Exclusiv
legături infracționale în Sistemul Național Antigrindină – Ziarul Incisiv de Prahova
O investigație în contextul anchetelor jurnalistice: Sistemul Național Antigrindină și impactul asupra Siguranței Naționale a României
Provocările post-electorale: Ce trebuie să facă noul Guvern – Urgența soluționării crizelor naționale (aici), (aici), (aici), etc.
Ziarul Incisiv de Prahova a demarat în exclusivitate o investigație complexă privind consecințele tragice ale funcționării ilegale a Sistemului Național Antigrindină și de Creștere a Precipitațiilor, concomitent cu o analiză asupra activităților coordonate de Popescu Cristian, director la Electromecanica Ploiești, care subminează securitatea națională a României.
Cererea de despăgubiri și impactul asupra agriculturii
Pe fondul acestor investigații, Asociația Producătorilor Agricoli de Cereale și Plante Tehnice Prahova a solicitat despăgubiri de la Statul Român pentru pierderile suferite din cauza secetei, pierderi care au fost generate de intervențiile derulate prin sistemul antigrindină, suspectate de ilegalitate. Aceste demersuri sunt absolut legale și subliniază impactul major al sistemului asupra agriculturii românești, atât din punct de vedere economic, cât și al siguranței alimentare.
Activitățile infracționale ale lui Popescu Cristian
Coordonarea lui Popescu Cristian în cadrul Electromecanica Ploiești a fost identificată ca parte a unui clan infracțional, acțiunile sale având potențial de a provoca prejudicii semnificative atât securității naționale, cât și integrității financiare a Statului. Conducerea sa de către interese de grup de crimă organizată subminează nu doar încrederea în instituțiile statului, dar și credibilitatea Sistemului Național Antigrindină, care, în mod ironic, ar fi trebui să protejeze economia și populația de fenomene meteorologice extreme.
Eficiența Sistemului și riscurile asociate
Eficiența sistemului a fost constant contestată, având în vedere că intervențiile nu au reușit să combată căderile de grindină și, în plus, au generat scăderi dramatice ale precipitațiilor în zonele adiacente. Aceasta a generat nu doar o pierdere semnificativă a producției agricole, ci și un risc major din punct de vedere al sănătății populației, prin facilitarea introducerii pe piață a produselor agricole de import care nu respectă normele sanitare.
Incidentul de la Lăpoșel: O atenționare serioasă
Incidentul de la Lăpoșel, în care patru copii au decedat din cauza unei viituri neașteptate, a evidențiat suspiciunile legate de operațiile de combatere a grindinei în acea zonă. Aceste evenimente dramatice au condus la o cerere necesară de revizuire a reglementărilor și a funcționării sistemului, în special în contextul lipsei de transparență și de responsabilitate în gestionarea intervențiilor atmosferice.
Atingerea intereselor de grup și implicațiile asupra Securității Naționale
În contextul activităților clandestine coordonate de Popescu Cristian, directorul Electromecanica Ploiești, se conturează o rețea criminală organizată, având scopul de a sifona bani publici și de a afecta securitatea națională, precum și siguranța alimentară a României. Aceste acțiuni sunt orchestrate de un grup care are legături directe cu clanul infracțional condus de Emanuel Ioana, director în cadrul ROMARM.
Acuze neîntemeiate și propaganda subterană
Grupul coordonat de Popescu și Emanuel Ioana a lansat, și continuă să lanseze, în mediile relaționale strategice, acțiuni speciale exprimate prin acuzații nefondate. Aceste acuzații sunt incluse în adrese bine ticluite în cadrul unor ”partide de vânătoare”, formulate și comunicate dirijat către instituții esențiale ale statului, cum ar fi Administrația Prezidențială, Guvernul României, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Parlamentul României și Avocatul Poporului, în perioada mai – decembrie 2024. Scopul acestor acțiuni este de a boicota, denigra, bloca, submina și sabota demersurile legale întreprinse de Asociația Producătorilor Agricoli de Cereale și Plante Tehnice Prahova.
Controlul Guvernamental și investigarea infracțiunilor
Recent, unul dintre liderii acestui grup infracțional, manevrat de Emanuel Ioana, alături de un spectru întreg de directori din cadrul ROMARM, se află sub incidența unor acțiuni de control ale guvernului. Aceste verificări se concentrează pe aspecte de interes care vizează erodarea unor obiective naționale, generând suspiciuni de posibile infracțiuni grave la adresa securității naționale a României.
