CSALB. Principalele probleme pe care le-au semnalat au fost legate de dificultățile întâmpinate în plata ratelor. Majoritatea dintre cele 680 de negocieri purtate de la începutul anului au avut drept rezolvare restructurarea și reeșalonarea creditelor, diminuarea soldului, reducerea dobânzilor și ștergerea datoriilor generate de întârzierile la plată. Soluțiile negociate prin intermediul conciliatorilor CSALB au avut ca principal obiectiv reducerea ratelor lunare și ajustarea contractelor de credit la situațiile financiare din prezent ale consumatorilor. CSALB are cel mai mare număr de cereri și de dosare de negociere înregistrate într-un an, de la începutul activitații (2016).

De altfel, restructurarea și reeșalonarea creditelor a fost, împreună cu refinanțările, principala opțiune de rezolvare a problemelor identificată de consumatori (33%), potrivit sondajului CURS realizat în vara anului 2023, la cererea CSALB.

Cum au formulat consumatorii cererile către BĂNCI? Ce au obținut?

Valentina Ailincăi, Bacău: ”Solicit ajutor pentru eșalonarea ratei creditului și invoc motive medicale cu un grad ridicat de gravitate. Am solicitat ajutor din partea companiei de asigurări, dar suma oferită de aceasta este infimă în raport cu dificultățile financiare cu care ne confruntăm. Totodată, în cadrul aceluiași credit, girantul solicită retragerea lui din credit deoarece nu mai face parte din familie și va părăsi țara în perioada următoare”.

Soluție dată de conciliatorul Dragoș Gheorghe și acceptată de părți: Banca renunță la dobânzile restante calculate/actualizate până la data implementării hotărârii, în valoare de 2.400 de lei. Datoria va fi restructurată prin consolidarea celor două contracte de credit în unul singur. Dobânda va fi diminuată și noului sold i se va percepe o dobândă fixă de 6%. Dobânzile anterioare pentru cele două credite erau de 8,9%, respectiv 26%. Perioada de creditare va fi majorată la 84 de luni. Coplătitorul curent nu poate fi exclus din credit, iar pentru această solicitare nu s-a găsit o rezolvare.

Valentina Ailincăi: ”Nu s-a rezolvat chiar tot, dar sunt mulțumită. Mi-a prelungit perioada și în loc de două rate la un credit și un card de cumpărături, de aproape 2.000 de lei, acum am o singură rată de 650 de lei. Creditul era de nevoi personale, dar cu copii la facultate și probleme medicale care necesită tratament lunar, nu mai puteam plăti. Problema nu era că nu vreau să plătesc, dar m-am îmbolnăvit, iar cheltuielile au crescut. Rămâneam mereu cu ratele în urmă și mă împrumutam ca să plătim. Aproximativ 2 luni a durat totul în cadrul CSALB. A mers ușor și fără niciun efort din partea noastră.

Cum au formulat consumatorii cererile către IFN-uri? Ce au obținut?

Dragoș Man, Bihor: Am contractat în 2007 un credit ipotecar pentru suma de 63.000 CHF. Solicit sprijin în negocierea cu IFN-ul în vederea găsirii unei soluții amiabile pentru ușurarea poverii financiare căreia îmi este din ce în ce mai greu să-i fac față. Dacă la data încheierii contractului, valoarea împrumutată era echivalentul a 38 mii euro, în acest moment este echivalentul a 43 mii euro, după 15 ani de plată.  Soluția la care m-am gândit ar fi o reducere a soldului cu 35%. Totodată, aș dori și rambursarea comisionului de acordare a creditului în valoare de 1.270 CHF.”

Soluție dată de conciliatorul Vasile Nemeș și acceptată de părți: Comerciantul acordă consumatorului remiterea (ștergerea) parțială de datorie, în procent de 20%, aferentă contractului de credit. Diferența rămasă în urma ștergerii parțiale urmând a fi rambursată conform prevederilor contractuale, în rate lunare, până la expirarea perioadei contractuale.

 Dragoș Man: Am solicitat o reducere a soldului cu 30-35% și în final am obținut 20% după 6-7 schimburi de mailuri. Cam într-o lună a fost totul gata, eu am mai scăzut din pretenții, ei au mai crescut suma propusă inițial și ne-am înțeles. Conciliatorul a făcut o treabă excelentă și am simțit că nu am mai fost eu singur în dialog cu banca, ci am fost reprezentat de o instituție. Parcă raportul s-a echilibrat și asta m-a bucurat. Am ales la început să apelez la un avocat, dar nu a reușit să obțină ceva de la bancă, motiv pentru care am încheiat colaborarea cu el. Apoi am apelat eu direct la CSALB, știam de Centru de la Grupul clienților cu credite în CHF. La final, CSALB a fost un avocat” mai bun decat avocatul.”

Alte cazuri soluționate în cadrul CSALB

Consumatoarea V.P. din Buzău: Contract în curs cu banca, întârziere de plată 3 rate. Nu am job de 6 luni, iar firma soțului încasează greu facturile. Rog înțelegere pentru întârzieri. Practic, de un an plătesc lună de lună, dar am rămas cu restanțele. Solicit o reeșalonare și micșorarea ratelor. Menționez că în curând, am promisiune de angajare în domeniul vânzări-agribusiness, cu salariu peste medie.”

Soluție dată de conciliatorul Valentin Cocean și acceptată de părți: Se va proceda la restructurarea creditului acordat consumatoarei în sensul includerii sumelor restante în soldul creditului, prelungirea duratei contractului și acordarea unei perioade de grație de 6 luni în care consumatoarea va plăti o rată lunară de 50 lei. După perioada de grație rata va fi de 866 lei. Creditul  rezultat va avea o perioadă de rambursare de 120 de luni și o dobândă fixă de 7%.

Consumatoarea V.E din Ialomița: ”Din cauza creșterii generalizate a prețurilor, am o rată la bancă pe care nu reușesc să o achit. Fac față cu greu ratelor pe care nu le achit integral de mai mult timp (…)”

Soluție dată de conciliatorul Cosmin Vasile și acceptată de părți: Comerciantul și consumatoarea acceptă restructurarea creanței, cu menținerea costurilor inițiale care sunt în favoarea clientei și majorând perioada de creditare conform opțiunii alese, la 36 de luni, cu o rată lunară de aproximativ 555 de lei. Pentru a putea beneficia de această soluție, la data semnării noului contract de credit, consumatoarea va achita din surse proprii restanțele curente (aprox. 700 lei), precum și costurile aferente restructurarii (aprox. 150 lei).

Consumatorul B.M. din Vâlcea: În anul 2007 am achiziționat un apartament în valoare de 60.000 Euro,. Creditul a fost contractat în franci elvețieni. Rata pe care o plătesc acum este 547 CHF, în jur de 2.700 lei. Menționez că am adresat o cerere de reducere a ratei. Banca nu mi-a dat un răspuns oficial, dar angajații băncii mi-au spus că având în vedere veniturile familiei, nu este cazul de un ajutor financiar.”

Soluție dată de conciliatorul Corneliu Mușat și acceptată de părți: IFN remite parțial datoria și reduce soldulului obligațiilor aferente contractului de credit cu 15% din valoarea curentă a obligațiilor, creditul urmând a fi derulat în continuare pe un grafic de rambursare ajustat la noua valoare a principalului datorat.

Consumatorul M.R. din București: ”Mă aflu într-o situație financiară dificilă, după ce în 2022 am apelat la IFN pentru câteva credite, fără a mă gândi că voi ajunge în imposibilitatea de a le achita. Problemele au continuat anul acesta, mai ales după ce am fost concediat. Fiind în perioada de probă, contractul de muncă mi-a fost desfăcut fără preaviz. Solicit o amânare a plății ratelor, fără a se aplica dobânzi penalizatoare.”

Soluție dată de conciliatorul Corneliu Mușat și acceptată de părți: În legătură cu solicitările consumatorului față de contractul de credit pentru nevoi personale se propune părților soluționarea litigiului prin eșalonarea debitului actual în cuantum de 4.090 lei în 10 rate lunare a 409 RON, nemaifiind calculate penalități suplimentare la această sumă.

Alexandru Păunescu, reprezentantul Băncii Naționale a României în cadrul  CSALB: „Am dorit să parafrazăm cât mai fidel cererile pe care consumatorii le-au adresat CSALB, precum și modul în care sunt redactate hotărârile în urma negocierilor intermediate de conciliatorii CSALB, din două motive: pentru a arăta că cererile de negociere sunt scrise într-un limbaj simplu și este la îndemâna oricui întâmpină dificultăți în plata ratelor să intre în dialog cu banca și să preîntâmpine agravarea situației financiare în care se află. Un al doilea motiv este pentru a evidenția varietatea de situații cu care oamenii se pot confrunta, dar și a soluțiilor care pot fi găsite în cadrul concilierilor. Din fericire, în cele 680 de cazuri din acest an, băncile, IFN-urile (într-o mult mai mică măsură) și consumatorii au găsit rezolvări prin intermediul CSALB, iar oamenii au depășit momentele financiare dificile în care s-au aflat.