Rolul crucial al lui Popescu Cristian în tabloul infracțional
În cadrul unui tablou infracțional complex și bine structurat, Popescu Cristian, directorul Electromecanica Ploiești din cadrul Companiei Naționale ROMARM, îndeplinește un rol esențial. El dirijează întregul lanț de operațiuni speciale de aprovizionare, achiziții și proceduri tehnice, deținând și exercitând un monopol asupra acestor activități.
Abuzul de autoritate și achiziții preferențiale
Acțiunile lui Popescu se desfășoară fără restricții, el „cumpărând” componente de la furnizorii preferați, aplicând strategii de achiziții preferențiale la prețuri adesea mai mari decât cele practicate de piețele locale și internaționale. Colaborarea sa cu cetățeni români și străini, în interes personal, evidențiază utilizarea funcției sale într-un mod privat și foarte avantajos pentru sine și grupul său.
Relațiile secrete și protecția oferită
În plus, Popescu Cristian se laudă, în fața colegilor și subalternilor, cu legăturile sale speciale cu membri din conducerea SRI, având o asa zisa legătură operativă gestionată prin intermediul unui ofițer din Ploiești. Aceste relații îi oferă un sistem complex de protecție, permițându-i să navigheze fără opreliști în cadrul activităților sale ilegale, asigurându-se astfel impunitatea.
Strategiile infracționale ale lui Popescu Cristian
În cadrul acestui puzzle infracțional, Popescu Cristian a confirmat că a reușit să-l surclaseze pe actualul ministru al economiei, beneficiind de suportul lui Emanuel Ioana și a altor relații cu care participă la partide de vânătoare. Aceste legături includ cadre de informații care ar fi în siajul unei alte formațiuni politice concurente.
Acțiuni subversive pentru eliminarea politică
Prin acțiuni subversive, Popescu ar fi generat dosare prefabricate care să conducă la includerea ministrului pe listele de candidați pentru Senatul României, ocupând o poziție secundară, sub un „candidat” susținut din partea Bucureștiului. Astfel, ministrul ar fi pierdut posibilitatea de a redeveni senator, în urma desfășurării acestui joc operativ complex, care presupune un atentat la securitatea naționala.
Consecințele participării la aceste manifestații infracționale
Conform afirmațiilor lui Popescu Cristian, participarea sa, ghidată de relațiile menționate, l-a exclus definitiv pe ministrul prahovean al economiei din viața politică. În plus, se sugerează că acest lucru ar deschide calea reintroducerii în guvern a fostului ministru al agriculturii, Adrian-Ionuț Chesnoiu, care ar putea beneficia de pe urma acestei exclusivități politice. De asemenea, acest lucru ar putea să-l salveze de ancheta penală deschisă împotriva sa, care ar putea include și alți lideri din județul Olt.
Necesitatea de investigare și responsabilitate
Aceste manevre politice și infracționale subliniază necesitatea urgentării unor investigații serioase și comprehensive, care să asigure responsabilitatea celor implicați și să protejeze integritatea instituțiilor statului român.
Consecințele activităților lui Popescu Cristian asupra Statului Român
Filiera lui Popescu Cristian a reușit să genereze multiple prejudicii și comportamente ilegale, având un impact negativ asupra autorităților și instituțiilor statului român.
Prejudicii de imagine și distrugerea conceptului stiințific
- A adus un prejudiciu de imagine semnificativ unei autorități publice centrale subordonate Guvernului României.
- A destructurat și desființat conceptul științific privind tehnologia utilizată în combaterea căderilor de grindină, concept înregistrat la OSIM de o instituție a statului român.
- A provocat, pe lângă prejudiciul de imagine, o pierdere financiară considerabilă pentru statul român.
Introducerea furnizorilor străini și monopolul pe piață
- A facilitat introducerea pe piața românească a unor furnizori străini de tehnică pentru combaterea căderilor de grindină, cu scopul de a continua sifonarea bugetului de stat.
- A constituit un grup de interese format din companii străine, care, prin racolarea unor persoane fizice din conducerea companiei Electromecanica SA Ploiești, urmăresc să creeze condiții organizatorice, juridice și legislative favorabile pentru realizarea unui monopol asupra acestei activități, afectând astfel interesele Statului Român.