Aceste lucruri arată că instituțiile de credit au venit în sprijinul consumatorilor, dar și faptul că asistăm la o creștere a nivelului de educație financiară în rândul populației. Oamenii acționează mai repede atunci când întâmpină greutăți, se informează și intră mai des în dialog cu banca sau cu IFN-ul. CSALB este una dintre aceste modalități de dialog, prin conciliere, și ne bucurăm că soluționarea amiabilă este accesată de tot mai mulți consumatori și bănci. Sunt semne ale sănătății financiare de care societatea românească dă dovadă în prezent.“

Despre CSALB: CSALB este o entitate înființată ca urmare a unei Directive europene și intermediază gratuit și în mai puțin de trei luni negocierea dintre consumatori și bănci sau IFN-uri pentru contractele aflate în derulare. Consumatorii din orice județ al țării pot trimite cereri către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) completând un formular online direct pe site-ul www.csalb.ro. Dacă banca acceptă intrarea în procedură de conciliere/negociere este desemnat un conciliator. CSALB colaborează cu 17 conciliatori, dintre cei mai buni specialiști în Drept, cu expertiză în domeniul financiar-bancar. Totul se rezolvă amiabil, iar înțelegerea părților are puterea unei hotărâri în instanță. Mai multe informații despre activitatea Centrului puteți obține și la telefon 021 9414 (apel cu tarif normal).

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung a prezentat gama de dispozitive îmbunătățite cu AI din 2024 în cadrul evenimentului “World of Samsung”

Publicat

pe

De

“World of Samsung” celebrează modul în care inteligența artificială permite noi experiențe de viață conectată prin intermediul seriei de produse Samsung din 2024

București, România – 21 februarie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd, un pionier al experiențelor cu dispozitive conectate, a găzduit evenimentul „World of Samsung” ieri, 20 februarie. Evenimentul a prezentat cea mai recentă gamă de produse Samsung pentru anul 2024, cuprinzând o serie de produse din categoriile de televizoare, sisteme audio, mobile, Smart Home și electrocasnice.

„La Samsung, inovăm pentru a crea experiențe care vin în ajutorul utilizatorilor noștri în așa fel încât aceștia să trăiască o viață mai avantajoasă, confortabilă și conectată. De la primul nostru smartphone cu AI și televizoarele QLED pe primul loc în vânzări, până la frigiderele care folosesc tehnologia AI pentru a monitoriza alimentele din interior și pentru a vă ajuta să țineți evidența listei de cumpărături, produsele noastre prind viață prin puterea SmartThings și inovația în domeniul AI. În cadrul “World of Samsung”, sărbătorim modul în care puterea inteligenței artificiale este aici astăzi – și cum aceasta reușește să creeze un impact real asupra vieților utilizatorilor noștri acum și în viitor”, a declarat Benjamin Braun, Directorul de Marketing al Samsung Europa.

„World of Samsung” a adunat în Germania reprezentanții media și partenerii nu doar pentru a vedea cele mai noi dispozitive Samsung, ci și pentru a experimenta chiar ei modul în care acestea folosesc capacitățile AI pentru a face viața mai puțin complicată, mai convenabilă și mai bine conectată. În timpul evenimentului, Samsung a împărtășit, de asemenea, detalii despre viziunea sa „AI for All”, care se concentrează pe modul în care tehnologia AI va permite oamenilor să-și folosească dispozitivele într-un mod mai intuitiv și mai confortabil decât oricând până acum.

Intrarea în noua eră a telefoanelor cu AI și îmbunătățirea experiențelor zilnice

Dezvăluite inițial luna trecută la Galaxy Unpacked, Galaxy S24 Ultra, Galaxy S24+ și Galaxy S24 aduc noi experiențe mobile cu ajutorul Galaxy AI. Participanții la „World of Samsung” au putut experimenta modul în care AI-ul amplifică aproape fiecare interacțiune pe seria Galaxy S24.