Subminarea autorității statului și impactul asupra Siguranței Alimentare
Această activitate subminează autoritatea statului român, permițând exploatarea operațională ilegală a Sistemului Național Antigrindină și de Creștere a Precipitațiilor. Acest sistem, inițial conceput pentru protejarea economiei și populației de fenomenele meteorologice extreme, nu a beneficiat de studii de impact corespunzătoare, ceea ce a condus la:
a. Pierderi semnificative de producție agricolă (plantații viticole, plantații pomicole, sere și solarii, culturi mari), periclitând siguranța alimentară a populației.
b. Eventuale plati de către bugetul de stat a unor sume extrem de mari pentru despăgubirile acordate culturilor calamitate.
Risc major pentru siguranța alimentară
Acest context favorizează introducerea pe piața agro-alimentară a produselor agricole de import, în special din Ucraina, care nu respectă normele europene privind calitatea. Astfel, populația României este expusă unui risc major din punct de vedere al sănătății și securității alimentare, creând premisele unei dependențe sustenabile în ceea ce privește hrana românilor.
Necesitatea investigațiilor și corectitudinii legale
În lumina aspectelor sesizate în această anchetă jurnalistică, se concluzionează că demersurile întreprinse de Popescu Cristian, director Electromecanica Ploiești din cadrul Companiei Naționale ROMARM S.A., constituie un atentat la securitatea națională. Organele abilitate sunt îndreptățite să întreprindă cercetări conform legislației în vigoare pentru a restabili legalitatea și protecția intereselor statului român.
Necesitatea de monitorizare și responsabilizare
Este esențial ca autoritățile competente să monitorizeze aceste activități și să ia măsuri de responsabilizare pentru a preveni continuarea abuzurilor de acest tip în instituțiile statului. Integritatea și transparența în funcționarea companiilor de stat trebuie să fie priorități pentru a asigura un mediu desfășurător corect și legal.
Necesitatea opririi activităților ilegale
Într-o societate democratică, astfel de abuzuri trebuie investigate prompt, iar responsabilitățile trebuie asumate ferm pentru a proteja integritatea instituțiilor statului și siguranța cetățenilor. Acțiunile coordonate de acest grup în afaceri publice nu pot rămâne nesancționate, având în vedere implicațiile serioase asupra securității naționale și economiei României.
Necesitatea unei revizuiri urgente
Autoritățile competente trebuie să revizuiască urgent legislația și să asigure o stratificare adecvată a responsabilităților, în fața acestor acuze grave, pentru a întări securitatea națională și a proteja interesele cetățenilor din România. Vom reveni. (Cristina T.).
Exclusiv
O decizie potențial dezastruoasă, un risc care ar putea costa Ploieștiul scump – Ziarul Incisiv de Prahova
Ploieștiul incepe un nou drum? Ieșirea din ADI Deșeuri și provocările infruntării corupției
Un deceniu de mizerie și corupție
Ploieștiul a ieșit din ADI Deșeuri, structură care a menținut orașul într-o stare precară timp de un deceniu. Această perioadă a fost marcată de mizerie și gunoaie, iar drumul spre normalitate se preconizează a fi lung și dificil, precizeaza Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu.
Promisiuni și independenta în serviciile de salubritate
Totuși, independența Ploieștiului în controlul calității serviciilor de salubritate constituie singura premisă de la care se poate progresa, reprezentând și o promisiune de campanie. Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu, a mulțumit Consiliului Local pentru sprijin și pentru calitatea dezbaterilor pe această temă.
Revelații retardate: Presa și UWS (aici), (aici), (aici), etc
Se simte un gust amar observând că o parte din presă a descoperit abia acum problemele legate de UWS (United Waste Solutions) – fosta Rosal. Deși noi dezvăluiam ilegalitățile comise de această companie și lipsa bunurilor de retur, acea parte a presei promova UWS. Acum, după ce Ploieștiul a ieșit din ADI Deșeuri, chiar și această parte a presei a ajuns la concluziile pe care noi le-am expus si dezvaluit în ultimele luni.