Spre exemplu, Live Translate permite în aplicația nativă a dispozitivului traduceri bidirecționale în timp real ale apelurilor telefonice, atât vocal, cât și text, ceea ce înseamnă că în momentul în care aveți planificată o vacanță într-o țară străină, puteți actualiza cu ușurință rezervările la hotel, puteți face programări pentru cină și puteți gestiona conversații cu localnicii fără probleme, chiar dacă nu vorbiți aceeași limbă.

Între timp, noua funcție Note Assist din Samsung Notes vă ajută să creați rezumate generate de AI ale întâlnirilor și chiar template-uri prin care vă puteți structura însemnările în formate predefinite, asigurându-vă că acestea rămân organizate și succinte.

În cele din urmă, seria Galaxy S24 marchează un moment de referință în istoria căutării online, fiind primul telefon care debutează cu opțiunea Circle to Search în parteneriat cu Google, o funcție de căutare controlată prin gesturi intuitive. Pentru a oferi utilizatorilor Galaxy un nou instrument remarcabil, Galaxy s-a îndreptat către liderul mondial al căutării online, Google, și a deschis drumul unor noi moduri de descoperire conținut cu o simplă mișcare. Prin apăsarea prelungită a butonului home, utilizatorii pot încercui, evidenția sau atinge orice tip de conținut pe ecranul lui Galaxy S24 pentru a vedea rezultatele de căutare. Astfel, dacă sunteți pe rețelele sociale și găsiți un articol vestimentar care vă place, pur și simplu selectați imaginea și veți fi dus instantaneu la pagina produsului.

Redefinirea divertismentului de acasă cu cele mai recente inovații în zona de televizoare și audio

„World of Samsung” a evidențiat gama de televizoare și sisteme audio din 2024, inclusiv televizoarele Neo QLED 8K și inovația Micro LED, oferind opțiuni premium pentru fiecare utilizator în parte.

Folosind cel mai inovator procesor de până acum al Samsung, NQ8 AI Gen 3, puternicul și inteligentul Neo QLED 8K din 2024 oferă o calitate a imaginii fără rival. Procesorul Gen3 are un motor AI (NPU) de două ori mai rapid decât Gen2 utilizat anterior și este cel mai rapid procesor al Samsung de până acum – rezultând într-o calitate a imaginii care te apropie mai mult ca niciodată de conținutul preferat. Pentru fanii sportului, AI Motion Enhancer Pro rezolvă problemele comune în cazul meciurilor redate la înaltă rezoluție prin reducerea nivelului de distorsiune a mingii. Funcția detectează automat tipul de sport și aplică modelul corespunzător de detectare a mingii, folosind tehnologia AI deep learning.

De asemenea, expusă în cadrul „World of Samsung” a fost și noua inovație Transparent MICRO LED. O evoluție în tehnologia de afișare, care îmbină designul estetic cu progresul tehnologic, oferind nu doar o calitate foarte realistă a imaginii, ci și posibilități nelimitate în aplicațiile de afișare transparentă prin integrarea cu tehnologii viitoare. În plus, Transparent MICRO LED de la Samsung oferă o luminozitate superioară, un design inovator fără ramă și o transparență de neegalat datorită unei zone de deschidere ridicată în fiecare pixel, îmbunătățind claritatea conținutului dumneavoastră și menținând, în același timp, vizibilitatea obiectelor din spatele ecranului.

Evenimentul a celebrat, de asemenea, noile produse Samsung din gama Lifestyle, precum și noi caracteristici menite să îmbunătățească și mai mult experiența de personalizare a utilizatorului. Music Frame este un difuzor personalizabil și versatil, care se integrează perfect cu SmartThings. Funcționează ca un difuzor wireless independent, dar poate fi cuplat și cu un televizor Samsung și un soundbar prin intermediul funcției Q-Symphony, îmbogățind capacitățile de sunet surround și îmbunătățind basul. Music Frame se integrează perfect în spațiul de locuit, având forma unui tablou pentru a completa decorul și pentru a oferi în același timp un sunet surround bogat și plin de viață.

Îmbunătățirea locuinței conectate cu electrocasnice alimentate de AI

Electrocasnicele Samsung BESPOKE au fost, de asemenea, prezentate la „World of Samsung”, oferind un nivel sporit de confort utilizatorilor printr-o conectivitate îmbunătățită și integrare AI. Cu design-uri elegante și cele mai recente capacități AI, electrocasnicele BESPOKE oferă un aspect futuristic și funcționalități suplimentare pentru o casă modernă.