Proiecte Europene: speranțe și provocări
De asemenea, cu tot respectul pentru Mihai Polițeanu și Consiliul Local Ploiești, considerăm necesar să facem unele precizări:
Este vital să ne amintim că se desfășoară în prezent un proiect finanțat de Uniunea Europeană intitulat „Sistemul de Management Integrat al Deșeurilor”, implementat la nivelul întregului județ Prahova.
Este important de notat că acest proiect este supus atât legislației naționale în vigoare, cât și directivelor comunitare referitoare la managementul deșeurilor, derularea sa având loc sub atentă coordonare a Ministerului Fondurilor Europene – Direcția Generală Programe Infrastructură Mare – Autoritatea de Management POIM.
Responsabilități legale și oportunități de imbunătățire
Conform Art. 10 alin. (11) din Legea nr. 51/2006: „Unitățile administrativ-teritoriale membre ale asociațiilor de dezvoltare intercomunitară, care au delegat împreună gestiunea utilităților publice aceluiași operator/operator regional, se pot retrage din asociație înainte de expirarea contractelor de delegare a gestiunii serviciilor doar cu acordul majorității celorlalte unități administrativ-teritoriale membre, exprimat prin hotărâri ale autorităților deliberative, precum și cu acordul scris al entităților finanțatoare, în cazul în care beneficiază de proiecte cofinanțate din fonduri europene.”
Art. 521 din Legea nr. 51/2006 stipulează: (1) Unitățile administrativ-teritoriale au responsabilitatea pentru neîndeplinirea angajamentelor asumate referitoare la utilizarea fondurilor, atât cele bancare cât și cele nerambursabile.
(2) Ministerul, având rolul de autoritate de management, trebuie să notifice unitățile deficiente și să le solicite remedierea situației în termen de 30 de zile.
(3) Dacă nu se iau măsuri, ministerul va solicita restituirea prejudiciului creat.
(4) În cazul nerespectării obligațiilor, ministerul va recomanda sistarea alimentării cu cote defalcate din impozitul pe venit.
(5) După recuperarea sumelor datorate, ministerul va comunica Ministerului Finanțelor Publice pentru ridicarea restricțiilor.
Nereguli și provocări în managementul deșeurilor
De asemenea, orice membru care se retrage sau este exclus din Asociație se obligă să plătească toate sumele aferente investițiilor și despăgubirile stipulate în Contractele de Delegare. Documentul de Poziție al aplicației de finanțare subliniază că „nicio parte nu va încheia individual un contract de delegare a gestiunii serviciilor menționate”.
Necesitatea unei anchete riguroase
Având în vedere toate aceste aspecte, considerăm că primarul Mihai Polițeanu și Consiliul Local Ploiești ar trebui să analizeze cu atenție consecințele retragerii din Asociație, deoarece aceasta ar putea implica obligații de plată.
Pentru a lua o decizie bine fundamentată, ziarul Incisiv de Prahova publică și Instrucțiunea nr. 04/04.01.2017 emisă de AM POIM.
Aceasta ar trebui să servească drept bază pentru o discuție deschisă și informată despre viitorul serviciilor de salubritate din Ploiești. Este esențial ca autoritățile și cetățenii să colaboreze pentru a găsi soluții viabile care să prevină reapariția neregulilor și să asigure o gestionare eficientă a deșeurilor, restabilind încrederea în sistemul public. Numai prin transparență și responsabilitate se poate construi un viitor mai curat și mai sigur pentru comunitate. Vom reveni. (Cristina T.).
Exclusiv
AUTOSESIZAREA INSPECTIE JUDICIARE IN CAZUL JUDECATOAREI GROSU CRINA ELENA!!! – Ziarul Incisiv de Prahova
In mod normal, intr-o tara in care dreptatea si ocrotirea binelului public prin intermediul actului de justitie ar trebui sa primeze, Inspectia Judiciara ar trebui sa se autosesizeze cu privire la activitatea judecatoarei Grosu Crina Elena, cea care a reusit sa nu inteleaga pericolul public concret pentru ordinea publica a inculpatului Potra Horatiu.
Pericolul public și activitatea judecătoarei Grosu (aici)
Poate ca, inspectorii judiciari, aflati deja de aproximativ 10 zile la Judecatoria Ploiesti pentru efectuarea verificarilor privind sesizarea doamnei judecator Radulescu ar trebui sa extinda verificarile si cu privire la activitatea acestui judecator care pronunta hotarari in materia masurilor preventive care nu au niciun fundament legal, manifestand inconsecventa in solutiile dispuse.
Între verificări și responsabilitate
Bineinteles ca solutiile judecatorului nu pot face obiectul verificarilor, dar activitatea acestuia si modul de solutionare a cauzelor se pot verifica.
Macar atat, de restul se ocupa …binele public !!!
Impactul hotărârilor judecătorului asupra ordinii publice
Nu este corect ca solutia dispusa de catre Judecatoria Ploiesti sa de-a apa la moara infractorilor spagari ( narcoman si santajist Catalin Stavri) in discreditarea procurorului Mihaila Mihai, sugerandu-se ca luarea masurii preventive a controlului judiiciar, a treia ca si ordine a gravitatii, a avut la baza incompetenta profesionala a domnului procuror.
Opinie politică și influențe externe
Sau poate ca doamna judecator are aceeasi opinie politica exprimata si de un alt magistrat cu privire la votul ce urma sa fie exprimat la alegerile prezidentiabile recent anulate, turul doi……NU U.S.R.., adica nu Lasconi, adica pro Georgescu !!!
Mai bine la Ploiesti s-ar fi spus…NU ROMGAZ !!!
Nu Medias !!!
Evaluarea corectă a situației de către Tribunalul Sibiu
Solutia instantei este gresita si daca ne raportam la motivarea Tribunalul Sibiu, care intr-o actiune in contencios administrativ, solutionand o cerere a inculpatului Potra Horatiu, a motivat respingerea acesteia prin existenta unui pericol public pentru ordinea publica, apreceiind in mod corect ca nu se impune autorizarea acestuia sa poarte arme neletale.
Întrebări privind deciziile judecătorului
Atunci, doamna Grosu, cum ramane cu tot arsenalul gasit in autoturismul lui Potra Horatiu ???
Erati multumita daca acesta si grupul sau ajungeau in Bucuresti si provocau haosul care se preconiza ???
Se adeverea crezul …NU U.S.R. ???
Fraternizarea cu infractorii și consecințele asociate
Vorba protestatarului Marian Ceausescu: Cum dracu un magistrat, altul decat dumneavoastra semna acum cativa ani o petiitie publica prin care isi manifesta increderea in sistemul de justitie iar acum a ajuns sa spuna … NU U.S.R. .., in conditiile in care singura optiune mai era Georgescu ??? Sau lucrurile se schimba in mentalul deja afectat, din momentul fraternizarii cu infractorii ??? Prietenii stiu la ce facem referire.
Teama de represalii în rândul celor verificați
Norocul societatii este ca justitia nu este singurul stalp al acesteia, iar lucrurile se analizeaza cu adevarat si obiectivism in cu totul alta parte !!!
Asa ca, infractorule spagar, narcoman si santajist Catalin Stavri, nu este vina domnului procuror Mihaila Mihai ca sistemul de justitie din cadrul Republicii Ploiesti nu functioneaza corect.
Sfat pentru judecătoarea semnatară a comunicatului de presă
Apropo,
Domnilor inspectori, daca tot doriti sa aflati adevarul in cazul sesizarii doamnei judecator Radulescu, sa aveti in vedere faptul ca toate persoanele carora le-ati solicitat note de relatii priiind situatia de fapt nu au avut curaj sa spuna adevarul.
Desi verificarile au creat o stare de teama in randul celor verificati, cei chemati sa lamureasca situatia de fapt au ales varianta nesinceritatii din cauza eventualelor repercursiuni ulterioare.
Exclusiv
Top 5 jante de tabla pentru 2024 – Calitate si economie la buget redus
Jantele de tabla reprezinta o alegere excelenta pentru soferii care cauta durabilitate si functionalitate la un pret accesibil. Acestea sunt preferate datorita rezistentei lor la uzura si costurilor mai mici in comparatie cu jantele din aliaj. In 2024, piata ofera o varietate de optiuni care imbina calitatea cu un buget redus.
Iata top 5 jante de tabla ideale pentru cei care vor sa economiseasca fara a face compromisuri majore.
1. KFZ Stahlrad – Standardul pentru functionalitate
KFZ Stahlrad este o marca recunoscuta pentru fiabilitatea jantelor sale de tabla. Acest model ofera rezistenta ridicata si un design simplu, dar eficient, fiind ideal pentru utilizarea zilnica in conditii variate de drum.