Noul frigider Family Hub vine cu noi capabilități unice, precum AI Vision Inside, care utilizează o cameră internă pentru a crea și actualiza automat o listă de alimente din frigider prin identificarea articolelor alimentare atunci când acestea intră și ies din frigider. AI Vision Inside oferă o experiență satisfăcătoare de gestionare și monitorizare a alimentelor din frigider într-un mod cât mai confortabil.

Celelalte electrocasnice din gama BESPOKE utilizează, de asemenea, cele mai recente tehnologii în domeniul AI. Datorită unei noi pompe de circulație și a îmbunătățirilor AI aduse algoritmilor software-ului, noua mașină de spălat BESPOKE AI depășește acum cerințele clasei energetice A cu până la 40%. În plus, funcția AI Wash utilizează 5 senzori diferiți pentru a regla inteligent performanța de spălare pentru fiecare ciclu în parte, oferind o spălare completă și mai eficientă. În ceea ce privește aspiratorul robot BESPOKE Jet Bot Combo™, cu funcția AI Object Recognition actualizată acesta se poate deplasa acum mai precis ca niciodată prin extinderea numărului de obiecte pe care le poate distinge și, în plus, vine cu AI Floor Detect, astfel încât să poată detecta diferite suprafețe, ajustându-și puterea de curățare necesară, la fel ca aspiratorul vertical Bespoke Jet AI.

Pentru mai multe informații despre gama completă de produse îmbunătățite cu AI de la Samsung, vizitați: www.samsung.com/ro/.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom România la https://news.samsung.com/ro/

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Procesorul Nothing Phone (2a), proiectat împreună cu MediaTek

Publicat

pe

De

Nothing, compania de tehnologie cu sediul la Londra, a anunțat astăzi că Phone (2a) va avea un procesor personalizat Dimensity 7200 Pro proiectat împreună cu MediaTek pentru a oferi cele mai bune performanțe, cu un consum optim de energie.

Construit pe cel mai recent proces de fabricație de 4 nm de a doua generație a TSMC, procesorul Nothing Phone (2a) îndeplinește fără efort orice sarcină, cu o eficiență energetică de neegalat și o viteză extraordinară. Cipul cu 8 nuclee, ce poate atinge viteze de până la 2,8 GHz, împreună cu memoria RAM de până la 20 GB și tehnologie RAM Booster, asigură multitasking rapid și fluid pe tot parcursul zilei. Pentru informații suplimentare, te rog să accesezi canalul YouTube Nothing.

Pentru detalii despre brand și despre produs, te rog să intri pe nothing.tech. Pentru a urmări evenimentul de lansare a Phone (2a) „Fresh Eyes” în direct, pe 5 martie, la 13:30 ora României, stai cu ochii pe nothing.tech/pages/event

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

AOC dezvăluie o nouă generație de monitoare, redefinind eleganța pentru spațiul tău de acasă și birou

Publicat

pe

De

Noua serie AOC B3 include modele cu margini ultra înguste, conectivitate USB-C și rate de reîmprospătare de 100 Hz

București, 19 februarie 2024 – AOC, unul dintre liderii globali în producția de monitoare de gaming și accesorii IT, lansează noua serie B3, proiectată pentru a satisface nevoile fluxului de lucru modern, atât de acasă, cât și de la birou. Noua gamă AOC B3 reprezintă o viziune modernizată a monitoarelor din segmentul entry-level pentru consumatori. Primele produse ale noii game includ două modele de 23,8″ (60 cm) (AOC 24B3CF2 și 24B3CA2) și două modele de 27″ (68 cm) (AOC 27B3CF2 și 27B3CA2) cu panouri IPS și rezoluție Full HD. Aceste patru monitoare au fost proiectate special pentru a face mai accesibile funcționalitățile precum andocarea USB-C cu alimentare de energie de până la 65W și rata de reîmprospătare de 100 Hz.

AOC 24B3CF2: Design elegant cu rame înguste, USB-C cu 65 W PD și
rată de reîmprospătare de 100 Hz

Adaptat pentru diverse nevoi profesionale

Conectivitatea este simplificată grație portului USB-C 3.2 Gen 1 (5 Gbps), care oferă posibilitatea de a folosi un singur cablu pentru alimentarea laptopului cu energie până la 65 W și de a partaja/extinde simultan ecranul acestuia. De asemenea, cele două porturi suplimentare USB-A 3.2 Gen 1 aflate în partea din spate permit conectarea ușoară a perifericelor, precum tastatura, mouse-ul sau unitățile externe de stocare a datelor.