Avantaje:
- Pret accesibil.
- Potrivire universala pentru diverse tipuri de vehicule.
- Rezistenta la impact si coroziune.
2. Alcar Steel Wheels – Calitate europeana la un pret mic
Alcar Steel Wheels ofera o gama variata de jante tabla, special concepute pentru soferii care pun accent pe siguranta si durabilitate. Aceste jante sunt fabricate conform standardelor europene, garantand o utilizare indelungata.
Avantaje:
- Compatibilitate cu o gama larga de masini.
- Constructie robusta pentru drumuri dificile.
- Pret competitiv.
3. Mefro Wheels – Alegerea pentru utilitate si fiabilitate
Mefro Wheels sunt recunoscute pentru longevitatea lor si sunt perfecte pentru soferii care isi doresc jante de tabla accesibile, dar de calitate. Acest model este ideal pentru masini mici si vehicule comerciale usoare.
Avantaje:
- Rezistenta crescuta la uzura.
- Design simplu si eficient.
- Preturi accesibile pentru orice buget.
4. Dotz CP5 Steel – Robustete si design clasic
Dotz CP5 Steel imbina calitatea cu aspectul traditional al jantelor de tabla. Aceste jante sunt perfecte pentru soferii care isi doresc un produs fiabil, cu performanta constanta, la un pret redus.
Avantaje:
- Flancuri intarite pentru rezistenta sporita.
- Usor de intretinut.
- Potrivite pentru utilizare zilnica si drumuri dificile.
5. Magnetto Wheels – Solutia accesibila pentru masini compacte
Magnetto Wheels sunt ideale pentru masinile mici si compacte, oferind o solutie accesibila fara a sacrifica siguranta si durabilitatea. Acest model este apreciat pentru greutatea redusa si constructia simpla.
Avantaje:
- Pret foarte accesibil.
- Manevrabilitate buna datorita greutatii reduse.
- Design functional pentru orice sezon.
De ce sa alegi jante de tabla pentru buget redus?
Jantele de tabla sunt o solutie practica si economica, avand numeroase avantaje:
- Cost redus: Sunt mai accesibile in comparatie cu jantele din aliaj.
- Durabilitate: Rezista mai bine la impacturi si conditii meteo extreme.
- Intretinere usoara: Pot fi reparate mai usor in cazul deteriorarilor.
- Versatilitate: Pot fi utilizate atat pentru drumurile zilnice, cat si in conditii de iarna.
Cum sa alegi jantele de tabla potrivite?
- Compatibilitatea: Verifica specificatiile vehiculului tau pentru a alege dimensiunea corecta.
- Calitatea: Opteaza pentru marci cunoscute care respecta standardele de siguranta.
- Utilizarea: Alege jantele in functie de conditiile predominante de drum (urban, rural sau off-road).
- Bugetul: Prioritizeaza raportul calitate-pret pentru a face o achizitie avantajoasa.
Concluzie
Jantele de tabla raman o alegere inteligenta pentru soferii care cauta o solutie fiabila si accesibila. Modelele prezentate in acest top ofera un echilibru excelent intre calitate, functionalitate si pret, fiind ideale pentru masinile utilizate zilnic. Alege jantele potrivite si din https://www.motortrend.com/ si bucura-te de o experienta sigura si economica pe drumuri in 2024!
-
Socialacum 6 zile
DERMATOLOGIE – Gama de servicii disponibile la CENTRUL MEDICAL DOCTOR BORIS
-
Afaceriacum 5 zile
Cum contribuie echipamentele profesionale la succesul pe termen lung al unei pizzerii
-
Sportacum 3 zile
În 2024, Spartan a organizat două evenimente sportive de anvergură în România, ce au atras peste 2.500 de participanți, adulți și copii. Două alte competiții sunt programate pentru 2025
-
Afaceriacum O zi
Ce metode de plată sunt acceptate pentru trimiterea unui colet între România și Anglia?
-
Uncategorizedacum 24 de ore
Atragem atenția consumatorilor de servicii financiar-bancare privind grava dezinformare transmisă de ANPC în spațiul public!
-
Afaceriacum 6 zile
La cât timp după extracție se poate pune un implant dentar?