Animații și mișcări fluide

Majoritatea utilizatorilor sunt deja familiarizați cu ratele de reîmprospătare ridicate datorită telefoanelor moderne și a monitoarelor dedicate gaming-ului. O noutate pentru seria B3 este rata de reîmprospătare de 100 Hz, un avans semnificativ față de monitoarele standard de 75 Hz. Rezultatul este o mișcare mai fluidă pe ecran in timpul derulării unei pagini web sau a unui flux social media. Fluiditatea oferită de rata de reîmprospătare ridicată ajută la reducerea oboselii ochilor și îmbunătățește, de asemenea, experiența generală de vizionare.

   

AOC B3 oferă un look profesional

Design actualizat pentru un spațiu de lucru modern

Noile monitoare au un design elegant și modern, cu rame foarte înguste, care oferă nu doar un aspect vizual contemporan, dar și funcționalitate sporită atunci când sunt utilizate în configurații de două sau mai multe monitoare. De asemenea, sunt foarte ușor de integrat în orice tip de mediu, fie că este vorba despre biroul de acasă sau de la locul de muncă.

Utilizare confortabilă

Monitoarele din seria B3 sunt echipate cu modul de funcționare LowBlue și tehnologia Flicker-Free pentru a reduce oboseala ochilor în timpul orelor lungi de utilizare. Pentru un confort sporit, modelele 24B3CA2 și 27B3CA2 dispun de un suport care permite reglarea înclinației monitorului (-5/25°), iar modelele 24B3CF2 și 27B3CF2 oferă în plus posibilitatea de reglare a înălțimii (110 mm). Montura VESA 100X100 oferă și mai multă flexibilitate, oferind posibilitatea de a monta monitorul pe un braț pentru birou sau direct pe un perete folosind o soluție dedicată.

Funcționalități extra

Noile modele dispun de timpi de răspuns GtG de 4 ms și MPRT de 1 ms, precum și de tehnologia Adaptive Sync pentru o rată de reîmprospătare variabilă, asigurând un echilibru între productivitatea la birou și utilizarea ocazională pentru jocuri sau streaming video.

De asemenea, sursa de energie este integrată și elimină nevoia de a poziționa încă un alimentator suplimentar. Includerea a două difuzoare de 2 W și a unei intrări HDMI 1.4 sporește fiabilitatea monitoarelor, făcându-le potrivite pentru o gamă largă de sarcini productive. Toate modelele B3 sunt livrate într-un ambalaj ecologic, căptușit cu hârtie, pentru a reduce amprenta asupra mediului.

Preț și disponibilitate

Monitoarele vor fi disponibile începând cu finalul lunii februarie la prețurile recomandate de mai jos:

24B3CA2 – 842 lei

24B3CF2 – 891 lei

27B3CA2 – 941 lei

27B3CF2 – 991 lei

Despre AOC

Fondat în 1967, AOC este un brand lider la nivel mondial de monitoare și accesorii IT și o subsidiară a TPV Technology Limited, cel mai mare producător de LCD-uri din lume. Portofoliul cuprinzător de produse AOC oferă soluții inovatoare, ergonomice, ecologice și elegante, atât pentru aplicații profesionale, cât și personale.

Sub-brand-ul AOC, AGON by AOC, oferă unul dintre cele mai puternice portofolii de monitoare de gaming de înaltă performanță din lume și un ecosistem complet de accesorii de joc grupate în trei categorii: AOC GAMING pentru jucătorii de casual, AGON pentru jucătorii competitivi și AGON PRO pentru entuziaști și jucătorii profesioniști de esports. Din 2020, AGON by AOC este una dintre cele mai importante brand-uri de monitoare de gaming și o alegere de top pentru jucătorii din întreaga lume.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul oficial AGON by AOC sau să urmăriți AGON by AOC pe Facebook, X sau Instagram

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Brăila

Uncategorized6 ore inainte

Samsung a prezentat gama de dispozitive îmbunătățite cu AI din 2024 în cadrul evenimentului “World of Samsung”

“World of Samsung” celebrează modul în care inteligența artificială permite noi experiențe de viață conectată prin intermediul seriei de produse...

Uncategorized9 ore inainte

Procesorul Nothing Phone (2a), proiectat împreună cu MediaTek

Nothing, compania de tehnologie cu sediul la Londra, a anunțat astăzi că Phone (2a) va avea un procesor personalizat Dimensity...

Exclusiv18 ore inainte

Caracatita WHITE TOWER (XIII – A) scoate la iveala putregaiul din IPJ Prahova si din varful MAI – Ziarul Incisiv de Prahova

Procurorii continuă să facă ample investigații într-o afacere imobiliară suspectă. Vorbim despre un dosar penal deschis în urma perchezițiilor care...

Administrație localăO zi inainte

Studiu ÎntreVecini: 65% dintre români declară că nu-și cunosc vecinii deloc sau că îi cunosc în mică măsură

80% dintre români și-ar dori să se înțeleagă mai bine cu vecinii și să poată apela la ei în caz...

Exclusiv2 zile inainte

Caracatita WHITE TOWER (XIII) scoate la iveala putregaiul din IPJ Prahova si din varful MAI – adeverinte false pentru credite pe numele unor politisti, mai rau ca la ultimii infractori! Maine, orele 13.00 – Ziarul Incisiv de Prahova

“LA PIOVRA” Prahoveana din varful IPJ Prahova si din varful MAI Alt prejudiciu de aproximativ 1 milion de euro! Am...

Uncategorized2 zile inainte

AOC dezvăluie o nouă generație de monitoare, redefinind eleganța pentru spațiul tău de acasă și birou

Noua serie AOC B3 include modele cu margini ultra înguste, conectivitate USB-C și rate de reîmprospătare de 100 Hz București,...

Exclusiv3 zile inainte

Nu e logic ca lipsa de transparenta a Directiei Generale Financiara din MAI ascunde o greseala? – Ziarul Incisiv de Prahova

Ne intrebam intr-un articol, pe buna dreptate, cat de impartiala poate fi judecata intr-un dosar in care inculpatii au ajuns...

Exclusiv5 zile inainte

Compromisul (in)justitiei prahovene pentru “albirea” procurorilor paraditori Onea, Portocala si Reileanu – Ziarul Incisiv de Prahova

Ne intrebam intr-un articol, pe buna dreptate, cat de impartiala poate fi judecata intr-un dosar in care inculpatii au ajuns...

Uncategorized5 zile inainte

Oportunități și Provocări în Construcții, ediția cu numărul 3!3!

 Îți place să fii la curent cu cele mai noi tendințe și inovații din domeniul construcțiilor? Atunci nu rata evenimentul...

Exclusiv6 zile inainte

Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (XII)/Funcționarii Primăriei rămân în arest la domiciliu!/Noi plangeri penale!

Vorbim despre cea mai mare fraudă imobiliară din istoria Ploiestiului, cu un prejudiciu de peste un milion de euro. Investigaţiile...

Eveniment6 zile inainte

Divertismentul de acasă atinge dimensiuni epice: televizorul TCL C805 este disponibl în variante de până la 98 inchi

România, 15 februarie 2024: TCL, lider de top în industria televizoarelor, este încântat să prezinte televizorul său revoluționar, TCL C805....

Uncategorized6 zile inainte

OnePlus 12 și OnePlus 12R disponibile în pachete speciale pe oppostore.ro

București, 15 februarie 2024 – Cele mai noi smartphone-uri din portofoliul brandului global de tehnologie OnePlus, modelele OnePlus 12 și OnePlus...

UncategorizedO săptămână inainte

Alecsandra Roman este noul Chief Marketing Officer Voxa

București, 14 februarie 2024 – Voxa, liderul aplicațiilor de audiobook-ri și e-book-uri din România, își consolidează echipa de management regional...

UncategorizedO săptămână inainte

Festivalul IntenCity 28-30 iunie 2024

Festivalul IntenCity, aflat la cea de-a treia ediție, va avea loc în perioada 28-30 iunie 2024, în Craiova, pe două...

EvenimentO săptămână inainte

Camera auto de bord NAVITEL R9 DUAL: Inovație și siguranță într-un singur dispozitiv

NAVITEL, lider în tehnologie GPS, prezintă cu mândrie camera auto pentru bord NAVITEL R9 DUAL, o soluție avansată cu doi...

UncategorizedO săptămână inainte

Cum ne pregătim pentru alegerile europene din 2024

Peste 134 de milioane de oameni din Europa* vin pe TikTok în fiecare lună, iar mulți dintre aceștia vor vota...

Știrile Săptămânii